سفارش تبلیغ
صبا ویژن

راهنمای خرید دریل مته بی سیم

یک دریل بی سیم مهمترین ابزار قدرت خریداری شده است. این یکی از مواردی است که شما برای پروژه های بزرگ به آن اعتماد خواهید کرد ، مانند ساخت یک دک و بازسازی آشپزخانه و کارهای کوچکتر مانند نصب وسایل و نصب مبلمان. شما حتی ممکن است برای سرویس سایر ابزارها به مته خود نیاز داشته باشید.

 

این روزها بیشتر دریل های بی سیم روی باتری های لیتیوم-یون (Li-ion) کار می کنند که در یک بسته سبک تر از زمان بیشتری قدرت بیشتری دارند و زمان طولانی تر را دارند. به گفته شورای دفاع از منابع طبیعی ، باتری های لیتیوم یون در طی یک دهه گذشته به حدی بهبود یافته اند که یک مته جدیدتر ممکن است 50 درصد بیشتر از یک دریل از هفت سال پیش باشد.

بسیاری از مته های بی سیم امروز از ساخت موتور نیز بهره مند می شوند. چندی پیش موتورهای بدون برس (بر خلاف انواع قلم مو بیشتر) برای مارک های پیمانکار گرا مانند DeWalt ، Makita و Milwaukee محفوظ بودند ، اما اکنون آنها دریل های مصرفی با قیمتی متوسط ??از قیمت های کوبالت ، پورتر در دسترس هستند. -کابل ، و ریدید.

 

برخلاف موتورهای قلم مویی که با همان سرعت کار می کنند ، خواه شما از چوب نرم مانند چوب کاج یا چوب سخت بلوط استفاده می کنید ، مانند بلوط - از این طریق باتری را تخلیه می کنید - موتورهای برس دارای سطح مقاومتی هستند که با آن روبرو می شوند و از انرژی کمتری استفاده می کنند. به علاوه ، آنها با اصطکاک کمتری نسبت به موتورهای برس کار می کنند و به آنها امکان کارآمدتر می دهد. آنها همچنین قطعات متحرک کمتری دارند و از آنجا که برس ندارند ، هرگز نیازی به فکر تعویض آنها نیست.

 

با استفاده از آموزش های بی سیم برتر

ما آخرین مدل های مته بی سیم را تست ، ارزیابی و مقایسه می کنیم ، بنابراین می توانید بیشترین هزینه را برای پول خود داشته باشید.

عضو شوید

چگونه CR تمرینات بی سیم را آزمایش می کند

ما تمام آزمایشات عملکردی خود را بر روی دینامومتر بنچمپ یا "dyno" ، یک ابزار کالیبره شده و دارای یک دوک نخ ریسی آزاد و یک ترمز الکترونیکی انجام می دهیم. مهندسان آزمایش CR هر مته را بر روی دوک نخ ریخته و سپس با سرعت بیش از هر سرعت آن را صاف کرده و حداکثر چرخش در دقیقه یا RPM را اندازه می گیرند. این نتایج به همراه اندازه گیری های انجام شده در زیر بارهای مختلف ، امتیاز سرعت را تعیین می کنند.

 

برای محاسبه زمان اجرا ، باتری ها را خاموش و روشن می کنیم تا یک کار شکنجه شده و متوقف از کارها ، مانند ساخت یک تخته را شبیه سازی کنیم. سپس هر باتری و مدت زمان شارژ مجدد آن را به طور کامل تخلیه می کنیم. و مطمئناً ما از دینو برای اندازه گیری گشتاور و RPM استفاده می کنیم ، که ما آن را به امتیاز قدرت خود ترجمه می کنیم. این آزمایش بازتابی از چاله سوراخ مته بزرگ و یا چسبنده چقدر می تواند در آن باشد.

 

پس از تست های کالیبراسیون ، کارشناسان CR از هر مته برای رانندگی پیچ ها و سوراخ های مته مانند شما استفاده می کنند ، با توجه به جنبه هایی از قبیل تعادل ، احساس و سهولت تنظیم چاک و سرعت ، و به هر مدل نمره ای برای رسیدگی اختصاص می دهند. سرانجام ، ما صدا را در دسی بل در گوش کاربر اندازه می گیریم تا نمره ای برای نویز دریافت کنیم. همانطور که پیداست ، به جز کوچکترین مدل ها ، برای استفاده ایمن به محافظت از شنوایی احتیاج دارند.

 

برای مشاوره در مورد نحوه انتخاب بهترین مته برای شما ، به زیر مراجعه کنید.

بهترین موس

زنی که هنگام کار روی تکه ای از مبلمان چوبی از مته بی سیم استفاده می کند.

