سفارش تبلیغ
صبا ویژن

بهترین گوشی با دوربین عالی 2020

بهترین تلفن دوربین Huawei P40 Pro است. آرایه چهار لنز در پشت پرچمدار هواوی بهترین مواردی است که می توانید در حال حاضر پیدا کنید ، و نشان می دهد وقتی یکپارچه با یک نرم افزار واقعاً عالی ، چه ماژول دوربین با کیفیت و همه کاره ای می تواند انجام دهد. این بهترین تلفن دوربین در اطراف است - اما این تنها گزینه نیست. اگر دستگاه Apple را ترجیح می دهید ، با خدمات Google چیزی بخواهید ، یا به سادگی بودجه محدود دارید ، ما در زیر گزینه های دیگری برای شما داریم.

 

ما عاشق عکاسی در Digital Trends هستیم ، هر ماه هزاران عکس می گیریم و دوست داریم مقایسه کنیم که چگونه تلفن های مختلف در طبیعت عملکرد دارند. ما همیشه دوربین ها را به حد مجاز فشار می دهیم و مقایسه مستقیم ضربات دوربین را با تلفن های مختلف انجام می دهیم ، زیرا می دانیم که این ویژگی مهم برای اکثر مردم است.

 

بهترین تلفن های دوربین با یک نگاه:

بهترین تلفن دوربین: Huawei P40 Pro

بهترین تلفن دوربین اپل: Apple iPhone 11 Pro و 11 Pro Max

بهترین تلفن دوربین جایگزین اندرویدی: Google Pixel 4 و Pixel 4 XL

بهترین تلفن ارزان قیمت دوربین: Google Pixel 3a

بهترین تلفن دوربین سامسونگ: سامسونگ Galaxy S20 Ultra

بهترین تلفن دوربین

هواوی P40 Pro

 

اندی Boxall / DigitalTrends.com

چرا باید این را بخرید؟ این بهترین تجربه عکاسی است که می توانید در حال حاضر در یک تلفن هوشمند دریافت کنید.

 

برای چه کسی است؟ هر کسی که بهترین دوربین مطلق را می خواهد در جیب خود جای دهد.

 

چرا Huawei P40 Pro را انتخاب کردیم:

 

ما انتظار داریم برخی از گوشی های قابل توجه دوربین از هواوی ، اما فکر نمی کنیم که آنها می توانند خیلی بهتر از هواوی P30 Pro باشند. ما هرگز از اشتباه بودن خوشحال نبوده ایم و Huawei P40 Pro بدون شک بهترین تلفن دوربین است که می توانید هم اکنون بخرید.

 

دوربین قوی P40 Pro با برخی از سخت افزارهای چشمگیر شروع می شود. هواوی همه چیز را پشت سر گذاشته است و این نشان می دهد. P40 Pro مجهز به یک لنز اصلی 50 مگاپیکسلی با سنسور 1 / 1.28 اینچی ، لنز 40 مگاپیکسلی با زاویه دید اولتراساید ، لنز 12 مگاپیکسلی تله فوتو و سنسور عمق 3D است. هر لنز توسط غول عکاسی Leica تنظیم شده است ، اما لنز تله فوتو مورد توجه ویژه ای است - این زوم پریسکوپی است که امکان بزرگنمایی نوری تا 5 برابر را فراهم می کند و عکس هایی با زوم روشن تر می دهد.

 

 

اما سخت افزار تنها بخشی از داستان است و نرم افزار هواوی آن آلبالو در بالای کیک است. بزرگنمایی 5 برابر لنز تله به منظور بزرگنمایی 10 برابر بزرگتر هیبریدی طول می کشد و حتی می تواند از A.I استفاده کند. تثبیت بزرگنمایی برای بزرگنمایی تا 50 برابر. در حالی که عکسهای بزرگنمایی 50 برابر بهترین عکسهای فوری نیستند ، اما عکسهای گرفته شده با بزرگنمایی 10 برابر اغلب به اندازه کافی مناسب برای اشتراک گذاری در رسانه های اجتماعی نخواهند بود.

