سفارش تبلیغ
صبا ویژن

نحوه کار در منزل: 20 نکته از افرادی که این کار را با موفقیت انجا

کار در خانه عالی است ... درست تا زمانی که گربه روی کامپیوتر شما را پرتاب کند. و همسایه شما ، که تنها می توانید تصور کنید در حال ساخت ماشین زمان است ، کار در منزل شروع به شلیک انواع ابزارهای برقی و ماشین آلات پر سر و صدا در آن طرف خیابان می کند.

 

برای بسیاری از متخصصان مدرن ، هر چند وقت یک بار کار در خانه یک لوکس است که شرکت های متبوع ما از آن به ما می پردازند. اما کدام محیط در واقع به ما امکان می دهد که بهره وری بیشتری داشته باشیم: دفتر خانه یا دفتر کار؟

 

در دفتر کار ، همکاران شما اغلب بزرگترین تهدید را برای جلوگیری از انجام واقعی و سر به زیر کار تهدید می کنند. آنها کنار میز شما می افتند ، شما را درگیر مکالمه می کنند و شما را به ناهار دعوت می کنند. مزایای اجتماعی یک محل کار قطعاً خوب است ، اما اگر به راحتی حواس شما را پرت کند می تواند به یک چالش تبدیل شود.

 

با این حال ، در دفتر خانه متوجه می شوم که برای شما آسان است که به بدترین دشمن خود تبدیل شوید. کار در منزل زیرا هنگامی که شما توسط همکاران محاصره نشده اید ، می توانید این مهارهای مزاحم را کنار بگذارید. در دفتر خانه ، هیچ کس تماشا نمی کند. شما لزوماً برای انجام کارها همان فشار مشابه یا تعهد عمومی را احساس نمی کنید. (همچنین: لازم نیست شلوار بپوشید)

 

اکنون بارگیری کنید: چگونه شرکت خود را به صورت آنلاین منتقل کنیم

در زیر ، تعدادی از نکات و راهکارهای عالی در خانه برای برخی از همکاران عالی کارم آورده ام.

 

 

 

نحوه کار از خانه: 20 نکته برای ارتباط از راه دور

1. زود شروع کنید.

هنگام کار در یک دفتر ، رفت و آمد صبحگاهی می تواند به شما کمک کند تا زمان رسیدن به میز کار از خواب بیدار شوید و احساس آمادگی برای کار کنید. با این حال ، در خانه ، انتقال از بالش به کامپیوتر شما بسیار آزار دهنده است.

 

باور کنید یا نکنید ، یکی از راه های کار مولد در خانه این است که به محض بیدار شدن در لیست کارهای خود غرق شوید. به سادگی شروع یک پروژه از اول صبح می تواند کلید پیشرفت تدریجی در طول روز باشد. در غیر این صورت ، صبحانه را طولانی می کنید و اجازه می دهید سستی صبح انگیزه شما را از بین ببرد.

 

"وقتی از خانه کار می کنم ، از خواب بیدار می شوم ، قابلمه ای قهوه می پوشم ، و بلافاصله شروع به کار می کنم - ساعات کاری خیلی زودتر. من فقط هنگامی که به دیوار برخورد کردم یا نیاز به استراحت داشتم ، صبحانه درست می کنم. یک فرد صبحگاهی متوجه شدم که می توانم یک ساعت کار را در ساعات اولیه صبح انجام دهم ، بنابراین این برای من بسیار خوب است. "

 

- لیندسی کولوویچ

 

2. وانمود کنید که به دفتر می روید.

ارتباط ذهنی ای که بین کار و دفتر ایجاد می کنید می تواند باعث بهره وری بیشتر شما شود و هیچ دلیلی وجود ندارد که هنگام مکالمه از راه دور احساس از بین برود.

 

هنگام کار در خانه ، تمام کارهایی را که برای آماده شدن برای یک کار در دفتر انجام می دهید انجام دهید: زنگ هشدار خود را تنظیم کنید ، قهوه درست کنید (یا بخورید) و لباس های زیبا بپوشید. مرورگرهای اینترنت مانند Google Chrome حتی به شما امکان می دهند چندین حساب با نوار ابزارهای مختلف در بالا تنظیم کنید - به عنوان مثال ، یک نوار ابزار برای خانه و یک نوار ابزار جداگانه برای کار.

 

"به طور کامل برای روز آماده شوید و تظاهر کنید که واقعاً به سر کار می روید. در غیر این صورت ، ممکن است خود را در رختخواب ببینید."

 

- آنا فابر-هاموند

 

3. روز خود را مانند روزی که در دفتر کار قرار دارید ، ساختار دهید.

هنگام کار در خانه ، شما مدیر شخصی خود هستید. بدون مواردی مانند برنامه ملاقات های حضوری برای برهم زدن روز ، می توانید سریع تمرکز خود را از دست داده و یا بسوزانید.

 

برای اینکه طبق برنامه باقی بمانید ، کارهایی که انجام می دهید و در طول روز را تقسیم بندی کنید. اگر تقویم آنلاین دارید ، رویدادها و یادآوری های شخصی ایجاد کنید که به شما بگوید چه موقع باید دنده را عوض کنید و کارهای جدید را شروع کنید. تقویم Google این کار را آسان می کند.

 

"آیا صبح هنگام نوشتن صبح برای نوشتن هستید؟ در خانه از همان برنامه استفاده کنید. گرچه احتمالاً کارهایتان در خانه سریعتر از محل کار انجام می شود ، اما این ساختار به شما کمک می کند تا تمرکز و بهره وری داشته باشید."

 

- جینی مینئو

 

4- یک فضای کاری اختصاصی انتخاب کنید.

فقط به این دلیل که شما در یک دفتر کار نمی کنید ، به این معنی نیست که نمی توانید یک دفتر داشته باشید. به جای همکاری در اتاق یا کاناپه - فضاهایی که با اوقات فراغت مرتبط هستند - یک اتاق یا سطح خاص از خانه خود را به کار اختصاص دهید.

 

"مکانی داشته باشید که به طور خاص برای کار به آنجا بروید. این می تواند یک میز ، صندلی ، کافی شاپ محلی باشد - مکانی که به طور مداوم" فضای کار "شما باشد. این به شما کمک می کند تا در چارچوب ذهنی مناسب قرار بگیرید. "

 

- سام مالیکارجونان

 

5. در خانه نمانید.

آیا دفتر خانه شما فقط این کار را برای شما انجام نمی دهد؟ یک دور جلوتر از راه دور بروید و از خانه خارج شوید. کافی شاپ ها ، کتابخانه ها ، سالن های عمومی و فضاهای مشابه Wi-Fi می توانند به شما در شبیه سازی انرژی یک دفتر کمک کنند تا بتوانید حتی وقتی در محل کار رسمی ننشینید ، بازده خود را حفظ کنید.

hubspot