سفارش تبلیغ
صبا ویژن

10 بهترین برنامه برای زبان آموزان انگلیسی

در اینجا بهترین برنامه های یادگیری انگلیسی است که معلمان و دانش آموزان می توانند برای یادگیری زبان انگلیسی و برای ایجاد مهارت های انگلیسی در هر زمان و هر مکان و هر مکانی در دستگاه های تلفن همراه خود استفاده کنند.

 

اگر مبتدی هستید که به دنبال روان صحبت کردن انگلیسی یا مهارت روزمره مکالمه انگلیسی خود هستید ، این برنامه ها بهترین روش برای یادگیری سریع انگلیسی به شما کمک می کنند.

 

مدارس و دانشگاه ها می توانند علاوه بر برنامه درسی فعلی خود ، این برنامه های انگلیسی را به دانشجویان ارائه دهند. آنها می توانند بر اساس آنچه دانش آموزان در کلاس آموخته اند پایه گذاری کنند و وظایف را برای تکمیل خارج از کلاس به آنها اختصاص دهند. بیشتر برنامه های یادگیری زبان در وب و موبایل موجود است که دانش آموزان می توانند در هر زمان و هر مکان از آنها استفاده کنند.

https://www.educationalappstore.com/best-apps/5-best-apps-for-english-language-learners

ما 10 مورد از بهترین برنامه ها برای یادگیری زبان انگلیسی پیدا کرده ایم که مفید ، آسان برای دسترسی و سرگرمی هستند.

 

ما همچنین لیستی از بهترین برنامه های یادگیری زبان را داریم که به شما کمک می کند تا یک زبان جدید از جمله فرانسوی ، اسپانیایی ، آلمانی و غیره یاد بگیرید.

 

سایر لیست های معروف برنامه ها شامل برنامه های رایگان برای کودکان ، برنامه ها برای آموزش است.

 

در اینجا گزینه ساده ترین و بهترین برنامه های یادگیری انگلیسی را مشاهده می کنید که طیف گسترده ای از مهارت های زبان را در بر می گیرد.

Duolingo - زبانها را به صورت رایگان بیاموزید

(Android ، iPhone ، iPad)

 

Duolingo محبوب ترین برنامه یادگیری انگلیسی در جهان است و برنامه بسیار توصیه شده برای مبتدیان انگلیسی است. با بیش از 200 میلیون کاربر ثبت نام شده ، یادگیری با این برنامه رایگان یادگیری انگلیسی سرگرم کننده و اعتیاد آور است.

 

دروس Duolingo از طیف وسیعی از فعالیت ها ساخته شده است و آن را به سبک یادگیری کاربران تطبیق می دهد. رویکرد gamified این برنامه به شما کمک می کند فقط با گذراندن بیست دقیقه در روز زبان انگلیسی را به سرعت یاد بگیرید. تمرینات Duolingo به گونه ای طراحی شده است که به کاربران کمک می کند واژگان را بطور مؤثر یاد بگیرند و بررسی کنند.

 

Duolingo یکی از بهترین برنامه های رایگان یادگیری انگلیسی است. این به شما کمک می کند تا دروس مشابه بازی ، کلمات ، اصطلاحات و دستور زبان جدید را تسلط دهید. شما گرامر ، هجی ، کلمات ، عبارات و مکالمه انگلیسی را یاد می گیرید.

 

برنامه به شما کمک می کند تا بابت پاداش برای تکمیل دروس انگیزه داشته باشید. Duolingo پیشرفت روزانه شما را ردیابی می کند و در پایان هر درس گزارش پیشرفت دریافت می کنید.

 

کاربران Duolingo Plus می توانند همیشه برای مشاهده آفلاین در برنامه تلفن همراه Duolingo درسهایی صرفه جویی کنند. هنگامی که به صورت آفلاین هستید ، ویژگی های ردیابی پیشرفت خاموش می شوند.

 

Busuu: آموزش زبان

برنامه یادگیری انگلیسی - Busuu Learning Language

(Android ، iPhone ، iPad)

 

Busuu یکی از بهترین برنامه های زبان انگلیسی است که امروزه در دسترس است و برای یادگیری زبان انگلیسی در سطح مبتدی بسیار توصیه می شود. برنامه توسط زبان شناسان طراحی شده و ترکیبی از تعامل انسانی و تدریس مبتنی بر هوش مصنوعی را برای کمک به شما در یادگیری سریعتر یک زبان انجام می دهد.

