سفارش تبلیغ
صبا ویژن

اتو مو برای موهای کوتاه

چوب های پیچش یا حلقه زنی و اتوی صاف قطعاً یک برکت برای تمام نیازهای شما در یک ظاهر طراحی شده است. اما ، آیا احساس می کنید که بیشتر این ابزارها نمی توانند بهترین نتیجه را برای سبک کوتاه زرق و برق دار شما داشته باشند؟ خرید اتو مو Ikonic Petite پاسخگوی تمام دعاهای شماست.

 

این اتو تخت و سرامیک خالص تورمالین خالص یک اتوی سبک تخت سبک وزن است که برای موهای کوتاه و موی سر ساخته شده است.

 

چرا دختران باید همه لذت ببرند

خسته شده اید که از اتوهای تخت یا صاف کننده موی نامناسب دوست دخترتان قرض بگیرید تا هر بار که بیرون می روید ، ظاهری کاملاً خوش فرم داشته باشید؟ آیا اشتراک مداوم باعث ایجاد مشکل در روابط شما می شود؟

 

وقت آن رسیده که روی آهن تخت iKonic Petite Pure Tourmaline Ceramic خود سرمایه گذاری کنید. این ممکن است یک مینی اتو تخت باشد ، اما دارای ویژگی های عالی است.

 

صفحات 100? تورمالین

صفحات شناور مهندسی دقیق .5 اینچ

در ثانیه تا 410 گرم می شود

عناصر گرمایش پیشرفته

100? فناوری گرمای مادون قرمز خالص

فناوری تهویه یونی منفی

طناب گردان 360 درجه برق برای سهولت در سبک دادن به شما

ولتاژ دوتایی

صفحه منحصر به فرد صفحه شناور هم راستایی صفحات را تضمین می کند (صفحه 5/5 اینچ ، طول 3 اینچ)

طناب بدون گره برای مانور آسان در هنگام سبک دادن

مبدل داخلی با برق 110 ولت به 240 ولت برای استفاده در سراسر جهان کار می کند

هر بار چتری های عالی را بگیرید

صاف کننده موی کوچک Petite - مینی

صاف کننده مو یا فر کننده های منظم نمی توانند موهای زیبایی را که می خواهید به شما بدهند. iKonic Petite Mini Straightener با صفحات شناور 0/5 اینچی به شما دقت لازم را برای به دست آوردن چتری های کاملاً مدل دار که ظاهر شما را کامل می کند ، می دهد.

 

دوست نهایی سفر شما

همه می خواهند در عکسهای تعطیلات خود شگفت انگیز به نظر برسند و کاملاً در آن جلسه رسمی بسیار مهم شرکت کردند. با این وجود ، حمل یک وسیله مخصوص حجیم مو به سختی عملی است ، خصوصاً در مواردی که باید در همه آن لباس های زیبا قرار داشته باشید.

 

 

اندازه و طراحی براق و جمع و جور اتو مسافرتی iKonic Petite Mini به شما کمک می کند. این قطعه از تجهیزات یک ظاهر طراحی شده به راحتی در چمدان شما جا می گیرد بدون اینکه فضای زیادی را اشغال کنید و از اینکه هرگز مجبور نشوید بدون انجام یک مدل موی مناسب هرگز جایی را ترک کنید ، رضایت شما را جلب می کند.

 

بدون آسیب ، فقط بی عیب و نقص سبک

با استفاده از اتو تخت سرامیکی مینی iKonic Petite Tourmaline ، دیگر نگران آسیب رساندن به موهای خود هنگام حالت دادن نیستید.

 

برخلاف سایر محصولات موجود در بازار ، iKonic اهمیت مراقبت از موهای شما را درک می کند. این باعث کاهش استاتیک ، قفل شدن در رطوبت طبیعی موهای شما در هنگام مدل دادن می شود و به شما موهای بدون وز ، براق و صاف می دهد.

 

سبک های شما ماندگاری بیشتری دارند و قابلیت کنترل بیشتری دارند. واقعاً چه چیز دیگری می تواند بخواهد؟

 

صاف کنید ، تلنگر بزنید و به راحتی لمس کنید

اگر هنوز در مورد این ابزار یک ظاهر طراحی شگفت انگیز شک دارید ، فقط نگاه کنید که Petite Mini Straightener بررسی هایی را انجام داده است که افراد واقعی و افراد تأثیرگذار از آن استفاده کرده اند. از طراحی آسان برای استفاده تا کنترل سریع گرما و دما ، پنج ستاره برای این شگفتی به اندازه جیب است. امتحان کنید و خودتان ببینید

https://www.lookfantastic.com/blog/advice/top-10-hair-straighteners/