سفارش تبلیغ
صبا ویژن

5 مرحله برای راه اندازی کار در منزل

COVID-19 شرکتهای سراسر جهان را مجبور به تصویب - یا ایجاد - پروتکلهای کاری از راه دور کرده است. امثال Box ، Amazon ، Airbnb ، Facebook ، Google و Microsoft همه به کارمندان خود گفته اند که "کار از خانه" متفاوت است.

اما سازمان های سنتی تر نیز در زمینه هایی مانند املاک و مستغلات ، کار در منزل حسابداری و دولت محلی وجود دارند.

سلفی های بزرگنمایی تیمی ، مانند تصویر زیر ، که توسط مدیران شرکتی شگفت زده گرفته شده و مدتهاست از کار دور مانده اند ، خبرهای توییتر و لینکدین را آلوده می کنند.

 

اما مانند اکثر کارهایی که ارزش انجام آن را دارند ، سطح بالایی از مهارت و مهارت برای مقیاس گذاری وجود دارد.

به نظر می رسد بسیاری از کارگران تازه از راه دور با مرتب کردن این مورد از راه دور و به راحتی با بارگیری Zoom ، Slack و دسترسی به ایمیل ارتباط برقرار می کنند.

اما داشتن یک توپ و یک حلقه یک بسکتبالیست NBA نمی تواند.

اتوماتیک

وقتی نوبت به شنا در انتهای استخر از راه دور می رسد ، تعداد کمی از شرکت ها این کار را بهتر از Automattic انجام می دهند - شرکتی که پشت وردپرس قرار دارد و 35? از کل وب سایت های اینترنت را تأمین می کند.

Automattic - در زمان نوشتن این مقاله - دارای 1170 کارمند است که در 75 کشور مختلف پراکنده شده اند و به 93 زبان صحبت می کنند. این شرکت دارای ارزش شرکت 3 میلیارد دلار است و چندین خرید مهم مانند WooCommerce و وب سایت وبلاگ نویسی ، Tumblr را انجام داده است.

این شرکت دفتری ندارد و کارمندان آن تقریباً بصورت آنلاین همکاری می کنند.

مت مولن وگ

بنیانگذار Automattic ، Matt Mullenweg (از این رو t دو برابر به نام این شرکت است!) اخیراً در پادکست معروف Making Sense سام هریس (در زیر) ظاهر شد تا آنچه را که او پنج سطح تیم توزیع شده می نامد صحبت کند (او "توزیع شده" را به "از راه دور" ترجیح می دهد زیرا مورد دوم به این معنی است که هنوز یک محل کار اصلی وجود دارد).

ساخت پادکست حس # 194 - آینده جدید کار | سام هریس

سم هریس با مت مولن وگ درباره تکامل کار توزیع شده صحبت می کند. آنها در مورد مزایای کار discuss

samharris.org

 

دلگرم کننده های مولن وگ با تشویق (حداقل برای من) همان چیزی است که من به بسیاری از مشتریان و شرکایم گفته ام - اهداف فقط به خوبی نحوه استفاده شما هستند. در واقع ، سو abuse استفاده از ابزارها می تواند در واقع باعث کاهش بهره وری ما شود - همانطور که در اینجا دیده می شود.

در زیر تفسیر و بیان من از احساسات مولنوگ در پنج سطح کار از راه دور آمده است. عذرخواهی از مت اگر من چیزی را از متن خارج کرده ام!

پنج سطح تیم های توزیع شده

سطح 1: اقدام غیرعمد

هیچ کاری عمدی برای پشتیبانی کار از راه دور توسط این شرکت انجام نشده است ، اما اگر یک روز در خانه باشند ، کارمندان هنوز هم می توانند تا حدی توپ را نورد کنند.

آنها به تلفن هوشمند و ایمیل خود دسترسی دارند. شاید آنها در چند جلسه شماره گیری کنند.

اما آنها بیشتر کارها را به تعویق می اندازند تا زمانی که دوباره به دفتر بر می گردند ، و سایه ای از خود به دفتر بستگی دارند.

سطح 1 جایی است که اکثریت قریب به اتفاق سازمانها قبل از شیوع COVID19 بودند.

سطح 2: بازآفرینی دفتر آنلاین

این مکانی است که اکنون بیشتر سازمان ها - به ویژه سازمان های سنتی - در آن اقامت دارند.

این جایی است که کارمندان شما به نرم افزار کنفرانس ویدئویی (به عنوان مثال بزرگنمایی) ، نرم افزار پیام فوری (به عنوان مثال Slack) و ایمیل دسترسی دارند ، اما در نهایت تیم ها به جای طراحی مجدد کار برای استفاده از رسانه جدید ، در نهایت به بازآفرینی آنلاین ، نحوه کار در دفتر

این امر به بسیاری از عادات بد موجود در دفتر مدرن و سرکوب توانایی کار دانش در واقع فکر می کند - در اینجا شما را به تماشای تماس های ویدیویی 10 نفره می اندازیم که دو نفر کافی باشند ، 60+ قطره در روز - اکنون از طریق Slack و تماس های تلفنی ، بررسی های پراکنده ایمیل و پاسخ دادن به آنها بیش از 70 بار در روز در طول روز ، یا پاسخ بیش از حد که از همه کارکنان انتظار می رود ، و آنها را به سراغ سفرهای رومیزی مانند سگ پاولوف می کشد.

مولن وگ کمبود طراحی مجدد کار در این رسانه را با درام رادیویی دهه 1930 ، که اساساً بازی در خارج از نمایش های روی موج های هوا بود ، برابر می داند. تطبیق مطالب با رسانه رادیویی در آن زمان کاملاً مورد توجه قرار نگرفته و مورد استقبال قرار نگرفته است.

این کمی شبیه بسیاری از پروژه های تحول دیجیتال چند میلیون دلاری است که به موجب آن فرآیندهای شکسته و زائد ایجاد شده در دهه 1980 به طور م digitثر دیجیتالی می شوند - اما صبر کنید - آنها هنوز خراب هستند و هنوز هم زائد هستند.

در سطح 2 ، هنوز انتظار می رود که افراد از 9 تا 5 آنلاین باشند و در برخی موارد تحت آنچه جاسوس افزار است ، کارفرمایان نرم افزار ثبت صفحه را بر روی ماشین های کارمند خود نصب می کنند تا بتوانند نقش Big را بازی کنند. برادر (برای اطلاعات بیشتر در این زمینه به راهنمای دیکتاتور مراجعه کنید).

http://bazaryabi.moonfruit.com/

https://medium.com/swlh/the-five-levels-of-remote-work-and-why-youre-probably-at-level-2-ccaf05a25b9c