سفارش تبلیغ
صبا ویژن

بهترین موس ها در سال 2020 کدامند؟

هر یک از انتخاب های ما برای بهترین ماوس می تواند حتی کمی ناامید کننده ترین کارهای سخت افزاری را کمی آسان تر انجام دهد. در حالی که تقریباً در هر اداره ای یک محیط جانبی ارزان و قابل فراموشی به شما پیشنهاد می کند ، لازم نیست برای یک موش کوچک زیرین تسویه حساب کنید - به ویژه اگر کارهای گرافیکی یا ویرایش ویدیو انجام دهید. این صفحه همچنین انتخاب های ماوس بهترین بی سیم را پوشش می دهد.

 

(اگر به دنبال بهترین انتخاب های ماوس بازی خود هستید ، اینها در یک داستان جداگانه قرار دارند - اگرچه یک موس بازی خوب معمولاً برای بهره‌وری خوب عمل خواهد کرد و بالعکس.)

 

بهترین روترهای Wi-Fi

صفحه کلید فانتزی هم می خواهید؟ بهترین صفحه کلیدهای بازی را مشاهده کنید

بهترین وب کم ها برای کار و بازی

اگر در دفتر خانه کار می کنید ، داشتن یکی از گزینه های ما برای بهترین ماوس بسیار مفید است. اگر رایانه منزل شما لپ تاپ است ، ممکن است حتی به یک ماوس گسسته هم نباشید ، به جای آن به یک تاچ پد اعتماد کرده اید. اما هیچ تاچ پد نمی تواند سرعت ، دقت و تطبیق پذیری یک موش خوب را جایگزین کند.

 

اگر به دنبال ماوس هستید که بتواند هر چیزی را که بر روی آن پرتاب می کنید کنترل کند ، Tom"s Guide لیستی از بهترین ماوس را برای انواع موارد استفاده جمع آوری کرده است. اگر پول زیادی برای هزینه کردن دارید ، می توانید چیزی استثنایی بدست آورید - اما حتی اگر بودجه دارید ، می توانید یک قدم بزرگ از یک تاچ پد بگیرید. چه می خواهید چیزی پیچیده و چه ساده باشد ، یک موش بسیار بهتر از آنچه در حال حاضر استفاده می کنید وجود دارد.

 

فیلم های تبلیغاتی را برای شما توصیه کرد ...

 

پخش فیلم نگاه اول به Osé Personal Massager | راهنمای تام در CES 2020

دستی با آینه هوشمند Poseidon | ...

10/01 / 20Hand-on با آینه هوشمند Poseidon | راهنمای تام در CES 2020

ابتدا نگاهی به Delta Guardian XO | تام ...

10/01 / 20 نگاه اول به Delta Guardian XO | راهنمای تام در CES 2020

پیشرفت واقعیت موازی دلتا | تام ...

پیشرفت واقعیت موازی 10/01 / 20Delta | راهنمای تام در CES 2020

تور غرفه نمایش ال جی | راهنمای تام در CES 2020

تور غرفه نمایش 10/01 / 20LG | راهنمای تام در CES 2020

دسترسی زود هنگام LG Booth | راهنمای تام در CES 2020

08/01 / 20LG دسترسی زود هنگام غرفه | راهنمای تام در CES 2020

 بهترین ماوس چیست؟

همانطور که احتمالاً حدس زده اید ، "بهترین ماوس" برای هر مورد استفاده بالقوه وجود ندارد. برخی از موش ها بسیار بزرگ و دارای ویژگی های غنی هستند. دیگران کوچک و ارزان هستند. یک طراح گرافیک احتمالاً به یک ماوس متفاوت از یک حسابدار احتیاج دارد - و این فرض بر این است که شما به طور انحصاری برای بهره وری به ماوس احتیاج دارید و به جای آن به یک مدل بازی علاقه ای ندارید.

اگرچه به طور کلی ، Logitech MX Master 3 بهترین ماوس برای اکثر مردم است. بسیار قابل تنظیم ، بسیار راحت است ، بی سیم است ، از باتری طولانی آن برخوردار است و حتی دارای یک چرخه نوار پویشی است که در هیچ موس دیگری پیدا نمی کنید. اعطا می شود ، ماوس 100 دلار قیمت دارد ، بنابراین خرید یک پیراهن جانبی نیست. (به نظر من ، با این حال ، بهترین ماوس بی سیم برای کاربران بهره وری است.)

