سفارش تبلیغ
صبا ویژن

چرا ساعتهای آنالوگ بهتر از دیجیتال هستند؟

تنوع ساعتهایی که در حال حاضر برای انتخاب کردن در دسترس است می تواند وظیفه پیدا کردن موردی را که مناسب شماست ، کمی غم انگیز کند. یک ساعت کاری یک سرمایه گذاری است و ممکن است این تنها لوازم جانبی باشد که هر روز می پوشید. در حالی که مطمئناً ساعتهای مورد نظر خود را جستجو خواهید کرد که از نظر زیبایی شناختی خوشایند است ، مهمترین فاکتور در نظر گرفتن کاردستی با کیفیت. برای ساعت مچی که برای سالها و سالهای بعد هم زیبا و قابل اعتماد باشد ، هم یک ساعت مکانیکی اتوماتیک بهترین انتخاب ممکن است ، خصوصاً در مقایسه با دیجیتال. این ساعت ها به طور معمول گزینه گران تری هستند ، بنابراین وقتی آن ساعت مناسب را جستجو می کنید ، مهم است بدانید چه چیزی ساعتهای آنالوگ را به بهترین وجه تبدیل می کند.

 

صنایع دستی دقیق دست ساز

حتی ساده ترین ساعت مچی دیجیتال اتوماتیک بیش از 100 قسمت کوچک را در خود جای می دهد. با پوشیدن این نوع ساعت ، حرکت طبیعی بازوی شما باعث می شود همه این قسمت ها در یکنواختی کامل حرکت کرده و زمان دقیق را نگه دارند. شاید شگفت انگیزترین نکته در مورد این ساعت ها این واقعیت باشد که همه این قطعات به طرز مهیب و مبهمی توسط دست ساعتداران متخصص مونتاژ شده اند.

 

اصطلاح جنبش سوئیسی اغلب به عنوان نوعی اصطلاح عمومی چتر در اشاره به ساعتهای مکانیکی اتوماتیک به کار می رود. در حالی که بخش خوبی از این ساعتها در سوئیس ساخته شده است ، سایر کیفیت های بسیار خوب ممکن است در ژاپن ساخته شوند. برخی از ساعتهای اتوماتیک پایین تر حتی در چین نیز ساخته شده اند. حتماً تحقیقات خود را انجام داده و سؤالات زیادی بپرسید تا هنگام جستجوی گزینه های موجود ، بهترین ساعت را با بهترین کیفیت ممکن بدست آورید.

 

اثری از هنر پوشیدنی

نه تنها اجزای ریز و درشتی که این شاهکارهای باورنکردنی را تشکیل می دهند به زیبایی در کنار هم کار می کنند تا وقت خود را حفظ کنید. آنها در ظاهر خود نیز نفیس هستند. ناگفته نماند که شما یک ساعت را انتخاب خواهید کرد که اساساً بر اساس چگونگی نگاه به مچ دست شما است. وقتی یک ساعت آنالوگ را انتخاب می کنید ، از منظر کاملاً ساختاری نیز زیبایی زیبایی را انتخاب می کنید.

 

طراحی شده توسط شما

برخلاف ساعتهای الکترونیکی که بر روی باتری ها یا ساعت های مکانیکی دستی کار می کنند که باید مرتباً زخم شوند ، حرکات اتوماتیک انرژی را ایجاد می کنند که صرفاً با حرکت بازوی خود شما ایجاد می شود. یک ساعت دستی باید یک یا دو بار در هفته زخم شود و یک ساعت الکترونیکی نیاز به تعویض باتری در هر دو سال دارد. یک ساعت اتوماتیک ، هر روز که پوشیده شود ، به طور معمول برای ادامه کار به نگهداری بسیار کمی نیاز دارد. با نگه داشتن یک ساعت اتوماتیک در ویندوز ساعت ، هر زمان که روی مچ دست شما نباشد ، می توانید مطمئن شوید که ساعت شما بدون هیچ گونه دخالت در خارج از ساعت ، زمان دقیق را نگه می دارد.

 

کیفیت Heirloom

ساعتهای خودکار احساس غیرقابل انکاری از میراث و دلتنگی را برانگیخته اند. روشی که در آن ساخته شده اند یادآور گذشته است. از همه مهمتر این واقعیت این است که یک ساعت اتوماتیک سالانه از همتای الکترونیکی خود فراتر خواهد رفت. در حقیقت ، یک قطعه اتوماتیک ، قطعه وراثت کامل است که می تواند در بین نسل ها منتقل شود. وقتی یک ساعت اتوماتیک را انتخاب می کنید ، یک قطعه هنری معنی دار و هنری را انتخاب می کنید که برای سالهای متمادی به گنج می رود.

 

مطمئنا گزینه های زیادی در دسترس است و شما در نهایت باید ساعت را انتخاب کنید که به بهترین وجه نیازهای خاص و خاص شما باشد. با این حال ، هنگامی که تصمیم می گیرید بهترین ساعت کاری ممکن را انتخاب کنید ، فقط یک ساعت اتوماتیک دارای تمام خصوصیاتی است که باعث شده ساعت ها به چنین شکل دلخواه و نمادی از هنر پوشیدنی تبدیل شوند.

 

https://www.amazon.ca/Men-Wrist-Watches/b?ie=UTF8&node=7012519011