سفارش تبلیغ
صبا ویژن

بهترین کفش های پیاده روی برای آقایان و خانم ها

در اینجا ، استراتژیست ، ما دوست داریم خودمان را دیوانه (به روش مناسب) در مورد کالاهایی که می خریم فکر کنیم ، اما به هر اندازه که دوست داریم ، نمی توانیم همه چیز را امتحان کنیم. به همین دلیل است که ما گزینه People را داریم که در آن بهترین محصولات را مرور کرده و قانع کننده ترین محصولات را معرفی می کنیم. (می توانید در مورد سیستم رتبه بندی ما و نحوه انتخاب هر آیتم در اینجا اطلاعات بیشتری کسب کنید.)

و در حالی که ما قبلاً در مورد بسیاری از کفش های راحت نوشتیم - از جمله کفش ورزشی زنانه برای مردان ، کفش ورزشی بدنسازی برای زنان و کفش ورزشی سفید برای زنان - در اینجا ، بهترین کفش های پیاده روی را برای آقایان و خانمها گرد آورده ایم ، همانطور که مورد تمجید علاقه مندان به داوران در آمازون. به طور معمول ، کفش های زنانه و زنانه را به دو مقاله جداگانه تقسیم می کنیم ، اما احساس می کردیم که این یک گروه نسبتاً طاقچه هستند ، شاید خوب باشد که آنها را در کنار هم نگه داریم.

 

کفش پیاده روی زنان

کفش زنانه با بالاترین امتیاز

کفش اسکچرز عملکرد زنان Go Walk 2 Slip-On Walking کفش

کفش اسکی باز عملکرد زنان اسکچر (Go Walk 2)

50 دلار در حال حاضر 20? تخفیف

4.6 ستاره ، 8،665 بررسی

از 40 دلار

یکی از مشتریان با "پا های مزمن خسته" می نویسد: "این کفش ها بهشت ??هستند" ، که سوگند می خورد که قبلاً هرگز کفش راحت تری پوشیده است. وی گفت: "به محض اینکه پایم را به Skechers ام انداختم ، خورشید از پشت ابرها بیرون آمد ، موجودات کوچک جنگلی از مخفی شدن تا سرخ شدن بیرون آمدند ، و یک گله کوچک پرنده شیرین به آرامی هاله ای از گلها را روی سر من گذاشت. همچنین یک گروه فرشتگان وجود داشت که در جایی از راه دور آواز می خواندند. " مشتری دیگری که اخیراً تحت عمل جراحی بوونیون قرار گرفته است ، تا آنجا که آنها را "بهترین کفش هایی که تاکنون ساخته شده" می نامد. او صاحب دو جفت است و می گوید راه رفتن در آنها "مانند راه رفتن در دمپایی های شما" است. و به عنوان یک مشتری سوم اظهار می کند: "ممکن است آنها از بهترین طراحی های پیشرو باشند ، اما کاملاً راحت هستند! به من اعتماد کن. پاهایتان از شما تشکر خواهند نمود." و از آنجا که "پا او فریاد می زند" اگر یک کفش اشتباه بپوشد ، تمام این کفش هاست. "من الان یک جفت دوم را می خرم زیرا هر وقت یک جفت کفش بزرگ را پیدا کردم ، آنها را به داخل زمین می کشم و وقتی می خواهم جای آنها را بگیرم ، با ناامیدی فریاد می کشم که دیگر ساخته نمی شوند." او می گوید شما بهتر از معذرت خواهی باشید و هم اکنون چندین جفت خریداری کنید.

 

از 40 دلار در آمازون

کفش پیاده روی زن با بالاترین امتیاز (ارزان تر)

 

کفش توازن زنانه New Balance-W CUSH + کفش پیاده روی

کفش زنانه New Balance Shoe-W CUSH + کفش پیاده روی

4.3 ستاره ، 1،199 بررسی

از 16 دلار

این کفش ها به قدری راحت هستند که یک مشتری "بلافاصله با دوستی تماس گرفت که مشکلات عمده ای با پا دارد و به او گفت که او مجبور است این کفش ها را بخرد." او آنها را "بهترین کفش پیاده روی" می نامد و قصد دارد رنگهای بیشتری را برای آنها خریداری کند زیرا بسیار راحت و مناسب برای راه رفتن در مسافت های طولانی هستند. دیگری همچنین آنها را "کفش راه رفتن عالی" می نامد زیرا آنها "مقدار مناسب بالشتک" را دارند. او سگهای خود را حدود سه مایل در روز قدم می زند ، و "این تاکنون عالی بوده اند". به علاوه ، تقریباً زمان وقفه رخ نداد ، و آنها را در پای راست او زحمت نمی دهد. او می افزاید: "این بیش از حد به طرف خود مالیده نمی شود و باعث ایجاد درد و ناراحتی می شود." و یکی دیگر آن را به عنوان "مناسب بسیار راحت ، بالشتک اضافی در پاشنه و پشتیبانی از قوس خوب" توصیف می کند. او آنها را در طی یک تور هفت روزه در ایرلند ، که "به طور متوسط ??شش مایل در روز" قدم می زد ، می پوشید و هرگز آنها را از بین نمی برد یا به استراحت نیاز داشت. او "مطمئناً دوباره این کفش ها را خریداری می کند."

