سفارش تبلیغ
صبا ویژن

قیمت طراحی لوگو چقدر باید باشد؟

این متداول ترین س questionالی است که از یک طراح برند می پرسد ، زیرا پول اغلب مهمترین عامل هنگام تصمیم گیری در تجارت برای نیاز به آرم جدید است. و من باید از ابتدا به شما اطلاع دهم ، من قادر نخواهم بود مبلغ مشخصی را که باید برای یک آرم هزینه کنید به شما بدهم. اما کلیک نکنید! آنچه می توانید بدست آورید درک درستی است که چرا طیف گسترده ای از قیمت گذاری برای آرم ها وجود دارد و نحوه تعیین محل قرارگیری در مقیاس شما. بنابراین قیمت طراحی لوگو یک دفتر و مداد بگیرید و آماده شوید تا به دنیای آرم ، طراحان و قیمت ها بروید.

اکثر مردم معتقدند بهایی که باید برای یک آرم پرداخت کنند به طراح استخدام شده بستگی دارد. و کاملاً درست است که طراحان مختلف قیمت های متفاوتی را دریافت می کنند. مانند هر تجارت ، شما انتظار ندارید که یک تازه کار به اندازه یک متخصص با 20+ سال سابقه شارژ دریافت کند. اما حتی اگر طراحانی را با تجربه یا مهارت مشابه مقایسه کنید ، باز هم طیف وسیعی از قیمت ها را پیدا خواهید کرد. هیچ ساختار قیمت گذاری استاندارد صنعتی برای آرم ها وجود ندارد. تنها چیزی که می توانید امیدوار باشید محدوده های وسیعی است.

 

به همین دلیل است که می توانم با اطمینان بگویم ، شما عامل x معادله هستید. اینکه آرم چقدر باید هزینه کند به شما مشتری بستگی دارد. اما قبل از توضیح کامل آن ، باید در مورد اینکه آرم چیست و چه کاری انجام می دهد توافق کنیم.

 

 

در ابتدایی ترین شکل ، آرم علامتی است که شرکت شما را مشخص می کند. این به مردم می گوید که چیزی متعلق به شماست ، که این بخشی از تجارت شما است. اگر خیلی خوب هم انجام شود ، بسیار پیچیده تر از آن است. یک آرم باید چیزی در مورد نام تجاری شما منتقل کند. باید به آنها بگوید که چه انتظاری دارند. و نه با صدای بلند ، فریاد ، بلکه یک روش ظریف است که ممکن است بیننده معمولی حتی متوجه آن نشود.

 

به عنوان مثال ، آرم Toys ‘R’ Us شرکت را مشخص می کند. اما این کار می توانست با نوشتن نام در Times New Romans و سیلی زدن به ویترین و کالاهای آنها انجام شود. و سپس هر کسی که از آنجا عبور کند می داند که فروشگاه و چیزهایی که در آن است متعلق به Toys ‘R’ Us است.

 

اما به نظر نمی رسد چیزی در مورد Times New Romans متعلق به فروشگاه اسباب بازی های کودکان باشد. به همین دلیل است که یک آرم نیاز به کارهایی بیش از ادعای مالکیت چیزی دارد. بنابراین با ساختن حروف سرگرم کننده ، منحصر به فرد و رنگارنگ ، به مردم می گوید که می توانند از یک فروشگاه مربوط به بچه ها انتظار داشته باشند.

 

 

 

اسباب بازی های "R" Us® لیست # TRUHotToyList 2016 را نشان می دهد

 

 

 

 

 

به همین دلیل طراحی آرم مهم است. این یک علامت کلمه یا یک نماد باشد ، ظاهر آرم شما باید با نام تجاری شما یا احساسی که می خواهید مردم با شرکت شما ارتباط برقرار کنند صحبت کند.

 

بر روی کتاب ها کتاب هایی وجود دارد که نشان می دهد چگونه آرم از این طریق تأثیرگذار است ، اما نگرانی طراح این است و به همین دلیل است که آنها را پرداخت می کنید! بنابراین برای همه اهداف ، ما فقط باید در یک صفحه باشیم که یک آرم چیست تا بتوانیم هزینه آنها را بفهمیم.

 

 

 

مهم است که یک آرم چقدر برای شما مهم است!

 

 

بنابراین به دلیل اینکه شما فاکتور X قیمت گذاری آرم هستید بازگردید. اگر اعتقاد دارید که یک آرم خوب شرکت شما را آنچنان بهبود نمی بخشد ، یا اصلاً کمکی به شما نمی کند ، پس یک آرم در ذهن شما 0 دلار است. برای شما هیچ ارزشی ندارد. اما اگر اعتقاد دارید که یک آرم خوب شما را از رقبا جدا می کند و مشتری های بیشتری را به سمت شما سوق می دهد ، در این صورت یک آرم به راحتی می تواند 50 هزار دلار برای شما درآمد بیشتری داشته باشد!

 

به همین دلیل است که چنین طیف وسیعی از قیمت گذاری برای آرم ها وجود دارد. برخی از افراد 5 دلار روی آرم قرار می دهند زیرا اعتقاد ندارند آرم ها اهمیت زیادی ندارند. اما مشاغلی مانند پپسی هنگام انجام یک طراحی مجدد ، ارزش 1 000 000 دلار را بر روی آرم خود قرار داد. بنابراین تعیین اینکه هزینه یک آرم چقدر است به مشتری بستگی دارد.

 

 

 

آیا یک آرم می تواند ارزش زیادی داشته باشد؟

 

 

احتمالاً از خود می پرسید ، "چقدر باید برای آرم ارزش بگذارم؟" این به دانش شما از اینکه لوگو چه کاری انجام می دهد ، نام تجاری چگونه کار می کند ، استراتژی های مختلف بازاریابی و موارد دیگر بستگی دارد. قبل از اینکه وحشت کنید و بخواهید در یک صنعت غوطه ور شوید ، نگران نباشید! شما واقعاً فقط به چند نت صخره ای احتیاج دارید. در انتهای این پست ، پیوندهایی به مقالات اضافی درباره آرم و مارک تجاری پیدا خواهید کرد.

 

اما در حال حاضر ، شما فقط می توانید این حرف من را بگیرید که یک آرم می تواند برای هر کسب و کار با اندازه ای ارزش داشته باشد و حداقل این چیزی نیست که بتوانید از آن چشم پوشی کنید. یک روش خوب برای تعیین میزان ارزش شما برای یک آرم ، مرحله رشد کسب و کار شماست. با شکستن آن ، می توانید درک کنید که بودجه ای را برای طراحی آرم چه بودجه ای باید در نظر بگیرید.