سفارش تبلیغ
صبا ویژن

ماشین های اصلاح صورت جدید 2020

تیغ های برقی مدرن می توانند تراش های چشمگیر و نزدیک را تحویل دهند ، اما نمی توانند کاملاً با نزدیک بودن تیغ ??های دستی مطابقت داشته باشند. بیش از بیش از پنج سال آزمایش ، 13 آزمایش کننده تیغ برقی مسیر را به سمت آنچه که امیدوار بودیم نیروانا با ابرو ابریشمی باشد ، گزیدند و پی بردند و دریافتیم که مدل های سری 7 Braun بهترین تیغ ??های برقی برای از بین بردن موهای صورت است. تیغ های سری 7 به طور مداوم تراش های نزدیک و راحت ایجاد می کنند و استفاده و نگهداری آنها آسان است.

 

انتخاب ما

سری Braun 7 7071cc

سری Braun 7 7071cc

بهترین تیغ ??برقی برای اکثر صورت ها

تمام مدل های Braun Series 7 تراش های کاملاً نزدیک و راحت را ارائه می دهند. 7071cc ??دارای لوازم جانبی است که فکر می کنیم اکثر مردم می خواهند یا به آنها احتیاج داریم ، از جمله سیستم تمیز کردن و کیف حمل.

 

155 دلار * از آمازون

* در زمان انتشار ، قیمت آن 120 دلار بوده است.

 

تیغ های سری Braun سری 7 بیش از یک دهه است که در اشکال مختلفی وجود دارد و آنها برای تولید ریش تراش های نزدیک ، ماندگاری ، و ارائه راحتی و ارزش شهرت ایجاد کرده اند. سری 7 در بسیاری از بررسی ها و انتشارات مشتری ، از جمله در اینجا در Wirecutter از سال 2015 ، انتخابی چند ساله بوده است. هنوز هم تیغ مورد علاقه ما است ، و به یک انتخاب حتی بهتر تبدیل شده است زیرا نسبت به گذشته ارزان تر است.

 

7085cc و 7020s همان تراشیدن با کیفیت بالا را به عنوان انتخاب ما ارائه می دهند ، اما هرکدام دارای مجموعه های مختلفی از accoutrements هستند. ما فکر می کنیم 7071cc ??جدید دارای ویژگی هایی است که بیشتر مردم می خواهند یا به آن نیاز دارند ، اما قیمت ها در نوسان هستند و اگر یکی از سایر موارد را به طور قابل توجهی کمتر پیدا کردید ، با انتخاب آن مدل از دست نخواهید داد.

چرا باید به ما اعتماد کنید

دن کوپل علاقه مندان به تیغ است و عاشق بازی با تیغ های دستی و برقی است. در زمانی که او در مورد تیغ برای Wirecutter-از سال 2015- می نویسد ، وی شخصاً بیش از 30 مدل را آزمایش کرده است: خطوط کامل از Braun ، Panasonic و Philips Norelco ، و همچنین مارک های یک طرفه و از ریش تراش استفاده می شود. این کار را انجام دهید!) که او در عمیق ترین و تاریک ترین گوشه های eBay یافت.

 

با گذشت سالها ، وی سایر بررسیهای مربوط به تیغ برقی را بررسی کرده است - به خصوص توصیه های گسترده در راهنمای ریش تراش برقی Tyler و نظرات در مورد تالارهای تراشیدن مانند Badger & Blade ، r / اصلاح کردن Reddit و موضوعات مختلف در مورد MetaFilter بپرسید. وی همچنین از یکی از آخرین مغازه های تراشنده برش آجر و ملات در شمال امریکا بازدید کرد: زنجیره مرکز کانادا du Rasoir در کانادا هنوز هم بیش از 30 فروشگاه دارد ، بیشتر در کبک. در بهار سال 2019 ، او در کنار شاخه مونترال متوقف شد و همه مدل های تراش تراش برون و فیلیپس را در کنار هم مشاهده می کرد.

 

جیمز آستین قبل از آن بودجه روزانه ما را از سال 2018 و بسیاری از تیغهای برقی - اعم از برقی و دستی - استفاده کرده است. او همه چیز را از بازی های تخته تا چتر بررسی کرده و از زمان پیوستن به Wirecutter در سال 2015 در تعدادی از صفحه های آزمایشی شرکت کرده است.

 

این برای چه کسی است

دو دلیل از استفاده از تیغ برقی بر روی صورت خود به جای تیغ دستی ، راحتی (امکان تراشیدن در هر زمان ، هر جا و بدون آب) و ایمنی (عدم خطر نیک) است.

 

اگر تراشیدن دستی به صورت خشن روی پوست خود مشاهده می کنید ، برقی را امتحان کنید. اگرچه هیچ یک از روش ها به طور خاص ملایم تر نیستند ، اما افرادی که با یک نوع اصلاح یا تیغ اصلاح مشکلی دارند ، معمولاً هنگام تعویض بهتر عمل می کنند. افرادی که موهای مخصوص صورت درشت یا مجعد دارند ، می توانند به خصوص در برابر موهای زخم و برآمدگی تیغ مستعد شوند ، و تراشیدن نزدیک تر یک تیغ برقی یا ریش تراش می تواند کمک کند.

