سفارش تبلیغ
صبا ویژن

بهترین تفنگ های چسب حرارتی برای صنایع دستی و پروژه های DIY

یک اسلحه چسب گرم ، ابزاری بسیار متنوع و غالباً نادیده گرفته ، برای همه چیز مفید است ، از صنایع دستی بچه ها گرفته تا پروژه های طراحی داخلی مبتنی بر پارچه مانند ایجاد آباژورهای خانگی و هدست. برخلاف انواع دیگر چسب که به زمان قابل توجهی برای پیوند (گاهی اوقات ساعت) نیاز دارند ، یک اسلحه چسب داغ چسب ذوب شده ای را که سرد می شود ، جدا می کند - معمولاً در کمتر از یک دقیقه.

این که آیا شما به دنبال خرید اسلحه چسب اول خود هستید یا اینکه به مدل جدید و بهترتری ارتقاء یافته است ، اکنون به راهنمایی های ما در مورد انتخاب بهترین تفنگ چسب داغ برای نیازهای پروژه خود ، و همچنین گردآوری گزینه های برتر ابزار ادامه دهید.

بهترین مکان: تفنگ چسب داغ ابزار چاندلر
بهترین ارزش: تفنگ چسب کوتاه داغ ذوب ccbetter به روز شده
انتخاب UPGRADE: تفنگ چسب Ryobi
همچنین بپرسید : G LAXIA تفنگ چسب داغ سنگین
بهترین چسب تفنگ برای صنایع دستی
انواع اسلحه گرم چسب
اسلحه های چسب در سه نوع اصلی وجود دارد - درجه حرارت پایین ، درجه حرارت بالا و دمای دوگانه - هر کدام بهترین استفاده های خاص خود را دارند.

درجه حرارت پایین: یک اسلحه چسب با درجه حرارت پایین چسب را تا حدود 250 درجه فارنهایت گرم می کند. اگرچه اسلحه چسب هنوز در نوک بسیار گرم می شود ، استفاده از آن ایمن تر است و احتمالاً باعث ایجاد سوختگی تصادفی نسبت به یک ابزار با درجه حرارت بالا می شود. اسلحه های چسب با درجه حرارت پایین ، اغلب ابزاری برای صنایع دستی کودک محسوب می شوند ، اما کودکان هنگام استفاده از هر نوع اسلحه چسب باید باز هم نظارت بزرگسال داشته باشند. اسلحه های چسب در دمای پایین فقط برای استفاده از میله های چسب در دمای پایین طراحی شده اند ، که با پایه سیلیکونی ساخته شده اند که به راحتی در دمای پایین تر ذوب می شوند. این نوع اسلحه چسب مناسب برای پروژه های سبک ، از قبیل ساخت زنجیر کاغذ و دفترچه فروشی است.

بهترین اسپیکر بلوتوث های 2020
درجه حرارت بالا: رسیدن درجه حرارت تقریباً 380 درجه فارنهایت ، اسلحه های چسب با درجه حرارت بالا می توانند انواع مختلفی از چوب های چسب را ذوب کنند ، از جمله میله هایی که حاوی ترکیبات ترموپلاستیک ، پلیمرها و مواد اکریلیک هستند که پیوند محکمی روی پلاستیک ، چوب و حتی فلز ایجاد می کنند. . نکته منفی این است که در صورت لمس شدن در حالی که هنوز گرم است ، این چسب فوق العاده گرم احتمالاً باعث سوختگی یا تاول زدن پوست خواهد شد. به همین دلیل ، اسلحه های چسب با درجه حرارت بالا مناسب تر کارآموزان و سرگرمی های بزرگسال هستند.
درجه حرارت دوگانه: اکثر اسلحه های چسب دارای یک درجه حرارت واحد هستند ، اما تعدادی از آنها دارای کنترل های قابل تنظیم هستند که به کاربر اجازه می دهد تا در صورت لزوم بین درجه حرارت بالا و پایین جابجا شود. برای طیف گسترده ای از پروژه های صنایع دستی ، بهترین انتخاب شما ممکن است یک اسلحه با دمای قابل تنظیم باشد.
ملاحظات اصلی خرید
تمام اسلحه های چسب چسب ذوب شده را جدا می کنند ، اما بسته به نوع کاردستی که ایجاد می کنید ، ممکن است یک مدل نسبت به مدل دیگر مناسب استفاده شما باشد. ارزیابی ویژگی هایی از قبیل چسب گرم شدن اسلحه چسب و چسبندگی چسب آن به شما در تعیین صحیح نیازهای هنری شما کمک می کند.

فاکتور Wattage
هنگامی که نوبت به اسلحه های چسب می رسد ، قدرت و گرما به دست یکدیگر می روند. وات بیشتر به معنای اسلحه چسب داغ تر ، گرم شدن سریع تر و امکان گرم ماندن بیشتر در هنگام کار است. امتیاز 10 تا 20 وات برای اسلحه های چسب با دمای پایین متداول است. اسلحه های پر فشار از 20 وات قدرت گرمایشی شروع می شوند و می توانند تا 100 وات یا بیشتر نیز پیش بروند. اگر یک پروژه به چسب زیادی نیاز دارد ، مانند ایجاد یک تاج سنگین از مخروط های کاج ، در صورت استفاده از اسلحه با دمای بالا با 60 وات یا بیشتر ، خرابی کمتری خواهید داشت. شما هنوز هم می توانید تاج گل را با اسلحه با درجه حرارت پایین ایجاد کنید ، اما ممکن است بعد از اتصال هر مخروط باید یک دقیقه صبر کنید تا اجازه دهید اسلحه دوباره گرم شود.

Bobvila