سفارش تبلیغ
صبا ویژن

قوانین تولید محتوا

اولین جایی که برای مشاوره تخصصی یا پاسخ به یک سوال سوزان می روید کجاست؟ حدس من Google است (یا موتور جستجوی دلخواه شما). شما تنها نیستید - Google به تنهایی روزانه به بیش از چهار میلیارد درخواست جستجو پاسخ می دهد.

 

وقتی سوالی را در نوار جستجو وارد می کنید ، آن پیوندهایی که در تولید محتوا نتایج جستجوی شما ظاهر می شوند گاسی وب، محتوا هستند. چه آن را بدانید و چه ندانید ، روزانه محتوا مصرف می کنید.

 

آن راهنمای استراتژی بازاریابی ... مطالب.

 

مقالاتی که علائم شما را تشخیص می دهند ... مطالب.

 

آموزش تصویری نحوه ایجاد حجم مو در سطح Victoria Secret ... مطالب.

 

داستان های خبری ، فیدهای اینستاگرام ، پست های وبلاگ ، فیلم های گربه ای ، GIF ، الگوهای رفتاری ... همه مطالب.

برای شروع دوره استراتژی رایگان محتوای HubSpot Academy اینجا را کلیک کنید

محتوا قسمت عمده ای از زندگی روزمره شماست. اجتناب از آن دشوار است ، اما چرا شما می خواهید؟ محتوا ما را مطلع نگه می دارد ، به س questionsالات ما پاسخ می دهد ، ما را سرگرم می کند ، لبخند می زند ، تصمیماتمان را راهنمایی می کند و موارد دیگر.

 

محتوا به شما کمک می کند تا چشم اندازها و مشتریانی را به خود جذب کنید ، به آنها علاقه مند شوید و لذت آنها را ببرید ، بازدیدکنندگان جدیدی به سایت خود بیاورید و در نهایت برای شرکت خود درآمدزایی کنید.

 

به عبارت دیگر ، اگر محتوا ایجاد نمی کنید ، پس از منحنی عقب هستید.

 

تولید محتوا چیست؟

ایجاد محتوا فرآیند تولید ایده های موضوعی است که مورد علاقه خریدار شما باشد ، ایجاد محتوای نوشتاری یا تصویری پیرامون این ایده ها و در دسترس قرار دادن این اطلاعات برای مخاطبان خود به عنوان وبلاگ ، ویدیو ، اینفوگرافیک یا قالب دیگر.

 

  • برنامه ریزی و استراتژی محتوا
  • فرآیند تولید محتوا
  • ابزارهای تولید محتوا
  • ایجاد یک برنامه محتوا
  • تجزیه و تحلیل محتوای شما

چرا مطالب مهم هستند؟

ایجاد محتوا آخرین روش بازاریابی ورودی است. هنگام ایجاد محتوا ، اطلاعات رایگان و مفیدی را به مخاطبان خود ارائه می دهید ، مشتریان بالقوه را به وب سایت خود جذب می کنید و مشتریان فعلی را از طریق تعامل با کیفیت حفظ می کنید.

 

همانطور که این آمار بازاریابی محتوا نشان می دهد ، شما در حال تولید ROI عمده برای شرکت خود هستید:

 

بازاریابی محتوایی به اندازه بازاریابی سنتی 3 برابر منجر می شود و 62? هزینه کمتری دارد.

SMB هایی که از بازاریابی محتوا استفاده می کنند 126? بیشتر از آنهایی که استفاده نمی کنند پیشرو هستند.

61? از خریدهای آنلاین نتیجه مستقیم مطالعه وبلاگ توسط مشتری است.

شرکت هایی که ماهانه بیش از 16 پست وبلاگ منتشر می کنند 3.5X بازدید بیشتر از کسانی که ماهانه چهار یا تعداد کمتر پست می کنند دریافت می کنند.

محتوا برابر است با رشد تجارت. بنابراین ، بیایید با استراتژی محتوای خود شروع کنیم.

 

برنامه ریزی و استراتژی محتوا

ساخت خانه بدون طرح ، مجسمه بدون طرح یا شرکتی بدون بیانیه ماموریت را شروع نمی کنید. بنابراین ، هیچ برنامه ای برای ایجاد محتوا وجود ندارد. در غیر این صورت شما از هدف خود خارج می شوید.

 

یک استراتژی محتوا شامل همه چیز از مارک و لحن گرفته تا چگونگی تبلیغ محتوای خود و در نهایت استفاده مجدد از آن است. بیایید چگونگی ایجاد طرح محتوای خود را گام به گام بررسی کنیم.

