سفارش تبلیغ
صبا ویژن

25 نرم افزار طراحی پست اینستاگرام و طراحی استوری اینستاگرام

اینستاگرام به یک بستر بصری کامل برای آژانس ها طراحی استوری اینستاگرام تبدیل شده است ، پر از عکس های مهمانی های اداری ، طراحی پست اینستاگرام گردش های شرکت ها و خلاقانی که در پشت Mac های خود کار می کنند.

 

و در حالی که بیش از چند عکس از توله سگ های آژانس و آبجوهای دستی وجود دارد ، اینستاگرام همچنین به مکانی تبدیل شده است که آژانس ها می توانند تصاویر پشت صحنه آخرین کارهای خود را به اشتراک بگذارند و دستاوردهای خود را برجسته کنند.

طراحی استوری اینستاگرام اگرچه احتمالاً تعداد زیادی از مدیران CMO که اینستاگرام را جستجو می کنند hubspot و به دنبال شریک آژانس بعدی خود می روند ، رقابت کمی وجود دارد و حتی فرصت بیشتری وجود دارد که آن را به عنوان گزینه انتخابی آژانس خود برای جذب استعدادها و مشتریان جدید - یک تمایز دهنده در مورد آن کمپین تصویری بعدی.

 

داده های جدید: گزارش تعامل اینستاگرام [نسخه 2021]

اگر به دنبال الهام هستید یا فقط می خواهید نگاهی "در داخل" به چند آژانس بیندازید ، این لیست نهایی - طراحی پست اینستاگرام در عین حال کامل نیست - آژانس های تبلیغاتی را برای دنبال کردن در اینستاگرام بررسی کنید:

 

21 آژانس خلاقانه برای پیگیری در اینستاگرام

1. بزرگ:hugeinc

این اینستاگرام با دقت و مراقبت از Huge پر از عکاسی با کیفیت بالا ، الهام بخش طراحی گرافیک و عکسهای عجیب و غریب کارهای روزمره دفتر است. اگر می خواهید نگاهی به زندگی در یک آژانس برتر داشته باشید ، باید آن را دنبال کنید.

 

 

2. Motherlondon:motherlondon

طراحی استوری اینستاگرام مادر لندن ، شبکه آژانس خلاقیت پیشرو در جهان ، رویکرد منحصر به فردی به اینستاگرام دارد. آنها هر هفته زمام امور را به خلاق دیگری می سپارند و به آنها این امکان را می دهد تا کارهای خود را به نمایش بگذارند و چشم انداز طراحی منحصر به فرد خود را برجسته کنند. نتیجه یک خوراک واقعا الهام بخش است که مطمئناً کمی الهام بخش زندگی روزمره شماست.

 

 

3. ustwo:ustwo

حتی اگر ustwo ، یک استودیوی محصولات دیجیتال ، با مارک های بزرگی مانند گوگل ، آدیداس و فورد کار کرده باشد ، حضور اینستاگرام آنها به طور شگفت انگیزی شخصی است. به طراحی استوری اینستاگرام گالری آنها بروید و عکسهای رنگارنگی از وقایع اداری ، گردشهای تیمی و حتی روزهای تولد را در کنار نگاهی اجمالی به آخرین کارهای آنها پیدا خواهید کرد.

 

 

4. Wolff Olins: @ wolffolins

اینستاگرام ولف اولینز نگاهی اجمالی به رویکرد کار-سخت بازی آژانس برای استراتژی خلاقانه ، از طراحی پست اینستاگرام جمله الهام گرفتن از طراحی و تصاویر پس زمینه پشت صحنه دارد.

 

 

5. رودخانه درآمد:revenue_river

این آژانس بازاریابی مستقر در کلرادو و شریک HubSpot به مشتریان خود کمک می کند تا دارایی های دیجیتال را به طور موثرتری استفاده کنند. آنچه اینستاگرام آن را از رقابت متمایز می کند ، "در صندلی داغ" است ، یک مجموعه ویدیویی که هر قسمت با یک کارمند متفاوت روبرو می شود تا از کارهایی که برای این شرکت انجام می دهند مطلع شود. حساب های اینستاگرام بسیاری از مشاغل بر روی افراد آن تمرکز دارد - بسیاری از آنها یک نمایش گفتگو را به آنها اختصاص نمی دهند.

 

 

6. شاخ قرمز:redantler

نمایندگی Red Antler در بروکلین مظهر جذابیت جالب و مبتکر نیویورک است و اینستاگرام آنها نشان دهنده این هویت است. برای الهام گرفتن از طراحی ، فرهنگ اداری و عکس هایی از کار آنها با استارتاپ ها دنبال کنید.

 

 

7. دامن روابط عمومی:skirtpr

افراد در دامن روابط عمومی راه خود را در یک مهمانی پر زرق و برق می دانند. این که آیا یک بوتیک باز است ، یک جمع کافه دنج ، یا یک جشن شامپاین ، شما می توانید همراه با عمل در اینستاگرام آنها دنبال کنید. خوراک آنها همچنین منبع رنگی الهام بخشی از طراحی است - ایده آل برای انتخاب وسط هفته.

 

 

8. آژانس V CPH:agencyvcph

اگر هرگز احساس کردید زندگی شما می تواند از مینیمالیسم اسکاندیناوی بیشتری استفاده کند ، باید Agency V CPH را به طراحی پست اینستاگرام لیست حساب های خود اضافه کنید تا دنبال شود. آژانس مستقر در کپنهاگ تصاویری از فضای داخلی زیبا ، الهام گرفتن از سبک مشتریان و تصاویر فوری از خیابان های بارانی کپنهاگ را به اشتراک می گذارد.

 

 

9. Frelon Bleu:frelon_bleu

این آژانس دیجیتال مستقر در فرانسه و HubSpot Partner "از آنچه متفاوت ، زیبا و تأثیرگذار است قدردانی می کنند" و حساب صریح اینستاگرام آن این را اثبات می کند. در اینجا ، عکس هایی از هنر خیابانی خلاق و تحریک کننده پیدا خواهید کرد که به شما نشان می دهد Frelon Bleu چه ارزشی دارد و چگونه در مورد طراحی و فرهنگ فکر می کند.

 

 

10. جرقه: @ sparkbrand

تیم خلاق SPARK در حین فیلمبرداری و ویرایش تبلیغات برای مارک هایی مانند Hilton، Visit Florida و The Dalí Museum ، پیروان طراحی پست اینستاگرام خود را در پشت صحنه و مکان قرار می دهد. حساب آنها همچنین ارزش دارد که برای تصاویر و سایر کارهای طراحی که مرتباً به اشتراک می گذارند دنبال شود.

 

 

11. BBDO سانفرانسیسکو:bbdosf

همانطور که بیوگرافی اینستاگرام آنها با افتخار اعلام می کند ، BBDO سانفرانسیسکو "همه چیز درباره کار کار کار است." حساب آنها کمپین های اخیرشان ، رویدادهای پررنگ (مانند کن) و روند خلاقیت تیمشان - که گاهی اوقات شامل شب های بولینگ است - را به نمایش می گذارد.