سفارش تبلیغ
صبا ویژن

7 تا از بهترین اتو مو های بازار برای خرید با قیمت عالی

کوتاه یا بلند ، صاف کننده های مو بهترین راه حل برای داشتن موهای صاف هر روز در خانه هستند. بیشتر ما پول و وقت زیادی صرف می کنیم تا موهای خود را در سالن آرایش کنیم.

 

اما با سرمایه گذاری در یک اتوی مو می توانید موهایتان را صاف ، فر کنید ، حجم موها را افزایش داده و موهای خود را مطابق نیاز خود حالت دهید.

 

انتخاب صحیح صاف کننده مو نه تنها طولانی مدت بلکه از موهای شما در برابر آسیب ، شکستگی ، شکافتن و بافت های ناصاف محافظت می کند.

 

بنابراین برای انتخاب صحیح ، توصیه می کنیم عوامل زیر را در نظر بگیرید

 

1. نوع مو

 

موهای ظریف و نازک - خرید اتو مو های موی روکش دار سرامیکی بهترین هستند زیرا برای صاف سازی و کاهش موخوره مو مناسب هستند.

موهای ضخیم - تیتانیوم اندود عالی هستند زیرا به سرعت گرم می شوند و درجه حرارت بالا را حفظ می کنند و روند صاف کردن را به راحتی انجام می دهند.

موهای فر / وز - صاف کننده های تورمالین بسیار عالی هستند زیرا حتی در دماهای پایین نیز موثر هستند.

موهای آسیب دیده - صفحات تورمالین کاملاً مناسب هستند زیرا یونهای منفی بیشتری تولید می کنند که موخوره و ساقه مو را کاهش می دهد.

2. عرض صفحات

 

قانون اساسی انگشت شست - پهن تر بودن صفحات ، سرعت بخشیدن را سریعتر انجام می دهید. در زیر ، ما گزینه هایی را براساس نوع مو ذکر کرده ایم ...

 

برای موهای بلند و ضخیم - 2 اینچ یا بیشتر

برای موهای درشت و فر - 1 اینچ

برای فر ، پرم ، موج - 1 اینچ

برای موهای کوتاه ، موی چتری ، خوشه - صفحات کوچک

3. دما

 

دامنه اکثر صاف کننده های مو از 160 تا 220 درجه سانتیگراد است. برای موهای نازک ، ظریف یا آسیب دیده ترجیح می دهید 180 درجه سانتیگراد یا کمتر باشد. اما برای موهای پرپشت و موج دار می توانید تنظیمات بالاتر (190 درجه سانتیگراد یا بالاتر) را انجام دهید.

 

ملاحظات دیگر شامل کیفیت ، گرفتن ، شاخص ها ، وزن و غیره است. برای اطلاعات بیشتر ، می توانید راهنمای خرید ما را مطالعه کنید.

 

ما همچنین بر اساس همین اطلاعات لیست 7 صاف کننده مو برتر در هند را در لیست کوتاه خود قرار داده ایم.

 

بهترین صاف کننده های مو در هند

مواد صاف کننده مو دمای زمان گرم شدن و گرم شدن درجه حرارت اکنون بخرید

فیلیپس HP8302 Essential Selfie Straightener Ceramic 210 ° C 60 ثانیه 2 سال بررسی در AMAZON

Philps HP8316 / 00 Kerashine Hair Straightener Keratin Infused Ceramic 210 ° C 60 Seconds 2 Years CHECK ON AMAZON

صاف کننده موهای سرامیکی Havells HS4101 210 درجه سانتیگراد 45 ثانیه 2 سال چک کنید در AMAZON

صاف کننده موی سرامیکی Syska Superglam HS6810 210 درجه سانتیگراد 60 ثانیه 2 سال چک کنید در AMAZON

صاف کننده مو Nova NHS 860 سرامیکی 160- 220 درجه سانتیگراد 30 ثانیه 1 سال بررسی در AMAZON

صاف کننده مو Kemei KM-329 سرامیکی 160- 220 درجه سانتیگراد 30 ثانیه بدون ضمانت بررسی در AMAZON

صاف کننده مو Shoppostreet مو تفلون سرامیک 220 درجه سانتیگراد 30 ثانیه بدون ضمانت بررسی AMAZON

بهترین بررسی های صاف کننده های مو در هند 2020

1. صاف کننده ضروری سلفی فیلیپس HP8302

صاف کننده ضروری سلفی فیلیپس HP8302

 

اگر صاف کننده ای از یک مارک معتبر می خواهید و همچنین انتظار دارید که مقرون به صرفه باشد ، مطمئناً باید محصول اول ما را در این لیست امتحان کنید که به آن صاف کننده سلفی (Selfie straightener) از فیلیپس است. شرکت الکترونیکی مشهور جهان از زمانی که به یک روند تبدیل شد ، بلافاصله در بازار صاف کننده های مو محبوب شد.