رتبه بندی مته بی سیم

انواع دریل ها

قبل از مقایسه مدلهای جداگانه ، می خواهید جستجوی خود را بر اساس مته ولتاژ مورد نظر محدود کنید. این نشانه قدرت است. البته به خاطر داشته باشید که اگرچه یک دریل بی سیم 18 یا 20 ولت ممکن است از مدل 12 ولت قدرتمندتر باشد ، اما حجیم تر است. دریل های 12 ولت امروزی به راحتی می توانند چند صد پیچ ??عرشه دار را با یک بار شارژ هدایت کنند و احتمالاً تمام توان مورد نیاز صاحب خانه هستند. اما آنها اولین انتخاب شما برای رانندگی پیچ های بزرگ نیستند. برای این کار ، شما می خواهید یک مدل 18 ولت استرس ، که می تواند به درون آجر یا بلوک بتونی حفر شود.

 

ما رتبه بندی های مته بی سیم را بر اساس نحوه استفاده شما از مته تقسیم می کنیم: سنگین بودن ، استفاده عمومی و سبک بودن. تولید کنندگان از این طریق مته های بازار را در اختیار شما قرار نمی دهند ، بنابراین ما برای طبقه بندی مدل های تست از اندازه chuck استفاده می کنیم. چی؟ گیره سه دانه ای که در انتهای مشاغل هرگونه حفاری ضربات را تضمین می کند. هر دو بیت برش برای سوراخ های سوراخ کاری و همچنین رانش بیت ها برای پیچ در بست ها لازم است. هرچه ظرفیت چاک دریل بیشتر باشد ، قدرت آن بیشتر است و به طور معمول قدرت بیشتری از مدل خواهد داشت. به این معنی که اندازه چاک یک پروکسی خوب برای چگونگی یک دریل سنگین است.

 

مدل هایی که در رده های سنگین ما قرار دارند ، مدل هایی با چاک ch اینچی هستند ، بزرگترین اندازه ای که در مدل های بی سیم پیدا خواهید کرد. دریل های دارای کاربرد عمومی دارای چک ? اینچی هستند و می توانند بخش عمده ای از بیت های مورد نیاز خود را برطرف کنند. دریل های سبک کار ما معمولاً دارای یک سوکت ¼ اینچی ثابت هستند ، طرحی که تنها بیت هایی با یک شافت شش ضلعی را می پذیرند.

 

گرفتن در هندلینگ

کارشناسان CR هر مدل را برای دستیابی به آن نمره می دهند ، اما این کیفیت می تواند یک چیز شخصی باشد. یک مته باید در دست شما احساس خوبی داشته باشد.

 

بنابراین قبل از خرید یک مورد جدید ، باتری را ببندید و آن را بگیرید تا ببینید که چطور کار می کند و اینکه آیا می توانید وزن را برای کارهای طولانی تر تحمل کنید. آن را بالای سر خود بکشید ، گویی در حال نصب یک دتکتور دود هستید و در صورت احساس سنگینی بیش از حد فوراً متوجه خواهید شد.

 

برخی از دریل های دارای کاربرد عمومی دارای یک تپانچه است که یک باتری استوانه ای آن را در دسته مدفون می کند و کاملاً راحت است. اما بدون داشتن باتری مسطح در قسمت پایه ، آنها به صورت ایستاده روی خودشان نیستند ، بنابراین باید تصمیم بگیرید که آیا این شما را دیوانه می کند تا مجبور شوید دریل خود را بین موارد استفاده قرار دهید.

 

رتبه بندی مته بی سیم

چگونه مته های بی سیم فروخته می شوند

دریل های بی سیم در سه تنظیمات فروخته می شوند:

1) به عنوان یک ابزار مستقل با یک یا دو باتری و یک شارژر اختصاصی

2) به عنوان بخشی از مجموعه ابزارهای بی سیم از یک مارک واحد ، به نام کیت

3) به عنوان یک ابزار لخت ، بدون باتری و شارژر

 

اگر فقط مته ای می خواهید و هیچ وسیله قدرت دیگری با باتری های سازگار ندارید ، به گزینه 1. بروید. اگر به دنبال ابزارهایی مانند درایور ضربه ، اره مدور ، اره متقابل و ... هستید. چراغ کار ، کیت را در نظر بگیرید که بیشترین ارزش را به شما می دهد. (فقط بدانید که کیت ها به طور معمول دارای ابزارهای 18 ولت هستند ، بنابراین مته شامل مدل سنگین است.) کیت ها معمولاً دارای دو باتری و یک شارژر هستند. اگر در حال حاضر باتری سازگار از یک وسیله بی سیم مختلف دارید ، یک مته برهنه (گزینه 3) کافی خواهد بود. گزینه 3 کمترین هزینه اما بدترین مقدار است.

consumerreports