سفارش تبلیغ
صبا ویژن

بهترین اتوبخار 2020: بهترین آهنین و بهترین اتو بخار

به دنبال بهترین آهن بخار هستید - یا بزرگ بروید و بهترین آهن مولد بخار را بخرید؟ ما مطمئن نیستیم که کسی از اتو کردن به این ترتیب لذت می برد ، اما اگر شما باید این کار را انجام دهید ، می خواهید آن را از راه دور تا آنجا که ممکن است تند و تیز انجام دهید. به همین دلیل بهترین آهن را می خواهید ، لعنت کنید.

 

برای خانمهای امروزی یا خانمهای جدید که می خواهند تیز به نظر برسند ، آهن قابل اعتماد آنها در حال کمک است. آهن مدرن براق ، قدرتمند است ، و یا با تعداد زیادی دکمه و دستگیره غیر قابل توضیح آراسته شده است ، یا کاملاً فاقد آنهاست ، زیرا آهن تمام فکر شما را می کند.

 

Homewares یک دسته از محصولات محبوب است ، بنابراین به احتمال زیاد شما می توانید کمی از پول نقد را برای ناوشکن خود انتخاب کنید. و تخفیف های زیادی در حال حاضر وجود دارد - شما می توانید بهترین آنها را در پایین صفحه پیدا کنید ، زیرا هر روز قیمت هزاران خرده فروش را بررسی می کنیم تا اطمینان حاصل کنید که از قیمت بالایی برخوردار هستید و در نتیجه بخار بیش از یک بد نیست. خرید بدون شک در هنگام چرخش به صفحه اصلی روز آمازون آمازون نیز می پردازید.

 

بهترین ماشین لباسشویی

بهترین دستگاه قهوه

بهترین کوزه تصفیه آب - مقیاس آهن را بالا می برد

بهترین سشوار

بهترین کتری

یک ژنراتور بخار چیست ، پس از آن؟

Steam یک مخالف قوس الکتریکی است ، بنابراین به این دلیل استدلال می کند که هرچه بخار بیشتری در نوک انگشتان داشته باشید کار راحت تر خواهد بود.

 

ویدیوهای تبلیغاتی را برای شما توصیه کرد ...

 

بازی ویدیویی Tesla Cyber ??Truck - همه چیز شما باید در 1 دقیقه بدانید

Fitbit Versa 2 - هر آنچه را باید در 1 بدانید ...

28/02 / 20Fitbit Versa 2 - همه چیز شما باید در 1 دقیقه بدانید

Samsung Z Flip - هر آنچه شما نیاز دارید ...

28/02 / 20Samsung Z Flip - همه چیز شما باید در 1 دقیقه بدانید

Huawei Mate XS - هر آنچه شما نیاز دارید ...

28/02 / 20Huawei Mate XS - همه چیز شما باید در 1 دقیقه بدانید

Samsung Galaxy S20 Ultra - همه آنچه شما نیاز دارید ...

28/02 / 20Samsung Galaxy S20 Ultra - هر آنچه را که باید در مدت 1 دقیقه بدانید

Motorola Razr - هر آنچه را باید در 1 بدانید ...

28/02 / 20Motorola Razr - هر آنچه را که باید در مدت 1 دقیقه بدانید

ژنراتورهای بخار به همان روش آهنین استاندارد کار می کنند ، فقط آنها بسیار قدرتمندتر هستند و بنابراین سریع تر ، آسان تر و کارآمد تر برای اتو کردن مقادیر زیادی لباسشویی هستند.

 

بر خلاف آهن استاندارد ، ژنراتور بخار از واحدی شامل مخزن آب ، دیگ بخار و پمپ تشکیل شده است که از طریق طول شیلنگ لاستیکی به یک آهن سبک متصل می شود.

 

این جداسازی قطعات به مولد های بخار اجازه می دهد تا حجم بسیار بیشتری از بخار با فشار زیاد مداوم را تولید کنند و در اکثر موارد ، بخار بسیار قدرتمند برای پارچه های مشکل دار و چین های سنگین تقویت می شود. به عنوان مثال ، در حالی که آهن معمولی یا باغی حدود 55 گرم در دقیقه از بخار مداوم را از بین می برد ، یک ژنراتور بخار خوب قادر به تخلیه بین 120 گرم در دقیقه و 165 گرم در دقیقه است. و هنگامی که نوبت به شستشوی بخار شما می رسد ، بهترین تولیدکننده های بخار می توانند در یک انفجار کوتاه صاف ، بین 280 و 600 گرم بخار تولید کنند.