 

Selfie Straightener دارای صفحات سرامیکی است که گرما را به طور مساوی در تمام نقاط پخش می کند و گرما را برای مدت طولانی تری نگه می دارد. فرمول مخصوص Silk pro مراقبت از آنها با قرار گرفتن در معرض گرما و اصطکاک کمتر ، صاف کردن را تضمین می کند ، زیرا موهای صاف و ابریشمی صاف به شما سالن می دهد.

 

این مینی کیت می تواند با دمای 210 درجه سانتیگراد ایده آل فقط در مدت 60 ثانیه گرم شود و به اندازه کافی گرم شود تا از همان قسمت ها فراتر نروید و موهای خود را از آسیب احتمالی گرما نجات دهید.

 

این سیم دارای سیم 1.6 متری است که در هنگام کار انعطاف پذیری کافی را برای شما فراهم می کند در حالی که یک سیم پیچ می تواند هنگام حرکت با صاف کننده ، هنگام چرخش ، چیز را بچرخانید. همچنین ، یک ابزار کوچک و در عین حال قدرتمند برای طراحی در هر مکانی با قدرت 110-220 ولت سازگار است.

 

هیجان انگیزترین بخش این امر صفحات صاف و باریک آن به ابعاد 19 * 85 سانتی متر با یک پوشش بیرونی گردتر است که می تواند برای فر دادن موهای شما در صورت تمایل به ایجاد موج های ساحلی مورد استفاده قرار گیرد.

حکم-

 

به طور خلاصه ، این واحد با کیفیت ، تطبیق پذیری و مقرون به صرفه بودن شگفت انگیز است. این بهترین انتخاب بودجه برای نوع موهای فر و فر است. ما سبک بودن آن را دوست داریم ، این یک واقعیت است که باید مورد توجه قرار گیرد زیرا هنگام قفل شدن فضای بسیار کمی را اشغال می کند و چنان سبک احساس می شود که می توانید آن را به هر کجا که بروید ببرید. در حالی که موهای خود را صاف می کنید ، حداقل وزن به بازوهای شما فشار نمی آورد. یک عیب این است که صفحات نازک تر برای موهای بلند و ضخیم مناسب نیستند.

 

طرفداران:

 

شما احتمالاً درباره چراغ ها و لوله های LED Syska چیزی شنیده اید اما نمی دانید که آنها یک سری محصولات مراقبت شخصی را برای زنان و مردان تولید می کنند. اولین صاف کننده موی آنها در سال 2016 به بازار عرضه شد و در بین نسل جوان بسیار محبوب شد.

 

حکم-

SuperGlam یک محصول ارزش کامل برای پول است. ما عاشق این هستیم که چقدر شیک به نظر می رسد ، نحوه صاف و سبک وزن دارد. اما ، شما نمی توانید از آن برای پیچش یا حلقه زنی استفاده کنید ، همچنین ، صفحات صفحات سرامیکی نیستند. آنها دارای روکش سرامیکی هستند که به اندازه فیلیپس برتر نیستند اما کار خود را به خوبی انجام می دهند. جدا از این ، این یک محصول با کیفیت و با تمام ویژگی هایی است که می توان تحت این محدوده قیمت درخواست کرد.

 

طرفداران-

 

خاموش کردن خودکار بیش از محافظ گرما

صفحات ایمن در برابر حرارت که سریعتر خنک می شوند

به نظر می رسد براق شیک

سیستم قفل را فشار دهید

سبک وزن و دوستانه سفر

2 سال گارانتی کالا

منفی

 

مانند فیلیپس نمی توان برای فر دادن استفاده کرد

صفحات صاف کننده کوچک زمان بیشتری می برد

مواد صفحه می تواند بهتر باشد.

 اکنون از آمازون خرید کنید

 

5. صاف کننده مو Nova NHS 860Temeprature Control

صاف کننده مو Nova NHS 860 کنترل دما

 

Nova به ساخت محصولات سبک یکپارچه با ده ها ویژگی پیشرفته مشهور است که مارک های دیگر به راحتی قادر به ارائه آنها نیستند. این یکی از صاف کننده هایی است که با تنظیم تنظیم دما ارائه می شود. می توانید آن را در 4 درجه حرارت مختلف ، 160 ، 180 ، 200 و 220 درجه سانتی گراد مطابق با نوع و مدل موی مورد نظر خود تنظیم کنید.

