سفارش تبلیغ
صبا ویژن

چگونه شروع به کسب درآمد از اینستاگرام می کنیم؟

در اینجا چند مرحله وجود دارد که می توانید برای ایجاد گاسی وب سیستم عامل خود ، ایجاد نام تجاری خود و رشد پیروان خود برای کسب درآمد از اینستاگرام به عنوان یک تأثیرگذار ، انجام دهید.

افشای کامل: من یک تأثیرگذار در اینستاگرام هستم. در طول چهار سال گذشته ، در حالی که مدرک درجه دو را دریافت کردم ، توانستم درآمد ثابتی برای خودم ایجاد کنم. ایجاد یک تجارت تأثیرگذار آسان نبود ، اما بسیار هم غیرممکن است - و این نباید یک راز باشد. وقتی افراد داخلی اطلاعاتی راجع به راههای موفقیت در هر صنعتی نگهداری می کنند به کسی کمک نمی کند ، و رسانه های اجتماعی فقط این هستند: یک صنعت پررونق.

 

بنابراین اگر قبلاً در مراحل یادگیری نحوه کسب درآمد از حساب اینستاگرام خود هستید یا فقط علاقه مند به انجام این کار هستید ، در اینجا چند گام را می توانید برای ایجاد سیستم عامل ، ایجاد نام تجاری خود و رشد پیروی از این طریق ، دنبال کنید. می تواند به عنوان یک تأثیرگذار در اینستاگرام درآمد کسب کند. تمام آنچه برای شروع نیاز دارید WiFi است.

 

ساختن نام تجاری خود

قبل از اینکه حتی به فکر درآمدزایی از پلت فرم رسانه های اجتماعی خود باشید ، از خود بپرسید: چرا می خواهم وارد صنعت بازاریابی تأثیرگذار شوم؟ من قصد دارم با جامعه ای که رشد می کنم چه کاری انجام دهم؟ اگر در این باره روشن شوید ، می توانید رویکرد مختصری در مورد تنظیم صفحه خود داشته باشید.

 

خوراک IG شما عکاسی از عکسهای فوری به جهان یا مارک تجاری شما است. این به بینندگانی که به صفحه شما می آیند درباره مواردی که خود را با آنها همسو و پشتیبانی می کنید (یا نمی کنید) می گوید. اما رشد در اینستاگرام فقط تهیه یک خوراک زیبا نیست. این در مورد ساختن چیزی است که قابل تعریف برای دیگران باشد. و مطمئناً یک شبه اتفاق نمی افتد. تحقیق در مورد جایگاهی که می خواهید ترویج کنید گام بزرگی در مسیر درست است ، اما ابتکار عمل برای شروع کار حتی بهتر است.

 

زیرا ، به یاد داشته باشید: هرگز زمان "مناسبی" برای شروع وجود نخواهد داشت. شکست خواهید خورد ، و اشتباه خواهید کرد این صادقانه یک بخش عظیم از رسانه های اجتماعی است ، زیرا شما در آن همیشه تحت نظارت عمومی هستید و همیشه جا برای یادگیری وجود خواهد داشت. بهترین راه برای شروع رشد تجارت یا نام تجاری خود (به ویژه از آنجا که فرصت های زیادی برای ویروسی شدن هر روز وجود دارد) صرفاً شروع است.

 

هدف کسب درآمد و چند پلتفرم است

روش های ایده پردازی برای کسب درآمد. آیا مثلاً گیاهان را دوست دارید؟ عکس ها و فیلم های فضای سبز خود را به اشتراک بگذارید. هر بار که در اینستاگرام پست می گذارید ، تیزرهایی برای پست های وبلاگ خود به نمایش بگذارید و از جامعه خود بخواهید که به آن سیستم عامل نیز سر بزند. همین امر برای ارسال فالوور از اینستاگرام به TikTok و عقب است. پس از داشتن افرادی که از شما انتظار دارند نحوه و توصیه های زیبا و آموزنده گیاهان آپارتمانی را ارسال کنید ، می توانید با استفاده از مارک های موردعلاقه خود تماس بگیرید تا ببینید آیا آنها به همکاری علاقه مند هستند.

 

اما: قبل از اینکه شریک زندگی خود باشید ، فکر کنید

به هر حال ، آسان است که با یک محصول عکس بگیرید و آن را #ad بنامید. همیشه قرار دادن محصولی در خوراک اینستاگرام خود به روشی اصیل آسان نیست. این جایی است که حمایت از ارکان نام تجاری شخصی شما قبل از مشارکت با یک برند ضروری است. حتی اگر دستمزد خوب باشد ، شما نمی خواهید از چیزی پشتیبانی کنید که کاملاً با مارک شما سازگار نیست.