 

همچنین یک تاری مبهم از بوکه ایجاد می کند ، چه به صورت مصنوعی در حالت دیافراگم و چه در حالت پرتره تولید شود ، یا به طور طبیعی توسط سنسور بزرگ تولید می شود. بوکه مصنوعی تولید شده و دارای ردیابی بسیار خوبی در لبه است ، در حالی که اثر بوکه طبیعی در هنگام نزدیک شدن به سوژه ها شروع می شود. همچنین یک حالت تک رنگ وجود دارد که به شما امکان می دهد عکس های هنری و جوی جدی بگیرید.

 

به طرز عجیبی ، حالت Night تقریباً یک اتفاق اخیر است - اما این تنها به این دلیل است که حالت عادی دوربین عملکرد خوبی دارد. آنجا است ، و ارزش آن را دارد که آزمایش کنید ، اما ممکن است متوجه شوید عکس هایی که در حالت دوربین عادی گرفته شده است نسبت به عکس هایی که توسط حالت Night تولید شده اند.

 

ما از توانایی P40 Pro با عکس استفاده نکردیم ، اما در مورد فیلم چیست؟ پرچمدار شگفت انگیز هواوی در این منطقه همچنین دارای ریزه کاری های جدی است. این دوربین می تواند فیلمبرداری 4K با سرعت 60 فریم در ثانیه را ضبط کند ، و حتی می تواند سرعت کندی را با سرعت 7،860 فریم در ثانیه کند کند. این نرم افزار هنگام حرکت ، فیلم را ثابت نگه می دارد ، و حتی یک ویرایشگر ویدیوی گسترده و قدرتمند نیز در برنامه Gallery وجود دارد.

 

 

خطرات جانبی Huawei P40 Pro اکثراً همچنان وجود دارد که فاقد خدمات اصلی Google به دلیل مشکلات جاری در ایالات متحده است - اما اگر این مسئله شما را آزار ندهد ، قطعاً قوی ترین تلفن دوربین است که می توانید هم اکنون خریداری کنید.

 

بررسی کامل Huawei P40 Pro ما را بخوانید

 

Apple iPhone 11 Pro یا 11 Pro Max

دوربین آیفون 11 Pro Max ui

جولیان چوکاتو / روندهای دیجیتال

چرا باید این را بخرید؟ این بهترین تلفن هوشمند اپل است که می توانید با یک بسته دوربین کامل خریداری کنید.

 

iPhone 11 Pro

iPhone 11 Pro

یک دوربین سه گانه فوق العاده متنوع که عکس های دلپذیر و طبیعی به خود می گیرد.

1000 دلار از بهترین خرید

برای چه کسی است؟ هر کسی بهترین تجربه عکاسی را از طریق آیفون می خواهد.

 

چرا آیفون 11 پرو و ??11 پرو مکس را انتخاب کردیم:

 

iPhone XS 2018 بهترین عملکرد دوربین را که تاکنون در یک آیفون دیده بودیم ارائه داد ، اما اپل بازی خود را ارتقا داده و در نتیجه ، آیفون 11 پرو اکنون ادعا می کند که تحسین برانگیز است. این یک دوربین عالی عالی است که می توانید با آن عکاسی کنید ، اما دارای یک حالت فوق العاده پرتره ، بزرگنمایی نوری و دیجیتالی قدرتمند و قابلیت کم نور بودن فوق العاده است. اگر می خواهید در هر محیطی عکس خوبی بگیرید ، این تلفن برای شماست.

 

 

این دوربین دارای یک دوربین اصلی با سه لنز است که همه آنها در 12 مگاپیکسلی رده بندی شده اند. لنزهای استاندارد با زاویه دید عریض دیافراگم f / 1.8 دارند ، یک لنز تله فوتو با دیافراگم f / 2.0 وجود دارد و یک لنز با زاویه دید فوق العاده جدید نیز وجود دارد - اولین مورد در iPho

ne - با دیافراگم f / 2.4. اگر از دوربین لنز دوتایی در آیفون XS استفاده کرده اید ، پس با قابلیت های زوم آشنا خواهید شد ، اما لنزهای جدید با زاویه دید فوق العاده گسترده گزینه های جدیدی را با زمینه دید 120 درجه ای به میز می آورند که شما را قادر می سازد تا بیشتر در عکس های خود قرار دهید.