 

گرچه اکثر تولید کنندگان اصرار دارند که دستگاه های برقی آنها می توانند چهره شما و همچنین یک تیغه سنتی را صاف کنند (و این ممکن است برای بعضی از افراد صادق باشد) ، مکانیک فیزیکی - چگونگی تراشیدن برقی اجسام شما را حذف می کند - محدودیت نزدیکی را ایجاد می کند که برخی از دارندگان مطمئناً خواهند داشت. اطلاع. اگر یک ریش تراشی نزدیکترین اولویت شماست ، ممکن است دریابید که یک تیغ برقی نمی تواند با یک کتابچه راهنمای کاربر مقایسه شود.

 

ریش تراش برقی در مقابل تیغ دستی

تیغ های دستی (چه یک پیراهن قدیمی ، تک تیغه قدیمی و چه یک عینک مسخره مدرن هفت تیغه ای که نیست ، این مسخره نیست) همه تحت یک اصل ساده عمل می کنند: یک تیغه تیز به صورت شما می چرخد ??و سوت های شما را می بندد. به پوست سیستم های چند تیغه ای یک عمل دوم تئوریک را اضافه می کنند (سازندگان تیغ ??این "هیسترزیس" می نامند) که در آن تیغه اول صدف شما را به سمت بیرون و تیغه های بعدی می کشد - یک دوم ، سوم ، چهارم ، به سمت بی نهایت - که فولیکول را به هم نزدیک می کند. اما مهم نیست که چند تیغ دستی شما دارای غرق است ، مکانیک اساسی - برش مانند چاقو - یکسان است.

 

فویل ها و سرهای دایره ای از تیغ های برقی پوست و مکانیسم برش را از رسیدن به تماس در می آورد و باعث می شود "تراشیدن به اندازه یک تیغه" برای آنها غیرممکن باشد.

 

ریش تراش برقی بر روی یک اصل کاملاً متفاوت کار می کند. سیستم های مبتنی بر فویل از یک یا چند بلوک برش نصب شده در زیر سر فلز نازک استفاده می کنند. سوراخ های فویل ویسک ها را به داخل بلوک راهنمایی می کنند ، جایی که یک جفت تیغه مخالف آنها را جدا می کنند. این عمل بیشتر به چیزی است که شما از یک جفت قیچی دریافت می کنید تا یک چاقو. تراشنده های چرخشی از سطوح سوراخ دار مشابه برای هدایت سبک ها به سمت برش های خود استفاده می کنند ، اما به جای آنکه صید کنید ، صدها تیغه ریز و بریده از موهای برش خورده با یک حرکت دایره ای استفاده می کنند. تیغ چرخش افقی را در ماشین چمن زن-اما با دندان- تصور کنید و این ایده را خواهید گرفت.

 

فویل ها و سرهای دایره ای از تیغ های برقی ، پوست و مکانیسم برش را از رسیدن به تماس در می آورند ، و این امکان را برای "تراشیدن بهم نزدیک تیغه" برای آنها غیرممکن است. مهم نیست که این موانع چقدر نازک هستند ، شما هرگز قسمت برش دهنده برقی را به اندازه یک تیغ تیغ استاندارد به چهره خود نزدیک نمی کنید.

 

یکی از راه های تولید کننده های ریش تراش سعی در بهبود نزدیکی ، جبران لایه سدی بین ریش تراش و کاربر ، با استفاده از مکانیسم هایی است که موهای صورت را برداشته ، بریده و هدایت می کنند. سازندگان ریش تراش فویل علاوه بر اینکه شامل چندین سر است ، بلوک های راهنمای پیچ خورده ای را نیز طراحی کرده اند که برای گرفتن موهای طولانی تر و سفت تر طراحی شده اند. الگوی متغیر در نظر گرفته شده است که به عنوان دخمه پرپیچ و خم دامپر عمل کنند. سازندگان تراشنده روتاری از آسانسورهای ریش استفاده می کنند که در ده ها پره ریز و ریز ساخته شده اند. آنها بطور کلی شبیه به پوست هستند ، بنابراین ، موها (از نظر تئوری) از زیر خط پوست پوسته می شوند و محکم کشیده می شوند و در این مرحله می توان آنها را به صورت کاملاً بریده برید. هر دو تولیدکننده ریش تراش و فویل ، پالس ها و ارتعاشات را به مدل های بالاتر خود اضافه می کنند. اینها به گونه ای طراحی شده اند که سوت های شما کمی محکم تر بایستد ، برای تماس بهتر با برش های ریش تراش. (در عمل ، ما متوجه شده ایم که ریش تراش هایی که ضربان نبض بیشتری دارند ، می توانند صورت را کمی کارآمدتر کنند و باعث کاهش میزان پیش

ما فراتر از نزدیکی اصلاح ، ما در نظر گرفتیم:

 

شستشوی قابل شستشو: سهولت شستشوی ریش تراش در سینک - مخصوصاً هنگام مسافرت - از اهمیت بالایی برخوردار است. کمی آب گرم و یک برس مسواک ، تیغ شما و همچنین یک سیستم تمیز کردن استاندارد را تمیز می کند.