 

منبع ویژه

 

کتاب کار بازاریابی محتوای تعاملی

اهداف محتوای خود را تنظیم کنید

مشابه یک کمپین بازاریابی سنتی ، استراتژی محتوای شما باید متمرکز بر اهداف بازاریابی شما باشد (که به نوبه خود باید از اهداف شرکت شما ناشی شود).

 

اهداف شما می تواند از جذب بازدیدکننده بیشتر به سایت شما تا تولید بیشتر منجر به هر چیزی در این بین باشد - به شرطی که اهداف SMART باشد. به عنوان نمونه ای از این نوع اهداف می توان به افزایش ترافیک ارگانیک به وبلاگ به میزان 25? در سه ماهه بعدی اشاره کرد.

 

پس از تعیین این موضوع ، هر محتوای ایجاد شده باید با هدف شما همسو باشد و به نتیجه دلخواه شما کمک کند.

 

به طور خلاصه ، با اهداف خود شروع کنید ، سپس محتوای خود را ایجاد کنید.

 

یک خریدار پرسونا ایجاد کنید

ساختن یک استراتژی محتوا بیشتر از این است که بخواهید نوع محتوایی را ایجاد کنید. ابتدا باید بدانید که با چه کسی صحبت می کنید ، چگونه می خواهید با آنها صحبت کنید و کجا آنها را پیدا کنید.

کلید ایجاد محتوای ورودی موفقیت آمیز این است که به هر خواننده احساس کنید مستقیماً با او صحبت می کنید.

 

تنها راه برای انجام این کار این است که با بازدید کنندگان ، مشتریان و مشتریان خود صمیمیت برقرار کنید - شما باید آنها را مانند دوست قدیمی خود بشناسید. شما باید از موانع ، نقاط درد ، چالش ها و ترس آنها آگاه باشید. به همین ترتیب ، شما باید بهترین نتیجه ممکن ، راه حل رویایی و بزرگترین تخیل آنها را درک کنید.

 

همیشه به یاد داشته باشید که شما در حال بازاریابی برای انسانهایی هستید که می خواهند احساس ارتباط کنند.

 

در حالت ایده آل ، شما می دانید و می توانید مستقیماً با هر شخصی که از وب سایت شما بازدید می کند صحبت کنید ، اما نمی توانید. راه حل؟ شخصیت خریدار ایجاد کنید.

 

شخصیت خریدار شما شخصی است که می خواهید با محتوای خود به او دسترسی پیدا کنید. این شخصیت نیمه داستانی به عنوان نمایشی از مخاطبان هدف شما ، یعنی افرادی که به احتمال زیاد از پیام شما بهره مند می شوند و مشتری می شوند ، عمل می کند.

 

ایجاد شخصیت خریدار نیاز به کمی تحقیق ، برخی حدس ها و ترفندها دارد. اما نتیجه نهایی ، تصویر روشنی از شخصی است که می خواهید برای او بازاریابی کنید و شخصی که با خوشحالی محتوای شما را مصرف می کند.

 

مطمئن نیستم از کجا شروع کنم؟ برای ساختن y از MakeMyPersona استفاده کنید

شخصیت خریدار ما.

 

به سفر خریدار اعتماد کنید

اگر تا به حال سردرد داشته اید ، اولین کاری که احتمالاً انجام داده اید این بوده است که علت را کشف کنید. شاید کمبود آب بدن داشته باشید ، یا از کافئین کاسته شده اید یا ممکن است بیمار باشید. بعد از تشخیص مشکل ، به سراغ راه حل ها رفتید - مقداری آب بنوشید ، اسپرسو بگیرید یا مقداری دارو بخورید. در آخر ، شما بین راه حل ها تصمیم می گیرید: آب اویان یا آب لوله کشی؟ استارباکس یا قهوه Peet’s؟ آلو یا تیلنول؟ امیدوارم سردردتان فروکش کند و بتوانید روز خود را پشت سر بگذارید.

 

این نمایانگر سفر خریدار است. هر یک از چشم اندازهای شما راهی را برای دستیابی به راه حل دنبال می کند - این مسیر شامل مراحل آگاهی ، ملاحظه و تصمیم گیری است. اما هر یک از چشم اندازهای شما در بخش دیگری از آن سفر است ، بنابراین مهم است که از محتوای خود برای جذابیت در هر مرحله استفاده کنید.

 

 

منبع: HubSpot