سفارش تبلیغ
صبا ویژن

10 نکته حرفه ای در مورد نحوه خرید و استفاده از روغن زیتون 013

برخلاف افسانه رایج، روغن زیتون فوق بکر یک روغن پخت و پز عالی است. شواهدی وجود دارد که نشان می دهد فواید روغن زیتون فرابکر برای سلامتی در پخت و پز حفظ می شود و مواد مغذی موجود در غذا را می توان بیشتر در دسترس قرار داد. اما اگر از مواد خام اضافی برای پخت و پز استفاده می کنید، هزینه ممکن است عاملی باشد (همانطور که باید اضافه کنیم!). حقیقت این است که بسیاری از طعم‌ها و رایحه‌های پیچیده بهترین روغن زیتون فرابکر وقتی در معرض گرما قرار می‌گیرند تبخیر می‌شوند، و به همین ترتیب هر روغنی که ممکن است دارای رایحه‌های غیرطبیعی باشد، تبخیر می‌شود. بنابراین اگر روغن زیتون را عمدتاً برای پخت و پز یا مارینادهایی انتخاب می کنید که روی گریل قرار می گیرند، خوب است که صرفه جویی کنید و در فروشگاه مواد غذایی به دنبال روغن زیتون فوق بکر روزانه ارزان تر یا حتی یک روغن زیتون معمولی که دوست دارید، بگردید. پولی که پس انداز می کنید می تواند به انتخاب یک یا دو روغن گرانتر برای نم نم نریزد!

 

روغن زیتون برای استفاده خام:

این جایی است که اگر می توانید باید ولخرجی کنید! روغن زیتون فوق بکر با کیفیت ممتاز و طعم‌دار زمانی که برای سس سالاد و غوطه‌ور شدن نان، جایگزین کره روی سبزیجات، برنج و سیب‌زمینی، و برای تمام کردن ظروف بعد از گرم شدن آن‌ها استفاده می‌شود، بهتر مورد استفاده قرار می‌گیرد. شما حتی می توانید مطابقت با مشخصات طعم روغن های زیتون فوق بکر مختلف را با غذای خود آزمایش کنید و دنیای خوشمزه جفت شدن روغن زیتون را کشف کنید!

 

برای اینکه نظر متخصصان روغن زیتون در مورد روغن های مختلف را به شما ارائه دهیم، تیم متخصص چشیدن روغن زیتون در OliveOil.com به طور مستقل 80 روغن زیتون را تا کنون بررسی کرده است – بدون لینک های وابسته، بدون فروش، بدون پرداخت. شما می توانید همه اینها را در بخش بررسی روغن زیتون ما بیابید.

 

سوال دیگری که می توانید هنگام خرید روغن زیتون از خود بپرسید این است:

 

اولویت های من چیست؟

قیمت:

واقعیت این است که گاهی اوقات، تماشای بودجه تنها چیزی است که اهمیت دارد. گزینه‌های ارزان‌تر زیادی وجود دارد که برخی از آنها بسیار خوب هستند. اگر می‌خواهید در هزینه خود صرفه‌جویی کنید، روغن زیتون پخت و پز خود را کم کنید و در صورت امکان، کمی بیشتر برای روغن زیتون فوق بکر برای سالاد، چکاندن و غیره خرج کنید. بررسی‌های روغن زیتون ما تعدادی EVOO ارزشمند برای شما دارد. برای امتحان.