 

در انتهای دیگر این طیف Logitech M325 قرار دارد که تقریباً به سادگی یک ماوس بدست می آید. این محیط بی سیم کوچک و بی سیم 30 دلار قیمت دارد و یک همراه طبیعی برای لپ تاپ ها است. در کوله پشتی ، کیف پول ، جیب - هر چیز متناسب است. و باتری های آن بیش از یک سال عمر می کنند ، بنابراین به ندرت مجبور به تعویض آنها خواهید شد. این دکمه یا ویژگی اضافی ندارد ، اما می تواند زندگی شما را بسیار آسانتر کند ، به خصوص اگر به طور مکرر مسافرت کنید.

 

سایر موش های موجود در لیست ما ، بسته به آنچه می خواستید ، از طرح های ارگونومیک ، حساسیت به نقاط قابل تنظیم در هر اینچ (DPI) و حتی روشنایی RGB برخوردار هستند. در ادامه بخوانید تا بهترین ماوس را برای موقعیت خاص خود کشف کنید.

 

 

یک نکته آخر: اگر ترجیح می دهید به جای آن بهترین گزینه های ماوس را انتخاب کنید (پیوند در مقدمه است) ، می فهمید که موس بازی و بهره وری اغلب قابل تعویض هستند. به این دلیل که مهمترین عوامل هم برای بهره‌وری و هم برای موش بازی راحتی و دقت هستند. از نظر تئوری ، هر طرحی که به یک برنامه کمک کند ، برای دیگری کمک خواهد کرد. در واقع ، موش های "بازی" اولیه مدلهای اداری با سطح بالایی بودند. امروزه ، جدایی کمی بیشتر بین این دو گروه وجود دارد ، اما نیازی به این نیست.

 

آیا به دنبال تجهیزات بیشتری برای افزایش بهره وری هستید؟ برای انتخاب بهترین صندلی های اداری و بهترین مانیتورها ، حتماً از گزینه های ما دیدن کنید.

 

 بهترین ماوس شما امروز می توانید خریداری کنید

بهترین ماوس: Logitech MX Master 3 (اعتبار تصویر: Logitech)

1. Logitech MX Master 3

 

در کل بهترین ماوس

 

حداکثر DPI: 4،000 | دکمه ها: شش | اندازه: 4.9 x 3.3 x 2.0 اینچ | وزن: 5.0 اونس

 

 

99.60 دلار

مشاهده در AMAZON

 

99.99 دلار

نمایش در آمازون

119.99 دلار

نمایش در آمازون

مشاهده همه قیمت ها (5 یافت شده)

طراحی راحت دکمه های اضافی کمک کننده چرخ های نوآورانه چرخ نرم افزار سایر موارد نرم افزار جذاب

لاجیتک MX Master 3 بهترین ماوس ، حداقل در جلو بهره وری و همچنین بهترین ماوس بی سیم است. راحت ، سرشار از ویژگی های مختلف است و مدت زمان شگفت آور زیادی را با یک بار هزینه می کند. این حاشیه خاکستری براق آخرین تکرار سری MX Master Logitech است و هر آنچه این شرکت از تکرارهای قبلی آموخته است در معرض نمایش کامل است. دکمه های کلیک رضایت بخش می دهد ، گرفتن آن لذت بخش است و چرخ انگشت شست افقی باعث می شود پیمایش از طریق اسناد نسیم انجام شود.

 

این نرم افزار جایی است که MX Master 3 می درخشد ، در حالی که با انواع مختلفی از ویژگی های مختلف برای برنامه های محبوب از قبل نصب شده است. از فتوشاپ تا اکسل ، Logitech قبلاً پیش بینی کرده است که چگونه می خواهید از چرخ های پیمایش افقی و کنترل حرکات استفاده کنید ، و پروفایل های بهینه سازی شده را برای هر برنامه ایجاد کنید. همچنین می توانید از ویژگی مفید Logitech Flow استفاده کنید ، که به شما امکان می دهد فایلها را بین دو کامپیوتر کاملاً متفاوت بکشید ، گویی که از طریق USB متصل شده اند.

 

 

بهترین ماوس: Logitech M325 (اعتبار تصویر: Logitech)

2. Logitech M325

بهترین موس بودجه

 

حداکثر DPI: 1000 | دکمه ها: 3 | اندازه: 3.7 x 2.2 x 1.5 اینچ | وزن: 3.3 اونس

 

23،49 دلار

مشاهده در AMAZON

 

26.99 دلار

نمایش در آمازون

28.25 دلار

نمایش در آمازون

مشاهده همه قیمت ها (36 یافت شده)

قابلیت اتصال بی سیم ارزان و قابل حمل بدون اتصال به ویژگی های قابل تنظیم بدون داشتن قابلیت های قابل تنظیم ممکن است برای دست های بسیار بزرگ خیلی کوچک باشد

اگر به فروشگاه الکترونیکی قدم بزنید و برای موش های لپ تاپ خط بولتن درست کنید ، Logitech M325 احتمالاً اولین چیزی است که مشاهده خواهید کرد. این موش ارزان و همه جا است ، اما به واسطه محبوبیت آن نسبتاً مشهور است. این وسیله کوچک برای لپ تاپ ها بهینه شده است ، و آن را برای مسافران مکرر یا کارگرانی که فضای میز محدودی در خانه دارند ، ایده آل می کند. همچنین بسیار راحت است و یک DPI را به اندازه کافی بالا ارائه می دهد تا به راحتی در یک صفحه حرکت کند بدون اینکه هدف شما را بیش از حد کند. احتمالاً بهترین ماوس بی سیم برای قیمت است.

