سفارش تبلیغ
صبا ویژن

بهترین بلندگوهای بلوتوث 2020: بلندگوهای قابل حمل برای هر بودجه

بهترین راهنمای خرید بلندگوهای بلوتوث: به بهترین اسپیکرهای قابل حمل که می توانید در سال 2020 خریداری کنید ، به چه Hi-Fi خوش آمدید.

 

پیدا کردن بلندگو مناسب بلوتوث برای شما می تواند یک کار دشوار باشد. این هیچ ارتباطی با کمبود گزینه ها ندارد. هر تولید کننده آنلاین و فیزیکی از Apple تا Ultimate Ears برای گزیده گیلاس بلوتوث - و وجه نقد سخت درآمد شما می رود. بنابراین ، کدام یک از سکه های گرانبها شما شایسته ترین است؟ نه تاسف ، ما انتخاب ما از بهترین بلندگوهای قابل حمل بلوتوث را در همه اشکال ، اندازه ها و قیمت ها جمع کرده ایم تا مطمئن شوید محصولی را کشف می کنید که با آن در ماه هستید.

 

نکته اصلی در اینجا این است که از انتخاب اولین بلندگو بلوتوث که خیال شما را جلب می کند ، خودداری کنید. بله ، ممکن است به نظر برسد ، اما واقعاً ارزش آن را دارد که واقعاً از بلندگوی خود بخواهید. از آنجا که قصد سرمایه گذاری در چیزی را دارید ، چرا بررسی مستقل از محصول - و شاید چند بررسی درباره محصولات رقیب در رده قیمت - ابتدا بخوانید؟ ممکن است چند ویژگی را که نمی دانید می توانید برای پول بدست آورید کشف کنید.

 

آیا بلندگو بلوتوث شما صرفاً در خانه استفاده خواهد شد؟ در این حالت شما می خواهید یک منبع تغذیه اصلی باشد. آیا می خواهید بتوانید یک سیستم چند اتاق در اطراف آن بسازید؟ بلندگو هوشمند بلوتوث با یک دستیار مجازی داخلی ممکن است مورد توجه باشد. اگر می خواهید از بلندگو بلوتوث خود انعطاف پذیری بیشتری داشته باشید و توانایی چاق کردن آن را در یک کیسه بدانید و بعداً بدون مشکل کار کنید ، به نظر می رسد بلندگوهای قابل حمل و ناهموار با یک باتری قابل شارژ داخلی می تواند بهترین عکس شما باشد. در سازگاری طولانی مدت و شادی موسیقی.

 

بهترین بلندگوهای بلوتوث نیز از کیفیت صدا قربانی نمی کنند. برخی از آنها صدای قابل توجه ، پر از اتاق ، 360 درجه را ارائه می دهند در حالی که مدل های دیگر می توانند به صورت یک جفت استریو در پیکربندی سنتی تر به هم متصل شوند. چه در بودجه محکم باشید و چه برای سوزاندن پول داشته باشید ، یک مدل در این لیست وجود دارد که شما را مرتب می کند. شما حتی می توانید خود را صاحب افتخار یک Hi-Fi بدانید؟ برنده جوایز ...

 

(اعتبار تصویر: JBL)

1. JBL تلنگر 5

ویژگی بسته بندی شده این نیست ، اما برای پول بسیار عالی به نظر می رسد

 

مشخصات فنی

 

ابعاد: HxWxD (سانتی متر): 7.4 x 18.1 x 6.9 | قدرت: 20W | ویژگی ها: بلوتوث v4.2 ، PartyBoost برای اتصالات متعدد به بلندگوهای JBL با قابلیت PartBoost ، دارای رتبه IPX7 | اتصالات: شارژر USB-C

 

راهنمای خرید آقایان برای خرید یک ساعت (لیست نهایی)

دلایل خرید

باس و زمان بندی جامد

حس عالی آکوستیک

PartyBoost جفت استریو

دلایل اجتناب

بدون میکروفن یا میکروفون

اتصال + سازگار نیست

برنامه اصلی

بهترین معاملات امروز

98 دلار

مشاهده در AMAZON

 