 

حفاظت از محیط زیست:

اول از همه، اگر به حفاظت از محیط زیست اهمیت می دهید، روغن زیتون یک انتخاب عالی است. درختان زیتون واقعاً کربن را به خوبی جذب می کنند و به خشکی مقاوم هستند و روغن زیتون بکر یک ماده غذایی با حداقل فرآوری شده است که بدون استفاده از مواد شیمیایی یا حرارت بالا تهیه می شود. همه آن روغن های گیاهی دیگر؟ بله، به شدت تصفیه شده اند تا طعم خنثی داشته باشند. شما می توانید یک روغن زیتون فوق بکر ارگانیک تایید شده را انتخاب کنید، اما همچنین توجه داشته باشید که تولیدکنندگان زیادی وجود دارند که دارای گواهی ارگانیک نیستند اما به روش های یکپارچه و پایدار رشد می کنند که نشان دهنده مراقبت خوب از زمین است. از وب سایت آنها دیدن کنید و بیشتر بدانید. برخی از برنامه های صدور گواهینامه برای کاهش ردپای کربن، مراقبت از حیات وحش، حفاظت از آب و غیره وجود دارد که می تواند به تأیید ادعاها کمک کند - یا فقط با دقت مطالعه کنید.

 

اگر به اندازه کافی خوش شانس هستید که در نزدیکی یک منطقه تولید روغن زیتون زندگی می کنید، می توانید از تولیدکنندگان محلی خرید کنید تا مایل های طی شده بین مزرعه و چنگال خود را کاهش دهید. این مزیت اضافی را دارد که به شما امکان ملاقات با کشاورز روغن زیتون را می دهد - که همیشه یک کار سرگرم کننده و با ارزش است!

 

حمایت از کشاورزان:

کشاورزی سخت است و بزرگترین خطر در کشاورزی بر عهده کشاورز مستقل است. برخلاف برندهای بزرگی که می توانند روغن زیتون را از همه جا تهیه کنند، کشاورز روغن زیتون به زمین، آب و هوا و محصول آن سال گره خورده است. اگر شما از آن دسته افرادی هستید که در نزدیکی یک منطقه روغن زیتون زندگی می کنند، پیدا کردن کشاورزان-تولیدکنندگان محلی برای حمایت آسان است، اما تصویر بزرگ تری نیز برای کسانی که در مناطق غیر تولید روغن زیتون هستند وجود دارد. در این عصر خرید آنلاین آسان، می‌توانید مستقیماً یا از طریق فروشگاه آنلاین از شخصی که در دوردست قرار دارد خرید کنید. هنگام ارزیابی این برندهای آنلاین توجه کنید. برخی از کشاورزان تولید کننده روغن زیتون واقعی هستند که مشتاق به اشتراک گذاری جزئیات مزارع خود هستند. دیگران فقط در زمینه خرید و فروش روغن زیتون هستند. کمی به اطراف بگردید تا تشخیص دهید کدام یک معامله واقعی هستند!

 

اگرچه خرید روغن زیتون فرابکر کالیفرنیا از تولیدکنندگان واقعی کشاورز یک انتخاب واضح برای مردم ایالات متحده است، اما لازم نیست در اینجا متوقف شوید. روغن‌های زیتون فوق‌بکر معتبر و فوق‌العاده‌ای وجود دارد که توسط تولیدکنندگان پرشور و متعهد در سراسر جهان ساخته شده‌اند - اجازه دهید کام شما جهان را کشف کند!

 

فواید سلامتی:

اگر می خواهید فواید سلامتی را به حداکثر برسانید، روغن زیتون فرابکر را انتخاب کنید. و اگر طعم آن را دوست دارید، می توانید به سمت روغن های پروفایل طعم قوی تر متمایل شوید. تلخی و فلفلی بودن نشانه پلی فنل های بالاتر، دسته ای از ترکیبات سالم است. اما تمام روغن زیتون برای شما مفید است، بنابراین اگر طعم ملایمی را ترجیح می دهید، خودتان را سرزنش نکنید!

 

طعم:

بگذارید مهمانی شروع شود! اگر روی طعم و مزه متمرکز هستید، دنیایی از لذت در انتظار شماست. بهترین توصیه در اینجا این است که مقدار زیادی روغن زیتون مختلف را بچشید: از انواع مختلف زیتون، که منشا آن مناطق مختلف است، و با سبک های طعم متفاوت. باغی از طعم‌های میوه‌ای زیتون را خواهید دید، از طعم‌های آجیلی ملایم و کره‌ای رسیده.

منبع