 

این برنامه دوره هایی به 12 زبان در برنامه تلفن همراه خود را برای بیش از 90 میلیون زبان آموز در سراسر جهان ارائه می دهد. دروس Busuu شامل خواندن ، نوشتن ، صحبت کردن ، املا و تولید زبانی معمولی است که در هر دوره یادگیری زبان انتظار دارید.

 

با Busuu ، می توانید با انگلیسی زبانان بومی صحبت کنید تا زبان انگلیسی خود را تمرین کنید. همچنین می توانید برای افرادی که زبان انگلیسی یاد می گیرند بازخورد کنید یا از زبان آموزان پیشرفته تر زبان انگلیسی بازخورد دریافت کنید.

 

دوره آموزش انگلیسی Busuu به منظور کمک به شما در بهبود همه مهارتهای لازم جهت تسلط به زبان انگلیسی طراحی شده است. Busuu یکی از معدود برنامه های خوب آفلاین یادگیری انگلیسی است که به شما امکان می دهد درس های خود را بارگیری کنید تا در هر کجا و هر زمان که می خواهید ، بدون اتصال به اینترنت از آن لذت ببرید.

 

شما می توانید با مشاهده نمره نمره تکمیل درصد خود و مشاهده رنگ هر واحدی که تغییر می دهید ، پیشرفت خود را از طریق دوره Busuu ردیابی کنید. بعلاوه Busuu گزارش پیشرفت هفتگی شما را برای شما ارسال می کند که به شما می گوید در هفت روز گذشته به چه دستاوردهایی رسیده اید.

 

تیم Busuu به طور مرتب اثربخشی روش یادگیری زبان Busuu را می سنجد. در سال 2016 ، آنها یک مطالعه مستقل را با یک تیم تحقیقاتی از دانشگاه سیتی نیویورک و دانشگاه کارولینای جنوبی انجام دادند تا نتایج یادگیری محصول ما را اندازه بگیرند. این مطالعه نشان داد که 22 ساعت Busuu معادل یک ترم کالج یادگیری زبان است.

 

ABCMouse

بهبود انگلیسی: Word Games

بهبود انگلیسی: Word Games

(Android ، iPhone ، iPad)

 

بهبود زبان انگلیسی یک برنامه محبوب برای یادگیری زبان انگلیسی است. برای کسانی که در حال یادگیری زبان انگلیسی به عنوان یک زبان اضافی هستند ، بهبود زبان انگلیسی: بهبود دروس به اندازه بازی های Word ، به شما در بهبود مهارت های انگلیسی کمک می کنند. این یکی از بهترین برنامه های سازنده لغات انگلیسی برای یادگیری کلمات جدید در حرکت است. این پلتفرم بر روی الگوریتم های علمی کار می کند که به شما کمک می کند انگلیسی را به شیوه ای مؤثر یاد بگیرید و بهبود دهید.

 

بازی های جالب کلمات به شما در یادگیری کلمات جدید ، دستور زبان ، هجی ها و افعال عباراتی کمک می کند. این اپلیکیشن برای کسانی طراحی شده است که درک اساسی انگلیسی را ایجاد کرده اند و می خواهند مهارت های واژگان ، خواندن ، صحبت کردن و نوشتن خود را بهبود بخشند.

 

محتوای شخصی شده به شما کمک می کند در امتحانات ورودی مانند CAT ، GRE ، GMAT ، IELTS ، TOEFL و غیره نمره خوبی کسب کنید.

 

بازی های تمرینی که دوره ها را همراهی می کنند دارای محتوای عالی هستند. این دوره ها از قالب کارت سبک استفاده می کنند که کلمه یا عبارت و تعریف آن را به کاربر ارائه می دهد. هر مرتبا همچنین دارای بخش جداگانه ای است تا کاربران بتوانند یادداشت های خود را اضافه کنند. هنگامی که یادگیرنده احساس کرد که کلمه امن است ، می توانند "آن را دریافت کنند" انتخاب کرده و آن را از بسته یادگیری خود خارج کنند.