 

از 16 دلار در آمازون

کفش های پیاده روی بهترین باریک زنان

کفش پیاده روی زنانه New Balance WW411v2

کفش پیاده روی کفش زنانه New Balance WW411v2

4.4 ستاره ، 1،676 بررسی

از 65 دلار

یکی از مشتری های دارای پا "احمقانه باریک" می گوید: "من معمولاً سفارش می گیرم

کفش هایی که خیلی کوچک هستند تا پاشنه من مناسب باشد ، اما پس از آن انگشتان پا بمالند ، یا می توانم کفش خریداری کنم که متناسب با انگشتان پا باشد ، اما پاشنه پا من هنگام راه رفتن پا می کند. " اما New Balance اولین مارکی است که او پیدا کرده است و کفش های باریکی را ارائه می دهد. او می افزاید: "من به طور جدی در حال خرید چند جفت به عنوان" بیمه "هستم ، در صورتی که فروش آنها در آینده متوقف شود." یکی دیگر از سالها پیش یک جفت این کفش را برای او و دخترش خریداری کرد زیرا "پیدا کردن اندازه کفش به طور باریک برای زنان ، به خصوص در کفش های ورزشی بسیار دشوار است." او ابراز تاسف می کند که بسیاری از مارک های دیگر سبک های باریک خود را قطع نکردند ، اما ظاهرا New Balance روز را نجات داد. اما حتی اگر اندازه باریک خاصی ندارید ، داوران می گویند این کفش خرید بسیار خوبی است. یک مشتری دیگر آنها را برای سفری به ژاپن خریداری کرده و می نویسد: "اینها پشتیبانی بسیار خوبی می کنند ، به خصوص هنگامی که حدود 12 ساعت در اطراف دیزنی ژاپن قدم زدم. آنها یک جعبه انگشت پا و پشتیبانی عالی از کسی مثل من که جراحی پا انجام داده است ارائه می دهند. هر دو زانو تعویض شدند و بندها گره خورده اند! "

 

از 65 دلار در آمازون

کفش زنانه بهترین کفش پهن

کفش کفش زنانه WW877-SB New Balance

کفش کفش زنانه WW877-SB New Balance

4.3 ستاره ، 1،459 بررسی

از 53 دلار

بیش از 15 درصد از پنج ستاره بررسی کننده این ستاره می گویند که این New Balances برای پاهای پهن به خوبی کار می کند ، زیرا نه تنها در یک اندازه بزرگ قرار می گیرند بلکه از جعبه انگشت پا نیز برخوردار هستند. یکی از دیدگاه های نویسنده ، که لباس ارتوکسیک را می پوشید و به چیزی نیاز داشت که بتواند بالشتک اضافی باشد ، می گوید: "جعبه انگشت پا عمیق دقیقاً همان چیزی بود که من به دنبال آن بودم." او روزانه "حدود سه مایل در داخل آنها می رود و بدمینتون را در آنها بازی می کند" ، و اکنون او "چیز دیگری نخواهد پوشید" زیرا اینها را خیلی دوست دارد. دیگری این موارد را "یکی از راحت ترین کفش هایی که در مدت زمان طولانی خریداری کرده ام" می نامد زیرا "دارای پاهای پهن است و اینها واقعاً گسترده هستند." او قصد دارد یک جفت دوم را به دست آورد که "وقتی این لباسها را از دست داد ، دست به دست هم دهند."