 

با این حال ، ژنراتورهای بخار دارای بسیاری از معایب هستند. آنها گرانتر از آهن هستند ، تا سه دقیقه برای گرم شدن آنها طول می کشد ، و واحدهای پایه آنها کاملاً سنگین و حجیم هستند و در حالت ایده آل نیاز به استفاده در صفحه اتو مخصوص ژنراتور بخار دارند (Brabantia طیف بسیار خوبی از مدلهای محکم را تولید می کند) ) آنها همچنین تمایل به ایجاد صدای وزوز در حالی که بخار از واحد اصلی به آهن پمپ می شود.

 

 

با این حال ، اگر مرتبا با لباسشویی های زیادی سر و کار دارید ، یک ژنراتور بخار مطمئناً زندگی را بسیار آسان تر می کند. بدیهی است ، اگر شما فقط پیراهن های عروسی و مراسم تشییع جنازه را آهنین می دهید ، می توان آنها را بیش از حد خفیف خواند ، در این صورت ، یک بخار بوگستندارد وسیله ای برای شما است.

 

چگونه می توانید بهترین آهن را برای خود خریداری کنید

جواب کوتاه را می خواهید؟ به قسمت Philips PerfectCare در خرده فروش آنلاین مورد علاقه خود بروید ، و یکی را که می توانید از آن استفاده کنید ، دریافت کنید.

 

اگر لباس زیادی را اتو می کنید ، به نظر من پرداخت هزینه بیشتر برای بخار بخار ، پول خوبی است که صرف می شود. به دنبال یکی از بزرگترین مخازن آب ممکن باشید و اگر در یک منطقه آب سخت زندگی می کنید ، از آب تصفیه شده یا تقطیر شده استفاده کنید ، یا به دنبال آهن با عملکردی مناسب برای دفع کالس است.

 

آهنین مدرن با فناوری سنجش خودکار نیز یک انتخاب خارق العاده است. این بدان معناست که نیازی به نگرانی در مورد تنظیم درجه حرارت مناسب برای پارچه های مختلف ندارید. فیلیپس از این نظر بسته را هدایت می کند.

 

اگر واقعاً در مورد برداشتن چین و چروک جدی هستید ، اما نمی خواهید ساعت های خسته کننده زیادی را به آن اختصاص دهید ، یک مولد بخار می تواند برای شما باشد. آنها گران تر هستند ، حجیم هستند و برای گرم کردن آنها طولانی تر می شوند ، اما از آنجا که بیشتر کارها توسط بخار انجام می شود و نه بازوی شما ، آنها تقریباً بدون استفاده هستند - ایده آل برای شمع های ترسناک.

 

اگر به دنبال بهترین تولیدکننده بخار آهن یا بخار برای تولید امسال هستید ، بیشتر به دنبال آن نباشید. ما همه چیز را از شگفتی های بی سیم گرفته تا جادوگران خانگی کامل دمیده ...

 

بهترین توسترها

بهترین کتری ها

بهترین سفارشات آهنی که می توانید بخرید ، و بهترین تولیدکننده های بخار ، به سفارش

بهترین آیرون

 

بهترین آهن بخار 2020: Philips Azur Elite GC5039 / 30

 

1. فیلیپس GC5039 / 30 نخبگان AZUR

بهترین آهنی که می توانید خریداری کنید

روز

مشخصات فنی

ویژگی های کلیدی: یک درجه حرارت ، بخار خودکار ، آسان قدرت نیرو: 3،000 وات ظرفیت مخزن: 350 میلی لیتر بخار مداوم: 75 گرم / دقیقه افزایش فشار: 260 گرم

دلایل خرید

+ فناوری اتو کردن بدون سوختن

+ عملکرد عالی بخار

+ آسان برای استفاده

دلایل جلوگیری از جلوگیری

-نه ، واقعاً

بهترین معاملات امروز

بررسی AMAZON

• Philips Azur Elite GC5039 / 30 را در آمازون با قیمت 130 پوند بخرید

 

فیلیپس با استفاده از همان فناوری OptimalTEMP پیشگامانه ای که برای ژنراتورهای بخار برنده جایزه خود به کار می برد ، به ارتفاعات جدید اتو می زند.

