سفارش تبلیغ
صبا ویژن

قیمت طراحی لوگو در کشور هند

هزینه طراحی لوگو برای شرکتم در هند چقدر است؟ سوال شماست؟ اجازه دهید تا دقیقاً در آن غوطه ور شویم و بدانیم که برای پرداخت یک لوگو حرفه ای برای قیمت طراحی لوگو شرکت خود انتظار چقدر باید داشته باشید و هزینه بسته های طراحی لوگو در هند چقدر است.

اهمیت لوگو برای هر شرکتی

خواه یک شرکت نوپا باشید و یا یک بازیگر معتبر در صنعت ، لوگو یکی از عناصری است که ممکن است کوچکترین چیز به نظر برسد ، اما دارای اهمیت بالاتری برای یک تجارت است. بله ، این بدان دلیل است که اولین کاری است که در مورد تجارت شما ایجاد می کند و مشتریان بالقوه را به خود جلب می کند.

 

با توجه به ارزش لوگو برای یک کسب و کار ، داشتن لوگو برای کسب و کارها ضروری است که باعث برجسته شدن آنها در سناریوی رقابتی صنعتی امروز شود. در عین حال ، یک سوال وجود دارد که بیشتر کسب و کارها را تحت تأثیر قرار می دهد: "هزینه طراحی لوگو در هند چقدر است؟"

 

# سستی

اولین چیزی که باید در هنگام تعیین هزینه طراحی لوگو به خاطر داشته باشید این است که کاری است که توسط یک متخصص حرفه ای به بهترین شکل انجام می شود. اگرچه ابزارهای DIY زیادی وجود دارد و آماده استفاده از طرح های لوگو در اینترنت هستند ، اما هیچ تضمینی وجود ندارد که بتواند جنبش لازم را به تجارت شما بدهد. قیمت لوگو را از RankON در زیر بررسی کنید:

 

به همین دلیل است که بهترین راه پیش بردن استخدام یک شرکت معروف طراحی لوگو برای این کار است. یک آژانس طراحی لوگو خوب همیشه به صدای مارک شما گوش می دهد و لوگو مطابق با همان لوگو را حک می کند. از نظر قیمت طراحی لوگو ، این شرکت ها بسته های مختلفی را برای انتخاب دارند. کاملاً واضح است که هرچه پول بیشتری خرج کنید ، می توانید از آن نتیجه بهتری داشته باشید.

 

عواملی که بر هزینه طراحی لوگو تأثیر می گذارند

در درجه اول ، سه عامل وجود دارد که می تواند به شما کمک کند قیمت طراحی لوگو را در هند تعیین کنید.

بسته های Logo Design یا طراحی کامل مارک

چه کسی لوگو– DIY ، نرم افزار / وب سایت ایجاد لوگو ، طراح مستقل ، آژانس طراحی را آماده می کند؟

تعداد بازنگری ها و جدول زمانی

میانگین هزینه طراحی لوگو

میانگین هزینه طراحی لوگو

اولین و مهمترین نکته در تعیین قیمت طراحی لوگو این است که آیا شما فقط بسته های طراحی لوگو را می خواهید یا طراحی کامل مارک کامل. گزینه دوم بدیهی است که یک معامله کامل است که ممکن است تمام گزینه های مرتبط با DIY را حذف کند ، جایی که گزینه اول شامل یک لوگو همراه با پالت های رنگی ، تایپوگرافی ، صدا و سبک است. اگر بسته های طراحی لوگو می خواهید ، بسیاری از نرم افزارهای طراحی لوگو برای انتخاب در وب وجود دارند ، اما محدودیت هایی نیز دارند.

 

قیمت طراحی اصلی لوگو

سازندگان DIY / لوگو: 0 تا 50 دلار

الگوی لوگو: 5 تا 100 دلار

مسابقات لوگو / منابع انبوه: 50 تا 500 دلار

قیمت طراحی لوگو میان رده

طراح دریایی: 100 دلار - 250 دلار

فریلنسر جدید: 100 تا 1000 دلار

فریلنسر باتجربه: 1000 تا 5000 دلار

فریلنسر مشهور: 5000 تا 15000 دلار

استودیوی طراحی کوچک: 5000 تا 30000 دلار

آژانس متوسط: 5000 دلار - 50 هزار دلار +

قیمت طراحی لوگو برتر

آژانس مارک تجاری: 50،000 - 100،000 $ (شامل استراتژی و متمایز بودن مارک جهانی)

یک آژانس مارک جهانی معتبر: 100000 $ - $ 1،000،000+ (به طور معمول شامل استراتژی و هویت تجاری جهانی است)

طراح مشهور جهان: 100000 - 1 000 000 دلار +

از آنجا که در طراحی اصلی لوگو استفاده از یک لوگو ساز مبتنی بر وب کاری است که حتی توسط کودک نیز قابل انجام است ، نیازی به تعمیق در آن نیست. بنابراین ، کاملا منطقی به نظر می رسد که به سراغ قیمت گذاری حرفه ای طراحی لوگو برویم.