 

به لطف یک دانگل بی سیم با دوام 2.4 گیگاهرتز ، می توانید از ماوس به صورت بی سیم در هر کجا استفاده کنید - و با ماندگاری 18 ماه باتری ، به ندرت مجبور خواهید بود که یک باتری AA محیطی را جایگزین کنید. نکته جالب دیگر در مورد M325 این است که برخلاف بسیاری از موش های بهره وری ، در رنگ های مختلفی وجود دارد: قرمز ، آبی ، بنفش و صورتی. Logitech همچنین موشهای بسیار مشابهی را تحت مجموعه های حزب و دودل تولید می کند ، که موش های خود را با الگوی گل و کارتون آراسته می کنند.

 

بهترین ماوس: Microsoft Classic Intellimouse (اعتبار تصویر: Microsoft)

3. مایکروسافت کلاسیک Intellimouse

بهترین ماوس کلاسیک

 

Max DPI: 3،200 | دکمه ها: 5 | اندازه: 5.2 x 2.3 x 1.7 اینچ | وزن: 3.4 اونس

 

$ 54.82

مشاهده در AMAZON

پایین سهام

38.99 یورو

مشاهده در Conrad Electronic

30.99 پوند

مشاهده در eBay

مشاهده همه قیمت ها (4 یافت شده)

طراحی کلاسیک ، راحت تنظیمات DPI قابل تنظیم خوب برای بهره وری و بازی بدون نسخه بی سیم رنگ های پیش فرض کامل

اگر شما از فناوری مدرسه قدیمی دوست دارید ، نمی توانید با یک کلاسیک استدلال کنید. Microsoft Classic Intellimouse یکی از محبوب ترین طراحی های ماوس مایکروسافت را به نمایش می گذارد ، که در سال 1996 معرفی شد. این بار ، Intellimouse از شاسی های خاکستری و سیاه و جذاب ، گرفتن صاف و تنظیمات DPI قابل تنظیم بهره می برد. نکته دیگر: مایکروسافت دستگاه را با فناوری BlueTrack مجهز کرده است ، این بدان معناست که سنسورها حتی در سطوح شیشه ای به طور دقیق ردیابی می کنند.

بهترین اسپیکر بلوتوث ها 2020

از آنجا که Classic Intellimouse از بدن بلند برخوردار است ، برای کاربرانی که دارای دست و پا یا کف دست هستند ، ایده آل است. هنوز هم بهتر: این دستگاه به دلیل طراحی ارگونومیکی و دکمه های انگشت شست قابل برنامه ریزی ، مانند یک بازی مخصوص بازی ، دو برابر است. مایکروسافت تا آنجا که به دنبال لوازم جانبی تمیز ، راحت و مزخرف است ، به ما نشان می دهد که این کار بیش از 20 سال است که انجام می شود. اگر می خواهید شاسی با طرح رنگی شیب دارید ، Microsoft Pro Intellimouse نیز وجود دارد.

 

4. Logitech MX عمودی

بهترین موس بهره وری ارگونومیک

 

DPI: 4،000 | دکمه ها: 6 | اندازه: 3.1 x 3.1 x 4.7 اینچ | وزن: 4.8 اونس

 

 

90.31 دلار

مشاهده در AMAZON

147.80 دلار

نمایش در آمازون

89،90 یورو

مشاهده در eBay ایتالیا

مشاهده همه قیمت ها (6 یافت شده)

طراحی ارگونومیک منحصر به فردروست ، نرم افزار قابل برنامه ریزی می تواند کرنش مچ را کاهش دهد

Logitech MX Vertical ایده یک موش ارگونومیک را بر روی سر خود می چرخاند - به طور دقیق تر ، از طرف آن. این ماوس در واقع همان چیزی است که اگر ماوس بهره وری را خرد کنید ، می توانید آن را به حالت ایستاده قرار دهید. توصیف آن کمی دشوار است ، اما هنگامی که MX Vertical را در حالت عملی مشاهده کردید ، فوراً می دانید که آیا این برای شما مناسب است یا خیر. اگر موش های منظم مچ دست خود را با حرکات کوچک و تکراری تکرار کنند ، MX Vertical ممکن است کمی تسکین دهد. این امر به این دلیل است که شما را مجبور می کند که کل دست خود را به حرکت درآورید ، بنابراین فشار را روی هر یک از عضلات کم کنید.