 

شما هیچ شماره گیری از تنظیم دما را در این آهن بسیار قدرتمند پیدا نخواهید کرد زیرا به آن نیازی ندارد. در عوض ، هوشمندانه بدون توجه به آنچه اتو می کنید ، چه جین سنگین باشد و چه ابریشم ریز ، هوشمندانه دما را بهینه می کند. در واقع ، این فناوری به طرز حیرت انگیزی درخشان است و حتی می توانید آهنی را که روی پارچه های ظریفی قرار دارد ، بگذارید و هیچ علامتی نخواهد سوزاند یا ترک کند. بله ، فلاش: دیگر بلایای نوعی پارچه ابریشمی سوخته نیست. پسر

 

Azure Elite همچنین دارای سه حالت بخار است: DynamiQ ، Max و Ionic. DynamiQ از سنسور حرکات برای تشخیص حرکت آهن استفاده می کند و به محض اینکه متوقف شود بخار را خاموش می کند ، به محض اینکه دوباره آهن دوباره حرکت می کند از سر گرفته می شود. این باعث صرفه جویی در آب در مخزن 350 میلی لیتر می شود و تعداد سفرهای شیر را کاهش می دهد. تنظیم حداکثر همانطور که پیشنهاد می شود - یک انفجار کامل کامل برای صاف کردن چین های سنگین است. Ionic ، ترکیبی متناوب "غنی از یون های نقره ای برای اتو کردن بیشتر بهداشتی" ، هر چه که باشد ، فراهم می کند. من از آن حالت زیاد استفاده نکردم

 

به طور عاقلانه ، این آهن 75 گرم در دقیقه از بخار ثابت و تقویت فشار بخار 260 گرم را هنگام واقعی شدن به شما ارائه می دهد. صفحه اول SteamGlide در واقع بخار پز را بر روی پارچه هایی با سهولت کم مصرف می کند.

 

یک سیستم ضد کالکول doddlesome ، یک دسته راحت و یک کابل سه متری را به آن بیفزایید و بیشترین آهن و کارآمد را در بازار داشته باشید.

 

بهترین آهن بخار 2020: BOSCH SENSIXXX TDA3020GB

 

2. BOSCH SENSIXX TDA3021GB

بهترین آهن بخار ارزان

مشخصات فنی

ویژگی های کلیدی: نوک دقیق ، نوک پایدار آسان: 2،800 وات ظرفیت مخزن: 320 میلی لیتر بخار مداوم: 40 گرم در دقیقه تقویت کننده 180 گرم

دلایل خرید

+ بسیار مقرون به صرفه

+ خروجی بخار دلپذیر

دلایل جلوگیری از جلوگیری

بندهای کابل روی مچ دست

-به نظر می رسد کمی clunky

بهترین معاملات امروز

بررسی AMAZON

پایین آمدن مقیاس قیمت دستگاه های فیلیپس Sensixx کاملاً هولناک است. این معامله مناسب و ایده آل برای کسانی است که کمی دفع اتو می کنند ، یا به سادگی پول کمتری برای سوزاندن آن دارند. اما نگاه کردن به آن خیلی جذاب نیست.

 

Sensixx بسیار معمولی را گرم می کند و دارای یک صفحه ساده سرامیان گلیسه با نوک دقیق و یک بخار مداوم 40 گرم در دقیقه است که باعث می شود کار حتی سرکش ترین پارچه ها انجام شود. و اگر خیلی دور از حد برسید ، به سادگی دکمه تقویت 180 گرم نگه دارید و آن را سه بار صاف کنید. همچنین از یک مخزن آسان برای پر کردن 320 میلی لیتر آب و یک سیستم عالی سه مرحله ای ضد کالک استفاده می شود تا کوفتگی های پوسته پوسته را در خلیج نگه دارد.

 

این مدل 2،800 واتی از نظر دست خیلی سنگین احساس نمی شود و به طور کلی استفاده از آن آسان است اگرچه این دسته بسیار کوچک است و این بدان معنی است که سیم برق سه متری بر روی دست مالیده است که کمی تحریک کننده است. اگر دست بزرگی دارید عزیز ، یک مدل متفاوت را در نظر بگیرید.

