سفارش تبلیغ
صبا ویژن

چگونه یک کسب و کار اینترنتی برای کودکان راه اندازی کنیم؟

آیا می خواهید شغلی راه اندازی کنید اما بچه هستید؟ این مقاله چند پیشنهاد برای شروع ساخت یک فروشگاه آنلاین و موفقیت آن دارد.

کسب و کار اینترنتی تصویری با عنوان شروع یک تجارت آنلاین به عنوان یک کودک مرحله 1

لیستی از کارهایی را که دوست دارید انجام دهید و در آنها مهارت دارید ، تهیه کنید. [1]

لیست خود را مرور کرده و ایده های خود را برای تبدیل دانش و استعدادهای خود به پول بنویسید.

ابتدا به چیزهایی که می خواهید بفروشید فکر کنید. آیا این یک محصول فیزیکی است؟ آیا این یک محصول دیجیتالی است که می تواند از طریق اینترنت ارسال شود ، مانند یک بازی یا یک فایل تصویری؟

تصویری با عنوان شروع یک تجارت آنلاین به عنوان یک کودک مرحله 2

2

در نظر بگیرید که چگونه می توانید محصول خود را منحصر به فرد ، با کیفیت و مطلوب مورد نیاز مردم بسازید.

اگر فکر می کنید این ممکن است به شما کمک کند ، طرح های خشن ایجاد کنید که به شما نشان می دهد چگونه می خواهید محصول شما به نظر برسد. در صورت وجود قطعات داخلی و مکانیزم را در آن بگنجانید. عملکرد و عملکرد را یادداشت کنید.

تصویری با عنوان شروع یک تجارت آنلاین به عنوان یک کودک مرحله 3

کسب و کار اینترنتی

3

ایده های خود را بنویسید.

نوشتن ایده های شما حتی اگر تجارت شما از قبل توسعه یافته باشد ، یک روش خوب است.

موادی را که برای ساخت محصولات خود نیاز دارید ، یادداشت کنید.

تصویری با عنوان شروع یک تجارت آنلاین به عنوان یک کودک مرحله 4

4

نام تجاری / تجاری و محصولات خود را بگذارید. با اسامی توصیفی گیرایی که مردم به خاطر می آورند بیابید. شما مشتری تکراری می خواهید ، بنابراین به آنها کمک کنید تا دوباره شما را پیدا کنند.

یک لوگو ایجاد کنید. شما می توانید لوگویی بسازید که احساس تجارت شما را توصیف کند و به شما القا کند.

برای هر چیزی که می خواهید بفروشید ، توضیحات خوبی در مورد محصول بنویسید.

تصویری با عنوان شروع یک تجارت آنلاین به عنوان یک کودک مرحله 5

5

برخی از تحقیقات بازار را انجام دهید. محصولات مشابه را جستجو کنید و به طرح ، مواد ، محصول نهایی و امتیازات توجه کنید.

قیمت های خود را تعیین کنید هزینه مواد ، مدت زمان لازم برای ساخت آن را در نظر بگیرید و آنچه را که رقبا از شما شارژ می کنند در نظر بگیرید. [2]

اطمینان حاصل کنید که قیمت شما نسبت به مشتری منصفانه است و همچنین برای شما منصفانه است. فقط به این فکر نکنید که ارزان تر می فروشید. اگر خیلی ارزان باشد ، مردم فکر می کنند کیفیت بد است و از شما خرید نمی کنند. مطمئناً ، هنگامی که به افراد مدرسه می فروشید ، می توانید قیمت های ارزان قیمت بسازید زیرا آنها دقیقاً آنچه را دریافت می کنند می بینند ، نه فقط یک تصویر.

تصویری با عنوان شروع یک تجارت آنلاین به عنوان یک کودک مرحله 6

6

هزینه های حمل و نقل را تعیین کنید. کالای خود را به همراه بسته بندی که برای حمل آن استفاده می کنید وزن کنید. سپس در وب سایت اداره پست به جستجوی پست بپردازید.