 

تولید مثل رنگ طبیعی بسیار عالی است و لنزهای تله فوتو آیفون 11 پرو همچنین دارای سنسور بسیار بزرگتری نسبت به نسخه قبلی خود هستند که باعث می شود نور کمتری با دانه کمتری داشته باشد. به لطف Smart HDR ، که چندین فریم را به هم وصل می کند ، دیگر چراغ های روشن به نظر نمی رسد و سناریوهای با کنتراست بالا هیچ خطری ایجاد نمی کنند. دوربین حتی می تواند قسمت های مختلف یک صحنه مانند چهره یا گل را تشخیص دهد و به جای اعمال تغییرات پتو در کل تصویر ، به جای استفاده از تغییرات پتو در کل تصویر ، ترفندهایی مناسب برای استفاده بیشتر از آنها بکار گیرد.

 

جلوه بوکه شبیه DSLR بهترین چیزی است که ما تاکنون از یک آیفون دیده ایم و می توانید بعد از گرفتن عکس ، آن را تنظیم کنید. iPhone 11 Pro همچنین به شما امکان می دهد با لنزهای تله فوتو عکس های پرتره را بکشید ، که می تواند به شما کمک کند تا به موضوع خود نزدیک شوید. این دوربین همچنین دارای نورپردازی پرتره است که جلوه های مختلف نورپردازی را برای سوژه های شما ارائه می دهد و آن را به عنوان یک تلفن عالی برای گرفتن عکس های خیره کننده از شما عزیزان تبدیل می کند.

 

 

تاکنون خیلی خوب است ، اما در جایی که اپل واقعاً تا 11 را تغییر داده است با Night Night (حالت شب) است. پیشگامان هواوی و گوگل ، عکاسی کم نور شگفت انگیز به سرعت در حال تبدیل شدن به یک ویژگی مطلوب تلفن های هوشمند است و اپل آن را با 11 Pro قرار داده است. Night Mode در صورت لزوم به صورت خودکار آغاز می شود و قرار گرفتن در معرض طولانی تر نیز طول می کشد ، به شرط آنکه شما همچنان بمانید ، عکس های شگفت انگیزی تولید می کنید.

 

اپل همچنین پیشرفت های مهم ویدیویی را به ویژه با تثبیت انجام داده است ، بنابراین می توانید فیلم های صاف و صافی بگیرید. این دوربین قادر به ضبط ویدئوهای 4K با سرعت 60 فریم در ثانیه یا HD کامل تا 240 فریم در ثانیه است. دوربین جلوی آن 12 مگاپیکسلی است و از سلفی های عالی بهره می برد و از همان حالت عمودی مانند دوربین اصلی پشتیبانی می کند.

 

برنامه دوربین بسیار قابل دسترسی است ، اما هرکسی که به دنبال کنترل عمقی است ممکن است ناامید شود. هیچ حالت دستی برای عکاسان حرفه ای وجود ندارد ، اگرچه همیشه می توانید از اپلیکیشن فروشگاه App استفاده کنید.

 

به طور کلی ، آیفون 11 پرو دارای دوربین فوق العاده ای است که استفاده از آن آسان است. اگر صفحه نمایش بزرگتری را ترجیح می دهید ، می توانید آیفون 11 پرو مکس را انتخاب کنید که دقیقاً همان مجموعه دوربین را دارد.