 

صفحات با روکش سرامیکی گسترده تر هستند که می توانند مقاطع ضخیم تری را همزمان بچسبانند بدون اینکه روی صفحه بچسبند. لازم نیست ساعت ها صبر کنید تا گرم شود ، این کار فقط در 30 ثانیه انجام می شود و همچنین با گرم شدن صفحات در دمای از قبل تعیین شده ، خاموش می شود و مطمئن می شوید که هرگز تارهای ظریف موهای خود را نمی سوزانید.

 

طناب مفصل گردنده 1.8 متری انعطاف پذیری را فراهم می کند و حین حرکت دادن موهایتان به راحتی از هر جهت حرکت می کند. نشانگر LED به شما روشن یا خاموش بودن دستگاه را نشان می دهد.

 

سازنده می گوید شما می توانید آن را روی موهای مرطوب و بدون خشک کردن استفاده کنید که ما آن را کاملاً ممنوع می کنیم ، زیرا فن آوری خشک کردن در صاف کننده های سطح بالا وجود دارد ، به این دلیل که قرار دادن موهای مرطوب در زیر اتو صاف نیست ، این می تواند به موهای شما آسیب جدی برساند ، همیشه باید قبل از اتو کردن آن را خشک کنید.

حکم-

 

یک اشکال عمده در مورد این واحد ضمانت آن است ، اگرچه ادعا می کند یک سال گارانتی دارد اما شرایط و ضوابط متعددی وجود دارد که آن را غیر قابل اعتماد می کند. در غیر این صورت ، در ترمیم کار بسیار خوب عمل می کند. موها صاف می مانند تا زمانی که آنها را بشویید. یک انتخاب عالی برای کسانی که می خواهند سریع صاف شوند بدون اینکه تمام پول جیب خود را صرف یک صاف کنند.

 

طرفداران:

 

بودجه پسند

صفحات سرامیکی روکش دار با کیفیت خوب

4 سطح تنظیم دما

صفحات بزرگتر سریعتر نتایج صاف را می دهند

خاموش شدن خودکار در صورت گرم شدن بیش از حد

در 30 ثانیه گرم می شود

موارد منفی:

 

بدن هنگام استفاده طولانی مدت داغ می شود و در نتیجه دشوار نگه داشتن آن است

ضمانت غیر قابل اعتماد

بدون قفل شدن در صفحات

 اکنون از آمازون خرید کنید

 

6. صاف کننده موی حرفه ای Kemei KM-329

صاف کننده مو حرفه ای Kemei KM-329

 

آیا می خواهید یک صاف کننده داشته باشید اما هر وقت به قیمت نگاه می کنید ناامید می شوید؟ اتوی موی کمی قطعاً با برچسب قیمت تکان دهنده خود شما را متحیر خواهد کرد.

 

با 4 تنظیم دما متفاوت با حالت صاف و حالت دهنده شما تنظیم می شود. از حرارت کم برای ظاهری مستقیم تر و طبیعی برای آرایشگاه مانند حالت مستقیم استفاده کنید. می توانید گرما را از دمای 160-220 درجه کنترل کنید.

 

صفحات روکش دار سرامیکی می توانند همزمان مقدار زیادی مو را صاف کنند بدون اینکه موها به صفحات بچسبند. آن روزهایی را فراموش کنید که باید 30 دقیقه صبر کنید تا صاف کننده را به سیم های برق متصل کنید ، صفحات سرامیکی فقط در 30 ثانیه به 220 درجه سانتیگراد می رسند.

 

نشانگر LED هنگام روشن شدن دستگاه روشن می شود ، همچنین با رسیدن صفحات به دمای مورد نظر به طور خودکار خاموش می شود تا با گرم شدن بیش از حد از هر نوع آسیب جلوگیری کند. طناب گردان 1.6 متری به شما امکان استفاده با آزادی و انعطاف پذیری کامل را می دهد.

 

آن را روی موهای مرطوب و با حداکثر گرما استفاده نکنید. می تواند باعث شکستگی و تحریک کوتیکول های مو شود. اگر موهای بسیار فرفری یا ضخیمی دارید ممکن است به نتیجه دلخواه نرسید ، تا حدودی حالت صاف به شما می دهد اما کاملاً صاف نیست ، در عوض Philips یا Siska را انتخاب کنید.

حکم-

 

این دستگاه برای موهای نازک تا متوسط ??شگفت انگیز موج دار و موج دار نیست. اگر از رطوبت دور نشوید و موهای خود را نشویید ، مو به مدت 2 روز صاف می ماند. از نظر منفی ، این کار برای کسانی که موهای فرفری سنگین دارند کار خوبی نیست و هیچ ضمانتی ندارد. اما با این قیمت نمی توانید چیز دیگری بخواهید. این یک انتخاب خوب برای پول است.

