سفارش تبلیغ
صبا ویژن

چه زمانی تزریق چربی به صورت انجام میشود؟

عمل تزریق چربی زمانی انجام می‌شود که میزان چین و چروک صورت کمی عمیق بوده و با سایر روش‌های پزشکی قابل درمان نباشد. در این هنگام پزشک معالج تشخیص می‌دهد که نحوه عمل به چه گونه‌ای باشد. به طور کلی کاربرد تزریق چربی به شرح زیر است:

 

پر کردن چین و چروک اطراف دهان و زیر بینی،

حجم‌دهی به لب‌ها، برجسته‌کردن گونه و چانه،

برطرف کردن نواحی فرو رفته صورت نظیر گودی زیر چشم و شقیقه‌ها،

محو کردن زخم‌ها و چاله‌های ناشی از جوش و آکنه،

برطرف کردن افتادگی و شلی پوست در افراد سن بالا،

جوانسازی پوست

بهتر است برای تزریق چربی به صورت حتما با پزشک خود مشورت کنید تا بهترین گزینه را برای درمان به شما معرفی کند. معمولا، برخی از چین و چروک‌های صورت نیازی به درمان با روش تزریق چربی نداشته و از طریق سایر روش‌های ساده از بین می‌روند.

 

نحوه تزریق چربی به صورت

 

چند توصیه قبل از تزریق چربی به صورت

اگر قصد عمل تزریق چربی را دارید بهتر است از 5 الی 6 هفته قبل به چند نکته مهم توجه کنید :

 

فرقی نمی‌کند که فرایند عمل به چه گونه‌ای خواهد بود، بهتر است از چند هفته قبل مصرف آب خود را بالا برده و با اینکار به پوست خود آبرسانی کنید. آبرسانی به پوست و تامین آب مورد نیاز بدن قبل از جراحی بسیار مهم می‌باشد.

تا 6 هفته قبل از عمل تزریق از کشیدن سیگار و قلیان جدا خودداری کنید تا پوست شما آمده جراحی شود.

اگر آسپرین و داروهای ضدالتهابی مصرف می‌کنید، بهتر است برای مدتی مصرف آن‌ها را متوقف کنید. برخی از این داروها ممکن است میزان خون‌رسانی به بدن را افزایش دهند که این امر موجب انباشت خون در نواحی مختلف بدن شده و کار را برای پزشک سخت می‌کند.

توصیه می‌شود برنامه‌های خود را برای مدتی لغو کنید تا پس از انجام عمل جراحی مجبور به ترک خانه نشوید. یکی از شروط لازم جهت بهبودی سریع و موثر بودن عمل جراحی، استراحت کافی است.

حتما از یک نفر بخواهید که شما را پس از عمل همراهی کرده و به خانه ببرد.

توصیه های روز تزریق چربی به صورت

تزریق چربی ممکن است پس از حضور در بیمارستان یا کلینیک شرایطی حاکم باشد که شما انتظار آن را نداشته باشید. به طور مثال، مدت زمان عمل تزریق چربی به پوست، بستگی به این امر دارد که پزشک چه مقدار چربی برای تزریق به ناحیه مورد نظر نیاز دارد. طبیعی است که اگر قصد تزریق چربی به باسن یا تزریق چربی به سینه را داشته باشید، مدت زمان عمل طول خواهد کشید و نیاز به تزریق چربی بیشتری است. بهتر است برای حفظ خونسردی و آرامش خود با از توصیه های پزشک استفاده کنید و از استرس و نگرانی دوری کنید.

 

پیشنهاد ما برای کسب اطلاعات بیشتر :

تزریق چربی به صورت

آنچه در مورد تزریق چربی به صورت نمی دانید ؟

20 آذر 1400

Hand rejuvenation with fat grafting

مراحل، قیمت و عوارض تزریق چربی به پشت دست | همراه عکس

27 دی 1400

تزریق چربی به سینه

آنچه باید در مورد تزریق چربی به سینه بدانید !

10 بهمن 1400

مراقبت های بعد از تزریق چربی

توصیه‌ و مراقبت‌های بعد از تزریق چربی

10 بهمن 1399

در اکثر مواقع عمل تزریق چربی به صورت سرپایی و تحت بی‌حسی موضعی انجام می‌شود؛ اما، در مواقعی ممکن است که پزشک به دلیل شدت بالای عمل مجبور به بیهوش کردن فرد شود. از این رو، حتما خود را برای این شرایط آماده کنید. در برخی از مواقع نیز ممکن است پزشک با توجه به شرایط پیش آماده در حین عمل تصمیم به اتخاذ سایر روش‌های درمانی کند. مسلما، این تصمیم برای اثربخشی بیشتر گرفته شده و بهتر است با پزشک خود همکاری کنید.

 

پس از اینکه عمل تزریق به پایان رسید، به تمام توصیه‌های پزشک گوش کرده و تمام نکات گفته شده را مو به مو انجام دهید. ممکن است پزشک برای محافظت از ناحیه عمل شده یک لایه محافظ به نام لیپوساکشن قرار دهد تا پوست آن قسمت از بدن حرکت نکند. اگر پس از عمل احساس درد کردید هرگز نگران نباشید چراکه این یک امر کاملا طبیعی است.

 

هزینه تزریق چربی به صورت چقدر است؟

متاسفانه به دلیل نوسان در قیمت دارو و تجهیزات پزشکی، نمی‌توان یک مبلغ دقیق برای عمل تزریق چربی در نظر گرفت. اما، در زمان نگارش این مطلب هزینه تزریق چربی بین 6 الی 8 میلیون تومان (پاییز 1400) بوده و بستگی به میزان تزریق و مدت عمل جراحی دارد. البته، ممکن است تزریق چربی به چندین بار تکرار نیاز داشته باشد که این امر می‌تواند هزینه‌ها را افزایش دهد. به طور کلی هزینه این عمل نسبت به تزریق ژل نسبتا بیشتر است.

 

از این رو، بهتر است قبل از انجام اینکار با پزشک خود مشورت کرده تا بهترین گزینه درمان را به شما پیشنهاد دهد؛ به گونه‌ای که ممکن است بسته به نوع جنس پوست شما روش‌های بهتر و در عین حال ارزان‌قیمت‌تر پیشنهاد شود.

خانه سفید