 

بررسی کامل آیفون 11 پرو و ??بررسی 11 آیفون 11 پرو مکس را بخوانید

 

بهترین گوشی دوربین اندرویدی

Google Pixel 4 و Pixel 4 XL

دوربین پیکسل 4 XL از نزدیک ببندید

جولیان چوکاتو / روندهای دیجیتال

چرا باید این را بخرید؟ این یکی از بهترین دوربین های هوشمند است که ما از آن استفاده کرده ایم و یکی از بهترین تلفن های اندرویدی موجود در بازار است.

 

Google Pixel 4 XL Oh So Orange (بدون قفل) - 64 گیگابایت

Google Pixel 4 XL Oh So Orange (بدون قفل) - 64 گیگابایت

دوربین فوق العاده ای که بیشتر از رقابت بهتر عمل می کند.

890 دلار از آمازون

$ 899 از AT & T MOBILITY

برای چه کسی است؟ طرفداران اندرویدی که بهترین دوربین گوشی هوشمند را می توانند بدست آورند.

 

چرا پیکسل 4 و پیکسل 4 XL را انتخاب کردیم:

 

گوگل همچنان تلاش زیادی را برای تجربه دوربین گوشی های پیکسل خود انجام می دهد - و این نشان می دهد. دوربین اصلی در پیکسل 4 برای فوکوس کردن سریع است و رعد و برق دارد و در طیف گسترده ای از تنظیمات عکس های تیز و دقیقی تولید می کند. با تنظیمات خودکار نقطه را شلیک کنید و شلیک کنید و بیشتر اوقات از نتایج عالی لذت خواهید برد.

 

 

دوربین اصلی در پیکسل 4 و پیکسل 4 XL همان تیرانداز با لنز دوتایی است. یک لنز اصلی 12.2 مگاپیکسلی با دیافراگم f / 1.7 وجود دارد و از لنزهای تله فوتو 16 مگاپیکسلی استفاده شده است که دیافراگم f / 2.4 دارد و بزرگنمایی نوری 2 برابر را ممکن می کند. همچنین برای تشخیص فاز و فوکوس خودکار لیزری ، و همچنین HDR و تثبیت کننده تصویر نوری (OIS) پشتیبانی وجود دارد. HDR Plus که چندین عکس را ضبط کرده و از آنها برای حذف نویز و ایجاد بهترین تصویر ممکن استفاده می کند ، اکنون بصورت زنده است ، بنابراین می توانید قبل از اینکه ضربه بزنید ، عکس نهایی را مانند پردازش بعد از پردازش در صفحه ببینید ، به شما این امکان را می دهد. تنظیمات را طبق نیاز انجام دهید.

 

Google همچنان با تخصص نرم افزار به تقویت سخت افزار خود می پردازد ، بنابراین می توانید با نور کم Sight عکس های خوبی بگیرید ، به یک اثر bokeh دست پیدا کنید ، زمینه را برای عکس های پرتره ای که می خواهید به اشتراک بگذارید تار کند ، و با کمک دیجیتال بزرگتر از آن شود. بزرگنمایی نوری 2 برابر ارائه شده توسط لنزهای تله جدید. استفاده Google از A.I. عکاسی محاسباتی را به یک سطح کاملاً جدید سوق می دهد و به طور مداوم برخی از عکس های مورد علاقه ما را ارائه می دهد.

 

در قسمت جلویی ، Google با یک لنز 8 مگاپیکسلی که دیافراگم f / 2.0 دارد و یک میدان دید وسیع دارد ، دوباره به یک لنز مجدداً برگشته است. این یک قدمی عقب از پیکسل 3 است که دارای دوربین جلوی لنز دوگانه است ، اما هنوز هم عملکرد خوبی دارد. طرفداران سلفی مطمئنا از نتایج راضی هستند و شما معمولاً می توانید در گروه های افراد یا بیشتر از پس زمینه خود متناسب باشید.

 

 

قابلیت فیلمبرداری با پشتیبانی از فیلم 4K با 30 فریم در ثانیه یا HD کامل با 120 فریم در ثانیه به همان ارتفاعات نمی رسد. پیکسل 4 عقب مانده است

کمی پشت تلفن هایی مانند آیفون 11 پرو و ??گلکسی نوت 10 پلاس در این بخش قرار دارد.