99.95 دلار

نمایش در آمازون

99.95 دلار

مشاهده در مایکروسافت ایالات متحده

مشاهده همه قیمت ها (18 یافت شده)

اگر همه شما می خواهید یک بلندگو بلوتوث قابل حمل است که به همان اندازه به نظر می رسد که در حال حاضر می توانید با قیمت حدود 100 پوند (100 دلار ، 119 دلار AU) خریداری کنید ، برای بهتر کردن Flip 5. خارق العاده فشرده خواهید شد. جدیدترین پیشنهاد JBL برای تلفن های موبایل عالی است. قیمت و به اندازه کافی ناهموار برای کنار آمدن با یک روز در استخر است.

 

Flip 5 در رده بندی IPX7 ضد آب است ، از باتری 12 ساعته برخوردار است و دارای درگاه شارژ USB-C است ، به این معنی که فقط از 2.5 ساعت از مسطح تا کاملاً آبدار می رود. استفاده از آن و داشتن امتیاز بسیار بالا برای قابلیت حمل ، با بند مچ دست که به راحتی روی دست ما می خورد ، بسیار لذت بخش است. همچنین یک دکمه PartyBoost وجود دارد که به شما کمک می کند تا دو بلندگو با قابلیت PartyBoost را برای ایجاد یک جفت استریو جفت کنید ، یا به بیش از 100 بلندگو سازگار با PartyBoost در یکپارچه پیوند دهید.

 

صدا به طرز چشمگیری وزنه برداری و چالاکی است ، با پانچ خوب باس و حس واقعی باز بودن و بافت. با فرض اینکه کمبود درگاه کمکی یا میکروفون داخلی (مانند تصویر Flip 4) مشاهده نشود ، مطمئناً مورد توجه شما قرار نمی گیرند. یک مجری عالی

 

بررسی کامل را بخوانید: JBL Flip 5

 

بهترین بلندگوهای بلوتوث 2020 (اعتبار تصویر: JBL)

2. شارژ JBL 4

بلندگو سرگرم کننده و حباب بلوتوث که هنگام شنیدن صدا جدی است

 

مشخصات فنی

 

ابعاد: HxWxD (سانتی متر): 22 x 9.5 x 9.3 | قدرت: 30W | ویژگی ها: ضد آب ، بلوتوث v4.2 ، پاوربانک ، ادغام دستیار صوتی | اتصالات: استریو 3.5 میلی متر

 

دلایل خرید

ناهموار و ضد آب

پورت USB برای شارژ

کیفیت صدای عالی

دلایل اجتناب

شاید برای برخی خیلی ظریف باشد

بهترین معاملات امروز

129.99 دلار

مشاهده در AMAZON

129.99 دلار

نمایش در آمازون

 

139.95 دلار

نمایش در آمازون

مشاهده همه قیمت ها (12 یافت شده)

این واقعیت که ما واقعاً JBL Charge 4 را دوست داریم نباید برای کسانی که بررسی Charge 3 ما را مطالعه می کنند جای تعجب آور باشد. در این انتهای بازار نه تنها این یکی از شیرین ترین بلندگوهای بلوتوث وجود دارد ، بلکه 20 ساعت پخش آن را با یک بار شارژ نیز ارائه می دهد. چشمگیر.

 

JBL صدا را در این آخرین تکرار تنظیم کرده است تا حتی گوش های دیگر را هم جمع کنید. بدیهی است که در بلندگوهای با این اندازه محدود به کف باس وجود دارد ، اما پایین بودن آن بسیار خوش طعم است - و پانچ زیادی وجود دارد.

 

شما همچنین می توانید یک سری ویژگی های خوب برای پول دریافت کنید. مقاومت در برابر آب IPX7 به این معنی است که شارژ 4 می تواند در عمق 1.5 متر در آب غوطه ور شود. و برخلاف Flip 5 (در بالا) ، می توانید از شارژ 4 نیز برای جوش آوردن تلفن خود یا هر چیز دیگری استفاده کنید

https://www.whathifi.com/best-buys/best-bluetooth-speakers-portable-speakers-for-every-budget