راهنمای خرید دریل بی سیم

از 53 دلار در آمازون

بهترین کفش زنانه با جعبه انگشت پا

کفش زنانه Presidio

کفش Presidio زنان Keen

125 دلار در حال حاضر 20? تخفیف

4.4 ستاره ، 2،369 بررسی

از 100 دلار

جعبه انگشت پا روی این کفش های پیاده روی Keen را تحت تأثیر قرار داد که داوری سختی در پیدا کردن کفش های مناسب دارند. وی گفت: "من بین انگشتان میانی و چهارم عصب بدی دارم و به ثبات ، پشتیبانی و کوسنینگ زیادی احتیاج دارم. همچنین ، فرم پا من در پاشنه باریک است ، اما صاف و پهن است ، بنابراین من تمایل دارم در جعبه انگشتان پا متورم و گلودرد شوم. " اما او می گوید کفش های کین اولی هستند که مناسب او را مناسب می کنند. "آنها به معنای واقعی کلمه راحت ترین کفشهای حمایتی هستند که من متعلق به آنها هستم ، آنها تا حدی زیبا هستند و براساس آنچه من شنیده ام ، کفشهای کین برای همیشه ماندگار هستند." مشتری دیگری می گوید اکنون "پیرزنی با پای بد است". او در یک "تلاش برای راحتی" است ، نه سبک ، و عاشق این کفش است. "این کفش ها ارتزهای من را با اتاق مچ بند انگشتی جا می دهند تا از آن استفاده کنم. من می توانم تمام روز قدم بردارم و دردی را که قبلاً متحمل شده ام ندارم. " همه داوران به همان سبک و سیاق بخشنده نیستند ، و بسیاری از آنها تصمیم می گیرند که آنها را فقط به صورت خصوصی بپوشند ، زیرا مطمئناً کمی کوچک هستند. اما به نظر می رسد مشتریانی که مشکل واقعی پا را دارند می توانند گذشته را از آن نگاه کنند. یکی می گوید: "آنها زشت هستند ، اما بسیار جذاب هستند." با این وجود که آنها جذاب نیستند ، با وجود این که آنها بسیار جذاب نیستند ، باید با استفاده از کفش های اشتباه ، به تجربه در عناصری که پرداخته ام بپردازم. . من می توانم آنها را تمام روز بپوشم بدون اینکه به آنها فکر کنم. "

 

از 100 دلار در آمازون

بهترین کفش زنانه با کف حافظه

ورزشی اسکچر ورزشی سبک عاشقانه حافظه زندگی Skechers Sport

ورزشی اسکچر ورزشی سبک عاشقانه حافظه زندگی Skechers Sport

55 دلار در حال حاضر 27? تخفیف

4.4 ستاره ، 4،751 بررسی

از 40 دلار

تقریباً 15 درصد از داوران پنج ستاره ، کف پوش حافظه را در این کفش ورزشی Skechers صدا می کنند. یکی از مشتریان با "پا بدون قوس" می گوید: "مثل این است که روی آن پوشش های تشک ژل پوسته تخم مرغ فوم حافظه قدم بگذارید ، یا روی ابر قرار دهید." مشتری دیگر پرستار است و روزانه 16 ساعت را روی پاهای خود می گذراند. او قبل از خرید این کفش های پیاده روی ، گفت که خوراک او پس از هر تغییر "می کشد". "من حتی نمی توانم گاهی انگشتان پا را حس کنم." سپس یک همکار به او گفت که اینها را بخرد ، و او می گوید که آنها "بهترین خرید تاکنون" هستند ، و افزود: "ممکن است فوم حافظه باشد! این کفشهای ورزشی پای و زندگی من را نجات داده اند. " او آنها را به هرکسی که "ساعات طولانی روی پایتان کار کند یا روزانه مسافت طولانی را انجام دهد" توصیه می کند.

بهترین کفش چرمی زنانه

کفش پیاده روی یکپارچگی Pro-Grid Women Saucony Women

کفش پیاده روی یکپارچگی Pro-Grid Women Saucony Women

72 دلار در حال حاضر 13? تخفیف

4،5 ستاره ، 2،965 بررسی

از 63 دلار

گذشته از زبان مش ، این کفش های سایکوونی کاملاً چرمی هستند که برای بسیاری از مشتریان خصوصاً در آب و هوای خنک برای فروش بسیاری از نقاط فروش محسوب می شد. یکی از مشتریان توضیح می دهد: "من این همه سسس های چرمی را برای هوای سردتر در ذهن خریدم و این شانس را کسب کردم که آنها به همان راحتی باشند." او گزارش می دهد ، "من بسیار خوشحالم که می گویم این همه سس های چرمی به همان اندازه کفش های راحت و پشتیبان هستند." او هشدار می دهد که در ابتدا آنها کاملاً سفت و محدود هستند ، اما فکر نمی کند که برای کفش های چرمی غیر طبیعی باشد. او می افزاید: "تمام کفش های چرمی تا زمانی که شکسته نشوند ، به این صورت احساس می کنند." اما مشتری دیگری فکر کرد: "آنها کاملاً خارج از جعبه هستند." او آنها را "راحت ترین کفش چرمی که در سالها داشته ام" می نامد. نکته قابل فروش دیگر این است که "یک کفی قابل جابجایی وجود دارد که تکیه گاه اضافی از قوس را فراهم می کند" ، بنابراین کفش برای مسافت های طولانی راحت است.