 

 

گذشته از آن ، ماوس از ویژگی های کلاسیک Upscale Logitech ، از DPI قابل تنظیم ، گرفته تا کیفیت ساخت پایدار ، تا نرم افزار قوی آن است که به شما امکان می دهد با Logitech Flow ، فایلها را در دو رایانه بکشید و رها کنید. این فقط بهترین کار ماوس بی سیم برای کارگرانی است که با فشار مچ دست مبارزه می کنند.

 

بهترین ماوس: SteelSeries Rival 3 (اعتبار تصویر: SteelSeries)

5. SteelSeries Rival 3

بهترین موس بازی ارزان

 

حداکثر DPI: 8،500 | دکمه ها: 5 | اندازه: 4.8 x 2.3 x 0.9 | وزن: 2.7 اونس

 

 

28.99 دلار

مشاهده در AMAZON

28.99 دلار

نمایش در آمازون

 

29.99 دلار

نمایش در آمازون

مشاهده همه قیمت ها (7 یافت شده)

ارزش عالی عملکرد خوب نرم افزار مختصر سنسورهای عجیب و غریب هیچ یک از مبهم یا ارگونومیک

من همیشه این نکته را حفظ کرده ام که یک ماوس بازی خوب نیز یک موس بهره وری خوب است و قطعاً در مورد SteelSeries Rival 3. این مورد براق و متوسط ??با ابعاد متوسط ??دارای طراحی بدون مزخرف و نیمه ambidextrous با دو دکمه انگشت شست قابل برنامه ریزی است و یک نوار زیبا LED در پایین. Rival 3 تنها ماوس موجود در این لیست است که از نورپردازی RGB قابل برنامه ریزی برخوردار است و اگرچه این محصول شما را بیشتر تولید نمی کند ، باعث می شود میز شما بسیار زیبا تر جلوه کند.

 

دلیل اینکه Rival 3 برای کاربران بهره وری بسیار خوب عمل می کند ، به دلیل DPI قابل برنامه ریزی و نرم افزار قوی است. می توانید پروفایل هایی را برای برنامه های شخصی تنظیم کنید ، و در حالی که در آن هستید ، ماکروهای مناسب را برای دکمه های انگشت شست تنظیم کنید. Rival 3 نیز بسیار ارزان است و آن را به همان قیمت بسیاری از موش های کوچکتر و کم کارآمد تبدیل کرده است.

 

چگونه بهترین ماوس را برای شما انتخاب کنیم

هنگام انتخاب بهترین ماوس برای وضعیت خاص خود ، باید سه چیز را در نظر بگیرید: ویژگی ها ، اندازه و قیمت.

 

ویژگی ها از موس به ماوس متفاوت است. برخی مانند Logitech M325 هیچ ویژگی اضافی ندارند. آنچه که می بینی همانست که بدست می آوری. برخی دیگر مانند Logitech MX Master 3 دارای دکمه های اضافی و کل مجموعه نرم افزار هستند که به شما امکان می دهد تقریباً از هر جنبه ای از عملکرد ماوس سفارشی شوید. اگر کارهای گرافیکی یا ویرایش ویدیو زیادی انجام می دهید ، یک موس غنی از ویژگی های موردعلاقه است. اگر بیشتر به تایپ کردن و مرور اینترنت بچسبید ، یک ماوس ساده تر نیز کار می کند. اگر به دنبال کاهش درهم و برهمی میز هستید ، بهترین ماوس بی سیم برای راه اندازی شما یک نکته ارزشمند است.

 

اندازه نیز مورد توجه است ، اگرچه این موضوع کاملاً مورد اولویت شخصی است. موش هایی مانند Microsoft Classic Intellimouse دارای بدن طولانی هستند و از کاربرانی که موش ها را با تمام کف دست خود نگه دارند ، درخواست تجدید نظر می کنند. موش های کوچکتر خود را به یک چنگال "پنجه" وام می دهند ، به این معنی که می توانید به راحتی با سه نوک انگشت آن را نگه دارید.

 

قیمت مربوط به مجموعه ویژگی های ماوس است. موش های پیچیده هزینه زیادی دارند. موش های ساده ارزان تر هستند اما مراقب موش های بسیار ارزان ، به ویژه آنهایی که از تولید کنندگان رده دوم یا سوم هستند استفاده کنید. آنها دوام زیادی نخواهند داشت

https://www.tomsguide.com/best-picks/best-mouse