سفارش تبلیغ
صبا ویژن

طراحی سایت وکالت با طراحان گاسی وب

طراحی سایت وکالت در کمترین زمان قابل اجراست

 

در خارج از نمایش های تلویزیونی یا فیلم ها، ممکن است هیچ اطلاعی از وکلا نداشته باشید یا چه کاری انجام می دهند. در حالی که تصاویر تخیلی می توانند مفید باشند، اما همیشه دقیق نیستند. در زیر چند سوال متداول در مورد وکلا آورده شده است.

 

وکیل دقیقا چیست؟ چرا به طراحی سایت نیاز دارد

یک وکیل (که وکیل، وکیل یا مشاور نیز نامیده می شود) یک متخصص دارای مجوز است که به دیگران در امور حقوقی مشاوره و نمایندگی می کند. وکیل امروزی می تواند جوان یا پیر، مرد یا زن باشد. تقریباً یک سوم وکلا زیر سی و پنج سال سن دارند. تقریباً نیمی از دانشجویان حقوق امروز زن هستند و زنان در نهایت ممکن است به اندازه مردان در این حرفه باشند.

حتما یک وکیل باید سایت داشته باشد تا درآمد چند برابری داشته باشد

 

من از کشور دیگری آمده ام و باید وکیل بگیرم. آیا دفاتر اسناد رسمی وکیل هستند؟

یک "دفتر اسناد رسمی"، یک "حسابدار" یا یک "حسابدار رسمی رسمی" لزوما یک وکیل نیست. تصور نکنید که عناوینی مانند سردفتر اسناد رسمی همان معنای اصطلاحات مشابه در زبان خودتان است. در برخی کشورها، وکیل را «وکیل دادگستری» یا «وکیل دادگستری» می نامند.

 

 

وظایف اصلی وکیل چیست؟

یک وکیل دو وظیفه اصلی دارد: حمایت از قانون و در عین حال حمایت از حقوق موکل. برای انجام این وظایف، یک وکیل باید قانون را درک کند و یک ارتباط موثر باشد.

 

آیا بیشتر وقت وکیل در دادگاه می گذرد؟

خیر. اکثر وکلا معمولاً زمان بیشتری را در دفتر می گذرانند تا در دادگاه. فعالیت وکالت اغلب شامل تحقیق در مورد تحولات حقوقی، بررسی حقایق، نوشتن و تهیه اسناد حقوقی، مشاوره و حل و فصل اختلافات است.

 

شرایط حرفه ای برای وکیل شدن چیست؟

برای درک نحوه عملکرد قوانین و سیستم حقوقی، وکلا باید دوره های آموزشی ویژه را طی کنند. هر ایالت استانداردهایی را وضع کرده است که باید قبل از اینکه فردی مجوز وکالت در آنجا را بگیرد، رعایت شود. قبل از اینکه در اکثر ایالت ها اجازه وکالت داشته باشد، شخص باید:

 

دارای مدرک لیسانس یا معادل آن.

سه سال را در یک دانشکده حقوق معتبر ABA بگذرانید.

قبولی در آزمون وکالت دولتی که معمولاً دو یا سه روز طول می کشد. این آزمون دانش را در زمینه های منتخب قانون می سنجد. همچنین تست های لازم در زمینه اخلاق حرفه ای و مسئولیت پذیری وجود دارد.

بررسی شخصیت و تناسب اندام را بگذرانید. متقاضیان مجوزهای قانونی باید توسط کمیته ای که شخصیت و سوابق را بررسی انتشارمی کند تأیید شوند.

سوگند یاد کنید، معمولاً سوگند یاد می کنید که از قوانین و قانون اساسی ایالتی و فدرال حمایت کنید.

از بالاترین دادگاه ایالت، معمولاً دادگاه عالی ایالت، مجوز دریافت کنید.

پس از اخذ مجوز در یک ایالت، آیا وکیل مجاز به وکالت در همه ایالت ها است؟

به صورت خودکار نیست. برای دریافت مجوز در بیش از یک ایالت، یک وکیل معمولاً باید شرایط پذیرش وکالت هر ایالت را رعایت کند. با این حال، برخی از ایالت ها به وکلای دارای مجوز در خارج از ایالت اجازه می دهند در صورتی که چندین سال در ایالت دیگر این کار را انجام داده باشند و بالاترین دادگاه ایالت جدید آنها را تأیید کند. بسیاری از ایالت ها همچنین مقرراتی برای شرکت وکلا در پرونده های خاص در ایالت هایی که مجوز ندارند، دارند. گفته می شود که وکیل در چنین پرونده ای به عنوان وکیل ظاهر می شود که به معنای "برای این یک موقعیت خاص" است.

 

اگر مشکل حقوقی دارم آیا باید وکیل بگیرم؟

نه لزوما - شما ممکن است خود را نمایندگی کنید. و، در برخی موقعیت‌های تخصصی، مانند طرح شکایت به یک سازمان دولتی (به عنوان مثال، اختلاف بر سر مزایای بیمه تامین اجتماعی یا مدیکر)، غیر وکلا یا حقوقدانان ممکن است واجد شرایط نمایندگی شما باشند. (طرفداران حقوقی غیر وکلا هستند که آموزش دیده اند که آنها را قادر می سازد در تعدادی از وظایف به وکلا کمک کنند؛ آنها معمولاً نمی توانند از موکلان خود در دادگاه نمایندگی کنند.) اگر در این وضعیت هستید، از سازمان دولتی مربوطه بپرسید که چه نوع نمایندگان حقوقی قابل قبول هستند.

 

بسیاری از مسائل وجود دارد که می توانید با خودتان کنار بیایید، اگر بدانید چگونه آن را انجام دهید. به عنوان مثال، می‌توانید در دادگاه‌های راهنمایی و رانندگی یا دعاوی کوچک وکالت کنید یا خودتان وارد مذاکره و عقد قرارداد شوید. اما اگر در مورد عواقب اقدامات خود مطمئن نیستید یا در مورد نحوه ادامه کار مطمئن نیستید، دریافت مشاوره حقوقی سریع از یک وکیل می تواند برای جلوگیری از مشکلات در این مسیر بسیار مفید باشد.

برای طراحی سایت وکالت اینجا کلیک کنید.

 

چرا به نظر می رسد که وکلا به زبانی کاملاً متفاوت صحبت می کنند و می نویسند؟

https://www.americanbar.org/groups/public_education/resources/public-information/what-is-a-lawyer-/