 

هزینه طراحی لوگو در هند برای من چقدر است؟

بسته های طراحی لوگو ما هند

بسته های طراحی لوگو هند

قیمت گذاری لوگو طراحی

لطفاً برای اطلاع از برنامه های به روز شده قیمت لوگو ، صفحه بسته های طراحی لوگو را در وب سایت ما بررسی کنید.

 

مانند کشورهای خارجی ، هند نیز دارای بازار آزاد گسترده و چندین آژانس طراحی لوگو است. از آنجا که هیچ قیمت استاندارد طراحی لوگو در هند وجود ندارد ، بنابراین ، طراحی لوگو هزینه دارد

تولید به کیفیت و افزودنیهای لوگو بستگی دارد.

در زیر هزینه های تقریبی طراحی لوگو توسط فریلنسرها و آژانس های طراحی لوگو در هند ارائه شده است.

 

قیمت طراحی لوگو مستقل سطح متوسط

درجه آزاد نقره ای: تقریباً Rs.500 - Rs.2000 (4-6 ایده لوگو)

 

طلای آزاد درجه آزاد: تقریباً 1000 Rs - 10000 روپیه (یک کارت ویزیت و 4-6 ایده لوگو)

 

Ruby Grade Freelancer: تقریباً 10000 روپیه - 50000 روپیه (شامل کارت ویزیت و 2 ایده لوگو)

 

Sapphire Grade Freelancer: تقریباً 50000 روپیه - 10000 روپیه + (فقط 1 ایده لوگو)

 

هزینه طراحی لوگو از آژانس های طراحی لوگو در هند چقدر است

رانکون

هزینه طراحی لوگو آژانس ها در هند

آژانس مارک تجاری سطح پایین: تقریباً 80000 روپیه - 200000 روپیه شامل استراتژی و متمایز بودن برند جهانی است)

 

 

آژانس مارک تجاری در سطح متوسط: تقریبا. 100000 روپیه - 400000 روپیه (معمولاً شامل استراتژی و هویت برند جهانی است)

 

 

آژانس مارک تجاری سطح بالا: تقریباً 50000 روپیه - 1 میلیون و 000 هزار روپیه (به طور معمول شامل استراتژی و هویت تجاری جهانی است

 

هزینه طراحی لوگو آژانس ها در هند

مزایای بسته های طراحی لوگو حرفه ای

برداشت اول و ماندگار ایجاد می کند

یک رویکرد طراحی لوگو مبتنی بر مفهوم برای طراحی یک برند جامع

به یک کسب و کار هویت متمایز اعطا می کند

حرفه ای بودن را به نمایش می گذارد

بر اساس قالب های مجاز با تغییرات مختلف

بازگشت سرمایه گذاری

داشتن یک لوگو تجاری بصری دارای مزایای زیادی است. اگر می خواهید یک تجارت کاملاً سنگین را شروع کنید ، باید با طراحی یک لوگو شروع به کار کنید که به شما امکان رقابت در بازار را می دهد.

 

مزایای استخدام یک شرکت طراحی لوگو حرفه ای

1. تقدیر و تشکر

ما انسانها تمایل داریم که گرافیک چیزی را به جای متن به خاطر بسپاریم. داشتن یک لوگو خوب به معنای توجه بیشتر به مخاطب و بهبود ارزش یادآوری نام تجاری است. این نه تنها باعث می شود از رقبای خود متمایز شوید بلکه برای مدت طولانی در حافظه مشتریان خود باقی بمانید.

 

2. پایداری

یک لوگو تمایل به القای حس سازگاری دارد و همچنین بر اعتبار برند شما تأثیر پایدار می گذارد. یک لوگو ابدی و کلاسیک مشروعیت تجاری را برای شما فراهم می کند و می تواند تجارت شما را معتبر ، اصیل و حرفه ای جلوه دهد حتی اگر مدت کوتاهی باشد که در تجارت بوده اید.

 

3. ارائه

لوگو مربوط به تجارت شما باید آنقدر توانایی داشته باشد که بتواند مارک تجاری شما را منتقل کند. طرحی که بیانگر مشاغل شما باشد ، برای مشتریان مهم است که می توانند بدانند شما چه کاری انجام می دهید.

 

4. لبه رقابتی

در چنین سناریویی که رقابت سخت افزاری وجود دارد ، داشتن یک لوگو با کیفیت می تواند به شما کمک کند تا در یک سناریوی پر سر و صدا برجسته شوید. با ارزشمندتر شدن بازاریابی دیجیتال و همچنین کاربردی بودن ، یک لوگو غنی شده بصری که به طرز چشمگیری در سایت شما ، رسانه های اجتماعی و مواد بازاریابی وجود دارد ، تفاوت عمده ای در صلاحیت و استعدادهای ارتقا business کسب و کار شما ایجاد می کند.