سیستم های تمیز کردن: اگرچه می توانید تقریباً هر ریش تراش را به صورت دستی تمیز کنید ، یک حوض تمیز کردن و شارژ کردن این روند را خودکار می کند. بسیار راحت است که بتوانید تیغ خود را در یک ایستگاه docking ریش بزنید و آن را شارژ کرده و آماده رفتن به صبح روز بعد کنید. البته توجه داشته باشید که تمیز کننده های اتوماتیک معمولاً بلند هستند (برخی غرش می کنند ، بعضی دیگر نیز فریاد می زنند) و حجیم هستند ، به فضای خلاف آن احتیاج دارند ، که ممکن است در حمام کوچک یا آپارتمان ممتاز باشد. اگرچه معمولاً می توانید سیستم تمیز کردن را جداگانه خریداری کنید ، اگر این ویژگی را دوست دارید ، خرید یک ریش تراش همراه با آن تقریباً همیشه اقتصادی تر است.

ارگونومی: یک ریش تراش باید راحت باشد و باید به راحتی در اطراف خطوط صورت خود مانور دهد.

صفحه نمایش: ما به دنبال مدلهایی رفتیم که حداقل نشانگر باتری را ارائه دهند. نمایشگرهای دیجیتالی دقیق تر را خوب و ضروری پیدا نکردیم.

موارد اضافی: کیف حمل بار غافل شده یک نکته بزرگ است. سر و فویل روی تراشنده های برقی ظریف بوده و نیاز به محافظت دارد. بیشتر تراشندگان با نوعی وسیله حمل یا محافظ همراه هستند. ریش تراش های سطح پایین تمایل دارند با محافظ سر پلاستیکی که برای حمل و نقل در نظر گرفته می شود ، همراه باشند. آنها کار می کنند ، اما ما موفق شدیم که تقریباً هرکدام را در طول آزمایش خود از دست بدهیم.

برای اولین بار تکرار این راهنما ، ما پانلی از 12 را ثبت کردیم تا هرکدام ده ها تیغ برقی را آزمایش کنیم. پنل جسمی و اخلاقی متنوع ما شامل افرادی با ریش های سنگین که روزانه تراشیده می شوند ، افرادی با ریش های سبک که به اندازه هفته ای یک یا دو بار ریش تراشیده می شوند و افرادی که موهای محکم و باریک دارند ، که اغلب به سمت برجستگی های تیغ انجام می شود.

 

از آزمایش کنندگان خواستیم که هر تیغ را برای نزدیک بودن اصلاح ، سرعت و تحریک ارزیابی کنند. در مرحله اول ، آزمایش کنندگان از تیغ استفاده می کردند در هر فاصله استاندارد "من به اصلاح نیاز دارم". سپس از ما خواستار آزمایش دو رشد - پرش از ریش تراشیدن - و به عنوان یک سناریو برای شکستن ، یک آزمایش رشد سه گانه بودیم.

 

آزمایش کنندگان این بود که تیغ های با عملکرد بالا را برای مدت طولانی نگه دارند تا زمان وقفه را فراهم کنند. از آزمایش کنندگان خواسته ایم که یک طرف صورت خود را با یک تیغ و طرف دیگر با دیگری سایه بزنند تا آنها بتوانند مقایسه نزدیکی مستقیم را انجام دهند (البته جبران کننده برای مناطق مشکل دار است ؛ بسیاری از افراد متوجه می شوند که یک طرف یا بخشی از صورت آنها سخت تر است). تراشیدن از دیگری)

 

علاوه بر این ، هر مدل را وزن کردیم و سر و صدا (سطح دسی بل) هر تیغ را در حین کار اندازه گیری کردیم. ما به طور خاص عمر باتری را آزمایش نکردیم. همه مدلهایی که انتخاب کردیم قادر بودند حدود یک ساعت با شارژ کامل اجرا کنند.

برای به روزرسانی در این راهنما در اوایل سال 2020 ، جیمز مدل های جدید Braun سری 5 ، 6 و 7 مدل را به مدت یک ماه آزمایش کرد. پس از همان رویه های اصلی به عنوان پانل اصلی آزمایش کنندگان ، او عملکرد جدید Braun را در مقایسه با دیگران و همچنین انتخاب بودجه ما مقایسه کرد.

 

ما افرادی را آزمایش کرده ایم که دارای انواع موهای مختلف صورت هستند و ترجیحات اصلاح را برای آزمایش طولانی مدت انتخاب می کنند.

https://www.nytimes.com/wirecutter/reviews/best-electric-razor/