 

همانطور که گفته شد ، تنظیمات خودکار عالی هستند ، اما برنامه دوربین به روز شده شما را قادر می سازد سریع ترفند کنید. می توانید به سادگی روی یک موضوع ضربه بزنید و سپس روشنایی و کنتراست را از طریق دو لغزنده آسان تنظیم کنید. این به نوعی به سمت جبران عدم وجود گزینه Pro Pro می رود.

 

گرفتن عکس های عالی با پیکسل 4 بسیار ساده است و در سلف خود بهبود می یابد ، با دامنه دینامیکی تماشایی ، دقت رنگ عالی ، جزئیات درخشان و عملکرد کلی قابل اعتماد در انواع شرایط روشنایی. در مقایسه مستقیم با پیکسل 3 ، می توانید با لنزهای تله فوتو بزرگنمایی کنید ، عکس های پرتره و عملکرد کم نور کمی بهتر است ، و یک حالت جدید طوفان نوری با نوردهی طولانی وجود دارد که به شما امکان می دهد ستاره ها را در آسمان شب شلیک کنید.

 

بررسی کامل پیکسل 4 و بررسی پیکسل 4 XL ما را بخوانید

 

بهترین تلفن ارزان قیمت دوربین

Google Pixel 3a

دوربین google-pixel-3a-xl

جولیان چوکاتو / روندهای دیجیتال

چرا باید این را بخرید؟ عملکرد چشمگیر دوربین را با قیمت بسیار کمی ارائه می دهد.

 

Google Pixel 3a

Google Pixel 3a

این یک دوربین بی نظیر برای قیمت است.

400 دلار از بهترین خرید

399 دلار از گوگل

399 دلار از B&H PHOTO VIDEO

برای چه کسی است؟ بودجه آگاه.

 

چرا Google Pixel 3a را انتخاب کردیم:

 

تلاش برای یافتن یک دوربین مناسب در انتهای بودجه بازار تلفن های هوشمند می تواند کمی شبیه به تلاش برای یافتن سوزن در یونجه باشد ، بنابراین Google Pixel 3a به خوبی ارزش دیدن دارد. این لنز دارای همان لنز 12.2 مگاپیکسلی با پیکسل معمولی 3 با دیافراگم f / 1.8 و OIS است. تمام آنچه در مقایسه با تلفن دوربین موردعلاقه ما وجود ندارد Pixel Visual Core است که همراه با پردازنده آهسته تر در 3a ، به معنای این است که پردازش تصویر مدتی طولانی تر می شود.

 

 

فقط یک دوربین جلوی 8 مگاپیکسلی با لنز تک لنز در پیکسل 3a وجود دارد. اگرچه عملکرد دوربین در پیکسل 3a کاملاً مطابق با پیکسل 3 نیست ، اما هنوز هم بسیار خوب است و جزئیات و رنگهای پر جنب و جوش زیادی را ارائه می دهد. این کار با استفاده از تصاویر نزدیک و عکسهای پرتره بسیار خوب است و حتی در محیط های کم نور نیز تحت تأثیر قرار می گیرد ، جایی که تمایل به پایین آمدن تلفن های بودجه ای نیست. برای ضبط فیلم تا 2.160p با 30 فریم در ثانیه و 1،080p با سرعت 120 فریم در ثانیه پشتیبانی پیدا خواهید کرد.

 

Pixel 3a همچنین از صفحه نمایش OLED 5.6 اینچی با وضوح و روشن برخوردار است. در داخل ، پردازنده Snapdragon 670 Qualcomm را با 4 گیگابایت رم پیدا خواهید کرد. 64 گیگابایت حافظه داخلی نیز وجود دارد. از همه مهمتر ، Android Android را اجرا می کند ، به معنای عدم وجود نرم افزارهای خبری ، به روزرسانی سریع و موارد اضافی مانند Now Playing و Call Screen. باتری 3،000 میلی آمپری باید به راحتی در روز شما دوام آورد. اگر ظاهر پیکسل 3a را دوست دارید ، اما می خواهید یک صفحه نمایش و باتری بزرگتر داشته باشید ، پس Pixel 3a XL را با قیمت 480 دلار در نظر بگیرید.

