سفارش تبلیغ
صبا ویژن

بهترینای تفنگ چسب حرارتی

اسلحه چسب داغ ابزاری ضروری برای هر کسی که علاقه مند به پروژه های هنری و صنایع دستی یا انجام تعمیرات منزل DIY است. به سرعت کار می کند و جریان چسب گرم را قادر می سازد که تقریباً بتواند هر جسم را به هم متصل کند. به علاوه ، برخلاف سایر وسایل اتصال ، از اسلحه چسب بر روی هر چیزی از جمله چوب ، پارچه ، سنگ ، شیشه ، فلز ، پلاستیک و کف استفاده می شود. اما بسیاری از مارک های خارج وجود دارد که ادعا می کنند مدل آنها بهترین است.

 

و با توجه به مواردی مانند قدرت ، کارایی ، اندازه ، دما و طراحی در نظر بگیرید ، تصمیم بگیرید که اسلحه چسب مناسب برای شما باشد می توانید کمی مشکل پیدا کنید. خوشبختانه ، ما اینجا هستیم تا زندگی شما را آسان تر کنیم در این مقاله ، ما قصد داریم 10 اسلحه برتر چسب گرم امروز را در بازار به شما نشان دهیم. اما در ابتدا ، ما می خواهیم کمی بیشتر در مورد این ابزار دستی همه کاره و آنچه را که باید هنگام خرید یکی از آنها جستجو کنید به شما بگوییم.

 

اسلحه چسب داغ ابزاری محبوب برای هنرها و صنایع دستی ، بهسازی حرفه ای در منزل و پروژه های DIY است. اما با وجود مدلهای زیادی که در آنجا وجود دارد ، انتخاب درست آن می تواند کمی گیج کننده باشد. خوشبختانه ، ما کار پا را برای شما انجام دادیم. ما به همه گزینه های موجود در آنجا نگاهی انداختیم و آنها را بر اساس طراحی ، عملکرد ، دوام و بررسی آنها مقایسه کردیم.

 

آیا به دنبال این هستید که: بهترین اسلحه های روغنی؟

 

در پایان ، ما لیست 10 اسلحه گرم چسب گرم سال 2020 را پیدا کردیم. بنابراین ، اگر می خواهید یک اسلحه چسب حرفه ای که مناسب نیازهای شما باشد ، بخوانید. خواه یک اسلحه چسب مینیاتوری ، بی سیم یا اسلحه چسب داغ صنعتی بخواهید ، این لیست به شما کمک می کند تا مدلی را که مناسب شما است ، پیدا کنید.

محدوده دما

اولین چیزی که باید در نظر بگیرید دمای کار اسلحه چسب است. در مدلهای دمای کم چسب گرما تا 250 درجه فارنهایت یا کمتر است در حالی که اسلحه های دما بالا با 300 درجه یا بالاتر کار می کنند. نکته اصلی که در اینجا باید به آن فکر کنید این است که با چه نوع موادی کار می کنید. در حالی که چسب که در دمای بالاتر گرم می شود پیوند قوی تری دارد ، اما می تواند به مواد ظریف آسیب برساند.

 

به همین دلیل مدل های کم دما برای استفاده با مواردی مانند روبان ، پارچه ، کف و پلاستیک مناسب هستند. درجه حرارت پایین باعث جلوگیری از خونریزی چسب و آسیب رساندن به مواد می شود. از طرف دیگر ، یک اسلحه چسب ذوب با کیفیت بالا برای استفاده در مواد محکم مانند چوب ، سنگ ، فلز و شیشه ایده آل است.

 

در حالی که اکثر اسلحه های چسب گرم فقط سطح خاصی از دما را ارائه می دهند ، برخی مدل ها با تنظیمات درجه حرارت قابل تنظیم طراحی شده اند. این اسلحه ها بهترین ها را در هر دو جهان ارائه می دهند و برای هرکسی که قصد دارد با انواع مختلفی کار کند ، عالی است.

 

قدرت

مورد بعدی که باید در نظر بگیرید قدرت اسلحه گرم چسب گرم حرفه ای است. وات این دستگاهها از آن جهت اهمیت دارند که به سرعتی که اسلحه بتواند چوبهای ذوب چسب را گرم کند ، تأثیر می گذارد. هرچه میزان وات بیشتر باشد ، ابزار شما سریعتر برای کار آماده می شود. در حالی که اکثر مدل ها در طی 3 تا 5 دقیقه گرم می شوند ، بعضی از مدل های وات بالاتر می توانند در کمتر از 90 ثانیه گرم شوند.

 

نکته دیگری که باید در نظر بگیرید منبع انرژی اسلحه های چسب ذوب داغ است. بیشتر آنها توسط یک سیم برق تغذیه می شوند اما برخی از مدل ها باتری های قابل شارژ کار می کنند. اگر می خواهید در جاده کار کنید یا نمی خواهید با دسترسی به سیم برق خود محدود شوید ، این اسلحه های چسب بی سیم بسیار عالی هستند.