 

نسخه حرفه ای دارای محتوای غنی با کیفیت خوب است که واژگان کاربر را گسترش داده و عمل عالی را ارائه می دهد. ویژگی ردیابی آن برای دانش آموزان مفید خواهد بود تا پیشرفت خود را ببینند و معلمان بتوانند عملکرد دانش آموزان را تحت نظر داشته باشند.

 

دسترسی نامحدود به برنامه های 4 یا 5 ستاره معتبر معلم دریافت کنید. اکنون آزمایش آزمایشی رایگان خود را شروع کنید!

 

برنامه های آموزشی دستی توسط معلمان که یادگیری فرزند شما را بهبود می بخشد.

 

بازی کلمه انگلیسی Vocab Victor

بازی کلمه انگلیسی Vocab Victor

(Android ، iOS)

 

Vocab Victor یکی از بهترین برنامه های یادگیری انگلیسی برای دستگاه های تلفن همراه است. شما با بازی یک سری بازی های کلمه ای یکپارچه یاد می گیرید. ویکتور انواع مختلفی از بازی ها را برای آموزش انواع مختلف دانش کلمه ، متناسب با سطح یادگیری شما ارائه می دهد. این برنامه برای ایجاد یک پایگاه داده از هزاران کلمه ، و میلیون ها روابط بین کلمات استفاده می کند

Memrise: زبانها را بیاموزید

(Android ، iPhone ، iPad)

 

Memrise یکی از بهترین برنامه های یادگیری زبان انگلیسی است که به شما کمک می کند تا سفر خود را با برخی از آموزش های انگلیسی برای مبتدیان شروع کنید یا اگر در تلاش هستید که چگونه انگلیسی خود را بهبود ببخشید. سیستم یادگیری بصری آنها طراحی شده است تا این فرایند را سرگرم کننده ، آسان و اعتیاد آور کند.

 

دوره اصلی انگلیسی آنها ترکیبی از واژگان عملی ، دستور زبان ساده و عبارات مفید است ، بنابراین می توانید انگلیسی مکالمه را یاد بگیرید تا بلافاصله در دنیای واقعی به کار گرفته شود. دروس انگلیسی Memrise برای مبتدیان به شما یاد می دهد که مانند یک محلی صحبت کنید. ویژگی "یادگیری با افراد محلی" محبوب ترین تجربه یادگیری را در دوره اصلی انگلیسی خود ایجاد می کند.

 

Memrise دروس انگلیسی را برای مبتدیان طراحی می کند تا شما را به مکالمه انگلیسی با بیشترین سرعت و با اطمینان ممکن برساند. این عمل صحبت کردن را به شما می دهد که خیلی ها به آن احتیاج دارند. در Memrise ، دوره اصلی انگلیسی آنها یادگیری را به جلسات کوتاهی که هر روز انجام می دهید ، کاهش می دهد ، بنابراین همیشه می توانید برای انجام برخی تمرین ها در خانه یا در محل کار پیدا کنید.

 

Memrise شما را قدم به قدم از طریق تمام انگلیسی های اساسی مورد نیاز برای یادگیری قرار می دهد تا شما را با استفاده از زبان به روشی معنی دار بدست آورد.

 

با Babbel انگلیسی یاد بگیرید

با Babbel انگلیسی یاد بگیرید

(Android ، iPhone ، iPad)

 

بابل بیشتر بر روی کمک به زبان آموزان در زمینه مهارت های انگلیسی صحبت می کند. Babbel یک برنامه زبان عالی است که تمرکز جدی روی واژگان دارد. Babbel همچنین به کاربران اجازه می دهد تا با تکمیل و تکرار عبارات ، یک زبان را درک کنند. این برنامه دارای چهار رویکرد متفاوت است - تشخیص صدا ، تشخیص تصویر ، املا و پر کردن شکاف ها. بابل بیشتر بر کیفیت یادگیری شما تمرکز دارد تا کمیت. Babbel همچنین از یک سیستم هدفمند سفارشی استفاده می کند که به کاربران امکان می دهد در هنگام یادگیری یک زبان معیارها را تعیین کنند و بر پیشرفت آنها نیز نظارت کنند. اگر هدف شما یادگیری واژگان جدید به طور مؤثر است ، پس Babbel برنامه مورد نظر شماست!