 

بررسی کامل Google Pixel 3a ما را بخوانید

 

بهترین گوشی دوربین سامسونگ

سامسونگ Galaxy S20 Ultra

 

چرا باید این را بخرید؟ سامسونگ با استفاده از این تلفن هوشمند پر از مشخصات Galaxy ، همه کار را از دست داد.

 

سامسونگ Galaxy S20 Ultra

سامسونگ Galaxy S20 Ultra

جدیدترین تلفن هوشمند سامسونگ دارای یک دوربین همه کاره و قدرتمند است.

850 دلار از آمازون

850 دلار از بهترین خرید

برای چه کسی است؟ هر کسی تلفن هوشمند سامسونگ را ترجیح می دهد.

 

چرا Samsung Galaxy S20 Ultra را انتخاب کردیم:

از نگاه کردن به Samsung Galaxy s20 Ultra کاملاً مشخص است که این دوربین بسیار بزرگ در نظر گرفته شده است. از یک چیز ، ماژول دوربین جدید یک چرخش گسترده است که تقریباً یک چهارم کامل از قسمت پشتی دستگاه را به خود اختصاص می دهد - اما دلیل آن وجود دارد. سامسونگ با ماژول دوربین جدید S20 Ultra واقعاً به شهر رفته و در لنزهای اصلی 108 مگاپیکسلی ، لنزهای تله 48 مگاپیکسلی ، لنزهای 12 مگاپیکسلی فوق العاده پهن و زمان پرواز عمیق فشرده شده است. سنسوری که عکس های حالت عمودی را تقویت می کند. این درایو برای تعداد زیاد در قسمت جلویی تکرار می شود ، در آنجا لنز سلفی 40 مگاپیکسلی را پیدا خواهید کرد که از طریق سوراخ پانچ در صفحه نمایش بیرون می آید.

 

 

این پیشرفت در آخرین پرچمدار سامسونگ در سراسر صفحه نمایش نشان می دهد و حالت ضبط 108 مگاپیکسلی شایسته اظهار نظر ویژه است. شمارش بسیار زیاد مگاپیکسلی به این معنی است که می توانید تصویر را پایین بیاورید و هنوز هم تصاویر کاملاً قابل اشتراکی داشته باشید. این در مورد سخت افزار همه چیز نیست و سامسونگ نیز چندین ترفند نرم افزاری جدید را نیز پرتاب کرده است. بزرگنمایی فضا هنگام اعلام تلفن ویژگی اصلی عنوان بود ، و به راحتی می توان فهمید چرا - بزرگنمایی ترکیبی 100 برابر. خوب ، به نظر می رسد چشمگیرتر از آن است ، و تصویری که از زاویه 100 برابر بگیرید می توانید عالی نباشد - اما کار در این منطقه به معنای عکس گرفتن در سطح زوم پایین است و با عکس های تولید شده توسط مشابه قدرتمند رقابت می کند و اغلب از آنها پیشی می گیرد. تلفن های دوربین ویژگی عالی Single Take را نیز می توانید پیدا کنید ، که تصاویر ، GIF ها و سایر تصاویر قابل اشتراک را از یک ویدیوی 10 ثانیه ای جدا می کند. ویژگی های موجود مانند Night Mode نیز پیشرفت هایی را مشاهده کرده است.

 

بنابراین چرا تلفن جدید سامسونگ تلفن های دیگری را که در این لیست قرار دارند تحمیل نکرده است؟ به عبارت ساده تر ، آنها هنوز هم بهتر هستند. آیفون و پیکسل هنوز هم هنگام تصویربرداری در شب تجربه بهتری را ارائه می دهند و گوشی گلکسی هنوز برخی از مزایای آن را دارد

digitaltrends