 

صرف نظر از ساختار پرداخت ، شما نمایندگی از مارک مورد تبلیغ خود را خواهید داشت - و ذاتاً ارزش های آنها را در محتوای خود وارد خواهید کرد. بنابراین قبل از موافقت با مشارکت ، به این موضوع فکر کنید که چرا پلتفرم خود را شروع کرده اید و مصرف کننده ایده آل خود را بخاطر بسپارید. آیا او به این محتوا علاقه مند است؟ آیا از نظر او معتبر است؟ آیا این به او الهام می دهد؟ پرسیدن این س yourselfالات از خود به شما کمک می کند بفهمید با چه مارک هایی می خواهید کار کنید - و کدام یک بهتر است برای شخص دیگری باقی بماند.

 

مشارکت ها خراب شد

بنابراین شما می خواهید کار با مارک ها را شروع کنید ، اما مطمئن نیستید که چگونه حتی می توانید با آنها تماس بگیرید. در اینجا چند نشانگر برای شروع وجود دارد.

 

در سایت شرکت و خدمات اجتماعی جستجو کنید

ابتدا ، یک بررسی سریع از وب سایت آنها انجام دهید ، از جمله در بخش "تماس" آنها. بسیاری از وب سایت ها با رسانه های اجتماعی یا ارتباط مشارکت دارند که می توانید برای برقراری همکاری با آنها ارتباط برقرار کنید. اگر این کار نکرد ، به اینستاگرام بروید و ببینید آیا مارک دارای یک دکمه "ایمیل" یا "تماس" است یا فقط از آنها بخواهید که از آنها بخواهید که آیا یک روابط عمومی دارند که می توانید آنها را برای آنها ارسال کنید.

 

زمین خود را بسازید

وقتی نوبت به صداگذاری می رسد ، یک اینفلوئنسر معمولاً الگویی را در اختیار شما قرار می دهد که برای هر برندی که به آن می فرستد کمی تنظیم می کند. برای اینکه یک قدم جلوتر بروید ، می توانید یک عرشه سفارشی از آنچه تصور می کنید با نام تجاری کار می کنید نیز در آن قرار دهید. اگر قبلاً در رزومه خود مشارکت داشته اید ، می توانید از طریق بسته رسانه ای خود اطلاعات و مارک هایی را که قبلاً با آنها کار کرده اید ارسال کنید.

 

هنگام تنظیم صدا ، اطمینان حاصل کنید که هدفی در ذهن دارید که آیا می خواهید این نوع کارها را بعضاً به عنوان منبع درآمد جانبی درآورید یا امیدوارید که این کار را به صورت تمام وقت انجام دهید. اگر می خواهید به کار رسانه های اجتماعی تمام وقت بپردازید ، به انواع مختلف درآمد که می توانید جمع کنید ، فکر کنید. که می تواند به معنای ارائه دوره ها یا خدمات مشاوره در additio باشد

n به مشارکت با نام تجاری ، و بیشتر.

 

نقش های سفیر برند

کار با مارک ها کار بسیار بیشتری از فقط نگه داشتن یک محصول و لبخند زدن با آن است. راهنماهای زیادی در مورد روشهای مختلف قیمت گذاری خود وجود دارد ، اما یک روش برای دستیابی به آن تقسیم هزینه های خود به دستمزد ساعتی است. چه مدت طول می کشد تا شما با برند مذاکره کنید ، برای عکسبرداری آماده شوید و در واقع محتوای ارسال شده (از جمله ویرایش) را تولید کنید؟ سپس برای درج آن در خوراک خود نیز هزینه ای اضافه کنید.

 

شروع با چندین نقش سفیر مارک راهی عالی برای انتقال به سمت کار در رسانه های اجتماعی به صورت تمام وقت است. این برنامه ها یک روش عالی برای ایجاد درآمد باقیمانده اضافی یا یک شلوغ جانبی ثابت و مداوم است. آنها می توانند به چند روش مختلف پرداخت ، از جمله:

 

محصول برای ارسال رد و بدل شد

این زمانی است که برند در ازای دریافت تعداد مشخصی از پست های اینستاگرام و / یا استوری ها ، کالایی را به صورت رایگان برای شما ارسال می کند یا خدماتی مانند اتاق هتل یا سفر را برای شما فراهم می کند. همچنین ، امکان دریافت غرامت از طریق پیوند وابسته نیز وجود دارد - اگر در مورد آن هتل پست ارسال کنید و یک لینک وابسته برای پیروان خود به اشتراک بگذارید تا اقامت خود را رزرو کنند ، در صورت انجام این کار ، کمیسیون دریافت خواهید کرد. به طور معمول ، شرکت های کوچکتر با این نوع ساختار سفیر برند کار می کنند ، اما مارک های تأیید شده نیز گاهی از آن استفاده می کنند.

 

هزینه مسطح یا نرخ ساعتی

سایر روشهای پرداختی که مارکها مرتباً از آنها استفاده می کنند: پرداخت هفتگی هزینه مساوی برای کاری که انجام می دهید. یا محاسبه زمان کار کرده و پرداخت در هر ساعت. با توجه به برنامه خود و میزان کاری که پیش بینی می کنید در این مشارکت انجام دهید ، از کدام یک راحت تر باشید.

https://www.realsimple.com/work-life/money/how-to-make-money-on-instagram-influencer