 

دروس به مباحث دنیای واقعی تقسیم می شوند - شما یاد می گیرید چگونه خود را معرفی کنید ، غذا سفارش دهید و ترتیب سفر دهید تا هر کلمه و عبارتی که استفاده می کنید بتواند یک هدف تدارکاتی باشد. بابل می گوید ، این اطمینان است که دانش آموزان می توانند گفتگوهای واقعی و معنادار را در اسرع وقت آغاز کنند.

 

بسیاری از زبان آموزان انگلیسی یادگیری کلمات جدید را به عنوان یکی از دشوارترین چیزها در مورد زبان می دانند. بابل از چهارچوب مرجع مشترک زبانهای اروپایی برای تقسیم دروس بر اساس سطح دشواری استفاده می کند.

 

Babbel یک برنامه زبانی است که وعده می دهد تا با یادگیری 14 زبان مختلف ، به کاربران در گسترش افق زبانی کمک کند.

 

یادگیری زبانها: روزتا سنگ

یادگیری زبانها: روزتا سنگ

(Android ، iPhone ، iPad)

 

Rosetta Stone یک برنامه ساده برای یادگیری انگلیسی است که بسیار متفاوت از اکثر برنامه های زبانی که امروزه در فروشگاه های اپلیکیشن قرار دارند طراحی شده است. به عبارت دیگر ، ما سعی می کنیم زبان انگلیسی را به ما یاد بدهیم ، اگر کودک بودیم که یاد بگیریم زبان را یاد بگیریم. این تمرینات برای کمک به یادگیری کلمات اصلی طراحی شده است. هر زبان دارای دروس متنوعی است که روزتا استون سالهاست که برای آموزش مردم استفاده می کند. اگر به دنبال یک روش امتحان شده و واقعی هستید ، یک روش خوب است.

 

در داخل سیستم عامل ، خواهید دید که همه کلمات ، عبارت ها و audios به زبان انگلیسی است. این تجربه همهجانبه است! در بالای مؤلفه یادگیری آن ، این سیستم همچنین دارای یک بستر است که می توانید هر درس دیگر را با یک مربی زنده برنامه ریزی کنید. بنابراین اگر از صحبت کردن با زبان مادری از تمرین زبان انگلیسی لذت می برید ، این ممکن است یک امتیاز عالی باشد.

 

تشخیص گفتار درون سکو نیز مورد ستایش قرار گرفته است زیرا به گونه ای طراحی شده است که به طور خاص تلفظ گویندگان غیر بومی را تشخیص دهد. من مطمئن هستم که می توانید ارتباط برقرار کنید - اما وقتی در ابتدا زبان جدیدی را یاد می گیریم ، کلمات زیادی وجود دارد که می دانیم اما در نهایت با لهجه عجیب و غریب تلفظ می شوند ، که می تواند منجر به افزایش ابرو یا اخم از مادری شود. بلندگوها تشخیص پیشرفته گفتار به جبران این امر کمک می کند.

 

گرامر LearnEnglish

گرامر LearnEnglish

(Android ، iPhone ، iPad)

 

Learn English Grammar یک برنامه ساده و در دسترس برای یادگیری انگلیسی است که به منظور کمک به بهبود دستور زبان شما طراحی شده است. اگر دوست دارید دستور زبان انگلیسی خود را به صورت دقیق بهبود ببخشید ، یک برنامه عالی برای یادگیری انگلیسی است که به پوشش 12 موضوع گرامر با 20 فعالیت در هر موضوع برای زبان آموزان انگلیسی در تمام سطوح کمک می کند.

 

LingoDeer - یادگیری زبانها

LingoDeer - یادگیری زبانها

 

 

LingoDeer یک برنامه آموزش تعامل با زبان انگلیسی است که به شما امکان می دهد تا با یک روش ساختاری و متنی متناسب با آن تعامل برقرار کنید. کاربران می توانند با سرعت و با توجه به سطح توانایی خودشان دنبال کنند. از طریق مطالعه خودآموز ، این دروس انگلیسی و تمرینهای مرور بعدی بر مهارتهای خواندن ، گوش دادن و نوشتن تمرکز دارند تا بتدریج واژگان کلیدی ، ساختارها و قوانین زبانی را آشکار کنند.

 

LingoDeer یک برنامه به خوبی ارائه شده با انتخابی سازمان یافته از موضوعات روزمره و دقیق است که هدف آن افزایش تدریجی آشنایی شما با یک زبان جدید است. این برنامه بسیاری از آسیایی ها ، و همچنین را پوشش می دهد