 

روند طراحی لوگو

روند طراحی لوگو

عوامل قیمت گذاری طراحی لوگو

سه سطل وجود دارد که شامل اتهامات طراحی لوگو است.

1. طراحی لوگو بودجه

لوگو ساز رایگان

این مطمئنا ارزانترین گزینه در بین همه است. اگر برخی از اصول طراحی گرافیک را می دانید ، می توانید به تعدادی از سایت ها که به شما کمک می کنند خود به خود یک لوگو طراحی کنید ، مراجعه کنید. با این وجود اکیداً توصیه می شود این کار را به یک متخصص اختصاص دهید تا نتایج مطلوبی را بدست آورید.

فریلنسرهای طراحی لوگو با هزینه کم

بازار مملو از طراحان گرافیک مستقل است که آماده اند با کمترین نرخ ممکن کار را به عهده بگیرند. سایت های پیشرو مانند freelancer.com و guru.com به مشاغل اجازه می دهند تا شرط لازم را تعیین کنند ، بودجه ای تعیین کرده و کار را فوراً انجام دهند. اگرچه ممکن است برخی از متخصصان خوب را در آنجا پیدا کنید ، اما بیشتر آنها دزدگیرانه شده و یک لوگو موجود را برای شما تجدید نظر می کنند. این چیزی است که اصلاً توصیه نمی شود.

 

مسابقات لوگو

این بسیار شبیه به سایر مسابقات است که از شرکت کنندگان می خواهید با انجام یک کار خاص بیایند و مهارت های خود را نشان دهند. اگرچه این مسیر برای اکثر شما سودآور به نظر می رسد ، اما مطمئناً یک مسیر توصیه شده نیست. این به این دلیل است که طراحان برجسته کافی نیستند که در این مورد پیش بینی کنند و شما می توانید از اکثر آنها لوگو با کیفیت زیر استاندارد دریافت کنید.

 

2. قیمت لوگو میان رده

این باند قیمت بیشتر مورد علاقه صاحبان مشاغل متوسط ??است که به دنبال طراحی لوگو با کیفیت هستند.

 

طراحان لوگو مستقل

اگر یک طراح لوگو مستقل می شناسید ، می توانید با اعطای شغل به شخص ، انجمن خود را در مقیاس وسیع تری ترجیح دهید. با این حال ، یک شرط وجود دارد که فریلنسر بسیار باتجربه و ماهر باشد. یک راه بهتر برای پیشرفت این است که قبل از حرکت به جلو ، ارزیابی کاملی از فریلنسر انجام دهید.

قیمت لوگو فریلنسر مبتدی - 100 دلار - 1000 دلار

قیمت لوگو فریلنسر باتجربه - 1000 دلار - 5000 دلار

قیمت لوگو مشهور فریلنسر - 5000 دلار - 15000 دلار +

استودیوی طراحی گرافیک کوچک

اگر نمی خواهید برای هزینه های طراحی لوگو هزینه زیادی صرف کنید ، می توانید با یک استودیوی طراحی کوچک مشورت کنید و تعداد معدودی از طراحان را برای این کار درگیر کنید. شما می توانید آن را گروهی از فریلنسرها با یک POC بدانید. قیمت ها از 5000 تا 30 هزار دلار به بالا است

آژانس طراحی لوگو متوسط

یک آژانس متوسط ??ممکن است گزینه خوبی باشد ، همچنین به دلیل سلسله مراتب خود هزینه های بیشتری را ارائه می دهد. بنابراین ، اگر آماده اید هزینه های بیشتری برای طراحی لوگو اختصاص دهید ، می توانید با این گزینه همراه شوید. قیمت ها از 5000 تا 50 هزار دلار است

3. هزینه طراحی لوگو حق بیمه

در این حالت ، این کار فقط شامل طراحی لوگو نیست بلکه موارد بسیار بیشتری است. به طور کلی ، این شغل شامل یک مارک تجاری کامل یا یک بازنگری کامل در مارک تجاری است. در زیر گزینه هایی برای انتخاب وجود دارد:

 

آژانس های طراحی لوگو

یک آژانس طراحی لوگو بدون شک بهترین انتخاب است زیرا آنها با تحقیقات عمیق بازار در مورد صنعت ، برند شما و رقبا شروع می کنند. آنها مطمئن می شوند که برند شما در فضای رقابتی برجسته است. یک تیم اختصاصی از افراد و طراحان مارک تجاری وجود دارد که برای رسیدن به یک هدف مشترک همکاری می کنند.

آژانس مارک تجاری 50،000 - 100،000 $ +

آژانس نام تجاری معروف 100،000،000،000،000 $ + این گزینه در درجه اول برای مارک های جهانی مناسب است که بودجه جداگانه ای را برای بازاریابی و مارک گذاری اختصاص می دهند.