 

اندازه

اسلحه های چسب گرم در مدل های کوچک یا تمام اندازه عرضه می شوند. یک مینی گون جمع و جور و سبک است. آنها همچنین برای کارهای مفصلی که نیاز به چسب با دقت دارند ، کامل هستند. به همین دلیل است که بسیاری از صنعتگران که وسایل پیچیده ای مانند جواهرات را می سازند ، تمایل دارند از یک اسلحه کوچک چسب استفاده کنند. اسلحه های چسب در اندازه کامل بزرگتر هستند اما حجم چسب بیشتری دارند.

 

آنها ممکن است هنگام رسیدن به دقت ، از دست بدهند اما وقتی کارهای زیادی را انجام می دهید که بخواهند کار خود را انجام دهند ، بیش از آن را جبران می کنند. این اسلحه ها برای کاربردهایی از قبیل ساخت تزیینات بزرگ و تعمیر خانه ایده آل است.

 

اندازه نکته

اگر قصد دارید از اسلحه چسب خود برای کار با انواع مواد استفاده کنید ، ممکن است نیاز به نکات مختلفی داشته باشید. نکات بزرگ برای پروژه ای که به چسب زیادی احتیاج داشته باشد بسیار عالی است در حالی که نکات کوچکتر برای کارهای دقیق عالی هستند. اگر فقط از یک اسلحه چسب جدید خود برای نوع خاصی از برنامه استفاده می کنید ، به سادگی مدلی را انتخاب کنید که برای نیازهای شما مناسب باشد. اما اگر می خواهید انعطاف پذیری داشته باشید ، به دنبال یک اسلحه چسب با نکات قابل تعویض باشید.

 

چسب داغ-تفنگ-تصویر-1

چقدر وات اسلحه چسب کم دما است؟

اسلحه های چسب دما کم برای کار با مواد ظریف مناسب هستند. عنصر گرمایش این دستگاه ها چسب را تا حدود 250 درجه فارنهایت یا کمتر گرم می کند. در حالی که ممکن است طرح های مختلف متفاوت باشد ، قابل اطمینان ترین اسلحه های چسب دما با قدرت 10 تا 20 وات قدرت دارند.

 

چه مدت طول می کشد تا یک اسلحه چسب داغ برای گرم شدن استفاده شود؟

چقدر سریع اسلحه چسب گرم گرم می شود به قدرت آن بستگی دارد. مدل هایی که دارای وات بالاتر هستند ، سریعتر از مدل هایی با وات کمتری گرم می شوند. به طور متوسط ??، یک اسلحه چسب داغ حرفه ای با کیفیت بالا در طی 3 تا 5 دقیقه گرم می شود در حالی که برخی گزینه های حق بیمه در کمتر از 90 ثانیه آماده استفاده هستند.

 

استفاده از اسلحه گرم چسب چیست؟

یک اسلحه چسب گرم به شما امکان می دهد چسب ذوب شده را بر روی مواد کاملاً از قبیل چوب ، پارچه ، پارچه ، چوب ، شیشه ، فلز و موارد دیگر بمالید. در حالی که آنها بیشتر با هنر و صنایع دستی و به طور خاص با گل آرایی مصنوعی همراه هستند - روشهای بی شماری وجود دارد که می توان از این ابزارهای ارزشمند استفاده کرد.

 

از اسلحه های چسب برای تعمیر کفش یا وسایل لباس مانند دکمه های گم شده استفاده می شود. از آنها می توان برای پروژه های صنایع دستی مانند ساخت جواهرات یا دفترچه فروشی استفاده کرد. آنها برای اتصال دکوراسیون به ویندوز یا دیوار و حتی ایجاد الگوهای برجسته روی کارت یا زیور آلات بسیار عالی هستند.

 

حتی می توانید از آنها برای ساخت قالب یا تغییر اندازه موقت به طور موقت استفاده کنید. به لطف امکان فشار دادن چسب گرم و پیوند دادن هرگونه مواد به یکدیگر ، تعداد موارد استفاده شما برای اسلحه های چسب داغ تقریباً بی حد است.

 

انتخاب اسلحه چسب گرم مناسب برای نیازهای شما

این که آیا شما با پارچه ، چوب ، فلز یا پلاستیک کار می کنید ، اسلحه های چسب ذوب داغ وجود دارد که برای نیازهای شما مناسب هستند. این دستگاه های دستی جمع و جور به شما امکان می دهند تا چندین ثانیه از پروژه های صنایع دستی و تعمیرات خانگی جلوگیری کنید. هنگام جستجوی اسلحه چسب داغ ، به انواع متریال هایی که با آنها کار می کنید توجه کنید و آیا قصد انجام کارهای دقیق را دارید یا به مدلی نیاز دارید که حجم زیادی از چسب را فشار دهد. با تمرکز روی این عوامل ، می توانید الگوی مناسبی را برای نیازهای خود پیدا کنید.

https://bestofmachinery.com/best-hot-glue-guns/