 

از 63 دلار در آمازون

کفش های زنانه بهترین راه راه مش

کفش پیاده روی گاه به گاه زنان Konhill

کفش های گاه به گاه زنان Konhill

4.5 ستاره ، 2.092 بررسی

از 30 دلار

مش مشبک این کفش های پیاده روی برای مشتریانی با پاهای نسبتاً عرق شده ایستاده بود. یکی از مشتریانی که آنها را برای شغل خدمت خود می پوشاند ، می گوید: "وقتی من آنها را برای مدت طولانی دراز می کنم ، پا را خیلی گرم نمی کند." او گاهی اوقات آنها را "11 تا 11 ساعت در روز" می پوشاند و می گوید "پاهای او هیچ وقت درد نمی کنند." مشتری دیگری فکر می کند مش آنها را به خصوص سبک می کند ، که قسمت مورد علاقه او است. و مانند مشتری اول ، او نیز فکر می کند "نگهدارنده طراحی مش [او] پاهای خود را تنفس می کند و بعد از مایل پیاده روی خیلی بو نمی دهد." به علاوه ، یکی دیگر از آنها را "سبک ، کوسن و بسیار راحت" توصیف می کند. او هر روز 10 ساعت آنها را می پوشد و هنوز با درد یا پاهای عرق مواجه نشده است. و یک مشتری دیگر فکر می کند که سبک لغزش باعث می شود همه کاره تر شوند. او آنها را "بهترین کفش [او] که در واقع خریداری کرده است" می نامد ، زیرا "آنها به عنوان یک دستکش می چرخند و می پوشند ، در حالی که هیچ توری جلوه ای تمیز نمی بخشد.

 

از 30 دلار در آمازون

بهترین کفش های زنانه توری تاشو

کفش پیاده روی Ryka Women Devotion Plus 2

کفش پیاده روی زنان Ryka Devotion Plus 2

4.4 ستاره ، 2،554 بررسی

از 38 دلار

همه واکرها در کفش های لغزنده نیستند ، زیرا فکر می کنند که پای آنها به راحتی می لغزد. یکی از بازنگری کنندگان این رایکا معمولاً کفش های توری را ترجیح می دهد ، اما با این وجود ، او می نویسد: "نه تنها پاشنه های من لاغر نمی شوند بلکه احساس می کنم تمام روز روی بالش ها قدم می زنم." و او تنها کسی نیست که تجربه خود را "راه رفتن روی بالش ها" توصیف می کند. حدود دهها نفر دیگر از نظرها همانند مشتری دیگری که می افزاید: "آشکار بودن" لک لک زدن "وجود دارد ، همان احساسات را ابراز می کنند ، اما پاهای من احساس پایداری می کنند. آنها بلافاصله راحت هستند ، و روز اول که من آنها را پوشیدم (به غیر از تلاش در خانه) بدون هیچ مشکلی برای یک مایل قدم زدم. " مشتری سوم به قدری آنها را دوست دارد که حتی در مورد آنها آواز می خواند: "حالا ، وقتی من در محل کار هستم و برای پیاده روی به جایی می روم ، با خودم می خوانم" من روی بالش ها می روم "زیرا این دقیقاً همان چیزی است که احساس می کند." به علاوه ، او دیگر در پایان روز "مانند یک پیرزن سرگرمی نمی کند" زیرا پاهای او صدمه دیده است.

 

از 38 دلار در آمازون

بهترین نان های زنانه پیاده روی

VenusCelia Comfort Walkaf Flaf Loafer

VenusCelia Comfort Walkaf Flaf Loafer

4.4 ستاره ، 2،512 بررسی

از 20 دلار

این نان ها توسط افرادی که نمی توانند کفش ورزشی معمولی را برای کار بپوشند ترجیح می دهند. "یک مشتری برای اولین بار به منهتن سفر می کند." او "نمی خواست کفش های تنیس را در همه جا بپوشد ، اما به پشتیبانی با کفش احتیاج داشت." او "جستجوی کاملاً مشخص Google" را برای پوشاندن پوشاک در شهر نیویورک انجام داد. " اینها بالاتر از لیست هایی بودند که وی پیدا کرد ، بنابراین او آنها را خرید و گزارش داد ، "به محض اینکه آنها را گرفتم و آنها را امتحان کردم ، بلافاصله قلاب شدم. چرم بسیار نرم و نرم و نرم و نرم و کاملاً مناسب است و کف پا احساس کوسن و پشتیبان می شود. فاشیات پلانتار من به هیچ وجه مشکلی نیست. " مشتری دیگر مشکلی برای پا ندارد. او فقط "به دنبال یک جفت کفش راحت بود که کفش ورزشی نبود." او اینها را "بی نقص" می نامد و حتی بعد از گذراندن یک آخر هفته در حال پیاده روی در اطراف آستین ، "هرگز یک بار پای او خسته و دردناک نبود." او قصد دارد همه رنگ های دیگر را نیز سفارش دهد.

منبع