 

بهترین ژنراتور بخار

بهترین ژنراتور بخار 2020: Philips PerfectCare Elite Steam Generator GC9630 / 20

 

3. PHILIPS PERFECTCARE ELITE STEAM GENERATOR GC9630 / 20

بهترین تولید کننده بخار

مشخصات فنی

ویژگی های کلیدی: یک درجه حرارت ، بخار خودکار ، ظرفیت آسانسور tankale: 1.8 لیتر بخار مداوم: 135 گرم در دقیقه افزایش قدرت: 470 گرم

دلایل خرید

+ بخار فشار قوی

+ آهن فوق العاده

دلایل جلوگیری از جلوگیری

-مدت چند دقیقه طول می کشد تا گرم شود

بهترین معاملات امروز

بررسی AMAZON

این مقداری در مقایسه با Elite Plus و Elite Silence کم است ، اما ژنراتور بخار قدیمی و قابل ملاحظه ای ارزان قیمت فیلیپس هنوز یک مجری توانمند است. مخزن آب سنگین ، 1.8 لیتری ، بخار را با فشار مناسب 120 گرم در دقیقه پمپ می کند. قسمت آهنی این دسته کوچک موسیقی جاز به همان سبک و ظریف است ، زیرا پمپ بسیار سنگین و شلوغ است ، و مانند لباس هوکی هوکی روی لباس می پوشید. تقویت بخار 470 گرم دکمه ای برای صاف کردن بیشتر چین ها کافی است.

 

سیستم Philips PerfectCare هیچگونه کنترل دما را شامل نمی شود ، همه چیز را از ابریشم تا جین صاف می کند (نه اینکه شما باید شلوار جین را آهنی کنید ، اما رانش من را می گیرید) بدون اینکه بخواهید تنظیم دما را تغییر دهید.

 

حتی جادویی تر ، می توانید صورت آهنی را روی هر پارچه ای - حتی یک شب ابریشم - بگذارید و به نوعی ، آن را نمی سوزاند. این نویسنده در واقع این را امتحان کرد و من هنوز ازدواج کرده ام.

 

عملکرد دالر آهک Easy De-Calc Plus را به Philips اضافه کنید و می توانید مطمئن باشید که این اپراتور صاف تا سالهای آینده بدون ابهام خواهد ماند. این بسیار گران است ، اما آنچه را می پردازید دریافت می کنید. و در مقایسه با اضافات اخیر در محدوده فیلیپس ، احساس سرقت می کند.

 

 

بهترین ژنراتور بخار 2020: PHILIPS PERFECTCARE COMPACT GC7808 / 40

 

4- PHILIPS PERFECTCARE COMPACT GC7808 / 40

بهترین تولید کننده بخار ارزان - به اندازه کافی برای نیازهای مردم

مشخصات فنی

ویژگی های اصلی: یک تم

p ، بخار خودکار ، ظرفیت جمع و جور مخزن: 1.5 لیتر بخار مداوم: 120 گرم در دقیقه افزایش فشار: 280 گرم

دلایل خرید

+ یک تنظیم دما

+ جمع و جور

دلایل جلوگیری از جلوگیری

-برای رسیدن به دما چند دقیقه طول می کشد

مخزن ثابت

واحد دستی سنگین تر

بهترین معاملات امروز

بررسی AMAZON

• Philips PerfectCare Compact را با قیمت 120 پوند در آمازون خریداری کنید

 

یک راهنمای ویژگی T3 با یک شرکت که اکثر نقاط مهم را در اختیار دارد ، نادر بودن در خارج از بازار پهپاد است ، اما حقیقت ساده موضوع این است که ، در حال حاضر ، فیلیپس بهترین آهنین و تولید کننده بخار موجود در بازار را به دور و دور تولید می کند. . ما قبلاً در این گردهمایی به دو مدل تولید بخار فیلیپس دیگر برده ایم اما - اسب های خود را نگه دارید - این سوم می آید. و مستقیماً به بالای لیست ژنراتور بخار ما شلیک می شود.

 

این مدل کامپکت کاملاً با قیمتی در چند منطقه با هم پایدارتر و گران قیمت تر متفاوت است ، اما تقریباً به همان اندازه کارآمد و از بسیاری جهات بسیار کاربردی تر برای کارهای اتو کردن روزانه است. با وجود اندازه یکسان ، واحد دستی کمی سنگین تر از سایرین است (1.2 کیلوگرم در مقایسه با 0.8 کیلوگرم) اما غیرقابل انکار نیست. همچنین مخزن غیرقابل جدا شدن 1.5 لیتر آب به جای 1.8 لیتر را در خود جای می دهد و هر دو خروجی بخار و تقویت کننده آن تا حدودی پایین است اما هنوز هم بیش از اندازه کافی برای کار موجود است. از همه مهم ، کل این بسته به اندازه کافی کوچک است تا بتواند روی یک گهواره اتو متوسط ??قرار بگیرد - کاری که شما با اطمینان نمی توانید با سایر ژنراتورهای بخار انجام دهید.