برای دریافت وزن مناسب از ترازوی پستی استفاده کنید تا بتوانید هزینه پست را برآورد کنید. اگر به ترازوی پستی دسترسی ندارید ، ببینید والدین شما می توانند آن را در محل کار خود بسنجند یا به اداره پست مراجعه می کنند ... آنها خوشحال می شوند که آن را برای شما بسنجند ، اما گاهی اوقات این کار را نمی کنند.

هزینه بسته بندی را در نظر بگیرید. اداره پست جعبه های رایگان برای نامه های دارای اولویت دارد ، اما اگر برای صرفه جویی در حال ارسال کلاس اول هستید ، باید جعبه ها یا پاکت های پر شده خود را تهیه کنید. این هزینه ها را به قیمت حمل و نقل خود اضافه کنید. شما نمی خواهید تمام سود خود را صرف حمل و نقل کنید.

تصویری با عنوان شروع یک تجارت آنلاین به عنوان یک کودک مرحله 7

7

سفارشات خود را با بیشترین سرعت ممکن ارسال کنید. افرادی که بصورت آنلاین خرید می کنند انتظار تحویل سریع را دارند. [3] اگر مشتری تکراری می خواهید حتماً این کار را انجام دهید. آنها را راضی نگه دارید.

تصویری با عنوان شروع یک تجارت آنلاین به عنوان یک کودک مرحله 8

8

از تخفیفات پستی استفاده کنید. اگر از طریق پی پال پرداختی پرداخت می شود ، باید وارد حساب خود شوید و روی "چاپ برچسب حمل" در کنار نام مشتری خود کلیک کنید تا پست خود را خریداری کنید. [4]

با این کار دیگر نیازی به مراجعه به اداره پست ندارید و پیگیری رایگان به همراه تخفیف پستی در حدود 1 دلار خواهید داشت. بعلاوه ، هنگام خرید ردیابی در اداره پست ، هزینه آن در حدود 1 دلار است ، بنابراین با چاپ هزینه پست در اینترنت ، برای هر بسته حدود 2 دلار پس انداز می کنید ... این سود است ... برای هر سفارش پول بیشتری در جیب شماست. جمع می شود! (یا می توانید پس انداز را به مشتریان خود منتقل کنید.)

اگر برچسب های پستی خود را از PayPal خریداری کنید ، 50 دلار بیمه رایگان نیز دریافت می کنید ، فقط در صورت گم شدن یا خراب شدن بسته شما. بعلاوه تمام کاری که شما باید انجام دهید اینست که بسته خود را در صندوق پستی خود قرار دهید و پستچی بقیه کارها را انجام می دهد ، دیگر هیچ سفری به دفتر پست ندارید.

از دوستان و خانواده خود بخواهید جعبه هایی را برای شما ذخیره کنند. هنگام استفاده مجدد از جعبه ها ، اطمینان حاصل کنید که هر بارکد خارجی را پنهان می کنید تا در اداره پست اسکن نشود. فقط از جعبه هایی استفاده کنید که تصاویر مربوط به غذا یا سایر محصولات را نشان نمی دهد. شما تمایلی به استفاده از جعبه غلات یا جعبه پیتزا نخواهید داشت و غیر حرفه ای به نظر می رسد ... به یاد داشته باشید ، این یک تجارت است و می خواهید تأثیر خوبی ایجاد کنید.

مراقبت کنید تا محصول خود را از آسیب حین عبور محافظت کنید. از خانواده و دوستان بخواهید که بسته بندی حباب و بسته بندی بادام زمینی را برای شما پس انداز کنند.

شماره های ردیابی را دریافت کنید و آنها را با مشتریان خود به اشتراک بگذارید. اگر کسی بخواهد شما را کلاهبرداری کند از این طریق گواهی تحویل را دارید.

تصویری با عنوان شروع یک تجارت آنلاین به عنوان یک کودک مرحله 9

9

فکر کنید که در کجای اینترنت محصول یا خدمات خود را می فروشید. به گزینه های مختلف برای فروش مکان ها نگاه کنید.

تصویری با عنوان شروع یک تجارت آنلاین به عنوان یک کودک مرحله 10

10

در مورد چگونگی پذیرش پرداخت برنامه ریزی کنید. PayPal خوب است اما شما به یک والدین نیاز داریدo برای خود حساب ایجاد کنید حساب ها باید به یک حساب در حال پیوند متصل شوند ، بنابراین اگر حساب ندارید ، باید یکی را تهیه کنید یا از والدین خود استفاده کنید.

 

روش

2

تنظیم آن

تصویری با عنوان شروع یک تجارت آنلاین به عنوان یک کودک مرحله 11

1

تمام جزئیات برنامه های خود را با والدین خود در میان بگذارید. این شامل محصول شما ، نحوه دریافت مواد و پرداخت هزینه آنها ، محل فروش محصول ، نحوه مارک گذاری ، برنامه حمل و نقل و البته نحوه پرداخت شما می باشد.

اگر به والدین خود نشان دهید که به همه جنبه های کاری خود فکر کرده اید و برای همه کارها برنامه ریزی کرده اید ، احتمالاً آنها در فعالیت شما از شما حمایت خواهند کرد. آنها احتمالاً ایده های خوبی برای کمک به شما خواهند داشت.

اگر در حال فروش آنلاین هستید ، به پشتیبانی والدین خود نیاز خواهید داشت. آنها باید یا شما را برای گرفتن پرداخت تنظیم کنند یا به شما اجازه دهند از طریق حساب آنها پرداخت کنید. به این فکر کنید ، اگر خیلی جوان هستید چطور می توانید چک را نقد کنید یا کارت اعتباری بگیرید؟ شما برای این کار به والدین خود احتیاج دارید.

اگر والدینتان مخالف هستند ، سعی کنید سازش کنید. شاید فقط بعد از انجام مشق شب و کارهایتان در طول هفته ، روی شغل خود کار کنید. از آخر هفته های خود استفاده کنید و تمام کارهایی را که در طول هفته نتوانستید برای تجارت خود انجام دهید انجام دهید.

به والدین خود بگویید که می فهمید اداره کسب و کار شما به زندگی اجتماعی و بازی های ویدئویی شما منجر خواهد شد و مایلید که دلیل آن اتفاق بیفتد. والدین شما از شما می خواهند کارهای سرگرم کننده دیگری انجام دهید و از بچه بودن لذت ببرید ، بنابراین آماده باشید تا به آنها نشان دهید چگونه فعالیت های خود را متعادل می کنید.

شاید بتوانید برای بدست آوردن حق شروع کار خود با قول دادن به آنها معامله کنید که به آنها نشان دهید می توانید در هر جنبه از زندگی خود بالغ عمل کنید و نمرات خود را در هر موضوع بهبود ببخشید. مطمئناً ، این بدان معناست که شما نمی توانید بلافاصله فروش خود را شروع کنید ، اما اگر کاملاً مطمئن هستید که قصد دارید کار خود را جدی بگیرید ، می توانید از این زمان برای انجام همه کارهایی که باید برای شروع کار خود انجام دهید استفاده کنید. مانند ، از کمک هزینه خود برای خرید مواد و مقیاس پستی استفاده کنید. می توانید مقیاس پستی را با حدود 10 دلار دریافت کنید. همانطور که مواد خود را خریداری می کنید ، باید محصولی را تهیه کنید تا کار خود را با یک فروشگاه خوب تهیه کنید. ابتدا در ساخت محصولات متمرکز شوید ، اما به آرامی پولی را که برای مقیاس پستی نیاز دارید کنار بگذارید تا به محض دریافت اجازه آماده شدن باشید. این به والدین شما نشان می دهد که واقعاً جدی هستید.

https://canvas.ucsc.edu/eportfolios/714/Internet_business