 

همانطور که در اکثر تولیدکننده های بخار و آلیاژهای فیلیپس وجود دارد ، این مدل همچنین با فناوری OptimalTemp ارائه می شود که فقط از یک تنظیم دما برای انواع پارچه استفاده می کند ، خواه جین سنگین باشد یا ابریشم ریز. این سیستم چنان کاملاً شماره گیری شده است که می توانید بدون نیاز به استفاده از گهواره واحد اصلی ، قطعه اتو را بر روی صفحه اتو قرار دهید. نیازی به گفتن نیست ، آهن پس از یک دوره عدم فعالیت به طور خودکار خاموش می شود.

 

اگر مایل به تولید ژنراتور بخار هستید اما نمی خواهید یک ماسه بزرگ را منفجر کنید یا یک فضای بسیار بزرگ از فضای ذخیره را کنار بگذارید ، پس این محصول صورتی پوکا یکی از محصولات شما است.

 

بهترین استیل دست ساز

بهترین آهن بخار 2020: FREJA F10 HANDHELD GARMENT STEAMER

 

5. FREJA F10 HANDHELD GARMENT STEAMER

بهترین دستگاه بخار دستی برای تخلیه قابل حمل

مشخصات فنی

ویژگی های کلیدی: قابل حمل ، قابل حمل قدرت: 1500 وات ظرفیت مخزن: 260 میلی لیتر بخار مداوم: تقویت کننده N / ASteam: N / A

دلایل خرید

+ قابلیت حمل

+ عملی

دلایل جلوگیری از جلوگیری

-گران

-کابل کمی کوتاه است

بهترین معاملات امروز

بررسی AMAZON

این دستگاه بخار دستی قابل حمل برای کالاهای مسافرتی مناسب است یا در واقع هرکسی که تاکنون سعی کرده است اتو را در هتل قرض دهد. شما سناریو را می شناسید. یا مهمان دیگری در حال حاضر تنها آهن موجود را به خود جلب کرده است و یا آهنی که قادر به وام دادن به شما هستند ، شبیه چیزی است که مادر بزرگ شما ممکن است از آن استفاده کرده باشد. و پس از آن هیچ تلاشی برای تلاش برای قرار دادن تخته اتو در فضای کوچک بین انتهای تختخواب و میز تحریری اجباری که هیچ کس از آن استفاده نمی کند وجود دارد.

 

صادقانه بگویم ، من هرگز انتظار نداشتم که این محصول روی تی شرت دستبند منسوج ، من تأثیر زیادی بگذارد ، اما اگر با وجود صفحه پلاستیکی داغ و حتی لمس پارچه ، آن را از بین نبرد ، من را با یک پر فرو می برد. خیلی سریع و بدون ایجاد مقدار قابل توجهی بخار این کار را انجام داد. مطمئناً چیزی شبیه انفجار شبیه آهن به آهن متوسط ??شما نیست.

 

سبک وزن Fridja برای گرم کردن حدود 45 ثانیه طول می کشد و قادر به تامین 14 دقیقه بخار مداوم است. کل این سیستم از یک واحد دستی ، یک مخزن آب 260 میلی لیتری ، یک سفت یقه پلاستیکی مسطح ، یک چوب لباسی برای لباس های قابل جمع شدن ، یک محافظ پارچه ای نرم برای ظرافت ها و یک کیسه مخملی زیبا تشکیل شده است تا همه آن ها را در یک سکته مغزی از نبوغ جزئی ، همچنین دارای آداپتور صرفه جویی در فضا است که به شما امکان می دهد به جای مخزن اصلی آب ، از هر بطری نوشابه پلاستیکی استاندارد استفاده کنید.

 

علیرغم این که چقدر خوب کار می کند ، با توجه به پلاستیک موجود ، قیمت درخواستی 100 پوند کمی شیب دار به نظر می رسد. کابل AC می تواند با طولانی تر شدن کار خود را انجام دهد. گفته می شود ، اگر مسافرت های شغلی زیادی با لباس ، پیراهن ، دامن و بلوز انجام دهید ، این بسته کوچک و برجسته با بسته بندی ، شما را از یک مشکل محکم خارج می کند. پس از همه ، چه کسی می خواهد در جلسه سرمایه گذار به نظر برسد مثل یک مترسک راه راه؟