 

طرفداران:

فوق العاده مقرون به صرفه

دارای تنظیمات دما است

صفحات روکش دار سرامیکی گرم شدن بهتر را تضمین می کند

در عرض 30 ثانیه گرم کنید

برای جلوگیری از آسیب دیدن گرما ، خودکار خاموش می شود

موارد منفی:

 

بدون ضمانت کالا

برای موهای ضخیم موج دار مناسب نیست.

 اکنون از آمازون خرید کنید

 

7. فروشگاه صاف کننده مو 2 در 1 Shoppostreet

صاف کننده مو 2 در 1 Shoppostreet

 

اگر شما عاشق حالت دادن به موهای خود هستید ، یک صاف کننده ساده برای شما کافی نیست. شما ترجیح می دهید کاری را انجام دهید که بتواند تنش و پیچش یا حلقه زنی را با کمال یکسانی انجام دهد.

 

کیت آرایش مو Shoppostreet مخصوص شیک پوشانی است که عاشق بازی با موهای خود هستند. صفحات با طراحی ارگونومیک به شما امکان می دهد در هر مهمانی یا مهمانی موهای صاف صاف یا موهای مواج کاملاً مرتب داشته باشید. فقط صفحات سرامیکی تفلون صاف را از طریق قسمتهای کوچک مو بکشید تا موهای شما صاف شود یا قسمتهای اطراف صفحات گرد را برای فر دادن موهای خود بپیچید.

 

این بشکه نورهای مادون قرمز ساطع می کند که با کمترین آسیب سبک می شوند. فقط در 30 ثانیه با بخاری PTC گرم می شود که گرمای بالاتری و یکنواخت را از طریق صفحه و بشکه فراهم می کند.

 

نشانگر نور هنگام روشن کردن نشانگر شماست. طناب چرخان 360 درجه چرخشی آن را به تمام جهات منتقل می کند و اطمینان حاصل می کند که هر رشته مو دارای حالت است و همچنین بند ناف ضد پارگی با رشته های ضد ضربه است.

 

این ابزار یک ظاهر طراحی شده دارای صفحات کوچک است که برای موهای کوتاه تر مناسب است. اگر از آن برای یک ظاهر طراحی منظم استفاده می کنید ، مطمئن شوید که ابتدا از محافظ گرما استفاده می کنید

حکم-

 

برای بسته بندی آن ، کیت مدل سازی مو کاملاً مناسب عمل می کند هم صاف کردن و هم فر کردن. کیفیت با این قیمت درجه یک است ، گران به نظر می رسد و دارای رنگ براق و صورتی زیبایی است. مشتریان در استفاده از آن مشکلی اساسی نداشته اند. تنها عیب این است که با گارانتی ارائه نمی شود.

 

طرفداران:

 

مدل دهنده 2 در 1 برای صاف کردن و پیچش یا حلقه زنی

کیفیت ساخت جامد که گران به نظر می رسد

صفحات سرامیکی تفلون سر خوردن صاف را فراهم می کند

بخاری PTC گرمایشی برتر را فراهم می کند

گرم کردن سریع 30 ثانیه

موارد منفی:

 

بدون ضمانت کالا

صفحات کوچکتر برای موهای بلند سنگین مناسب نیستند

مارک معتبری نیست

 اکنون از آمازون خرید کنید

 

راهنمای خرید صاف کننده مو

یک صاف کننده خوب فراتر از صاف کردن است. به موهای شما درخشش می بخشد و گاهی اوقات می تواند حجم بیشتری ایجاد کند. صاف کننده با کیفیت سالها دوام می آورد. اگر نمی خواهید آن را دور بریزید یا هر ماه جایگزین آن کنید با آن سرمایه گذاری کنید. کیت مناسب بدون اینکه موخوره و شکننده شود موهایتان را سریع صاف می کند. هنگامی که به بازار آنها نگاه می کنید ، انواع مختلفی از مواد بشقابی را با انواع مختلف شکل و اندازه پیدا می کنید ، اگر این باعث سردرگمی شما نشود ، تنظیمات گرما ، وزن ، چسبندگی ، زمان سبک سازی و کاربردهای آنها بیش از اندازه کافی است شما را متحیر می کند

 

بنابراین چگونه می توان مورد مناسب خود را پیدا کرد؟

در اینجا ، در این بخش ، ما درباره همه چیز درباره موهای صاف کننده مو ، از مواد صفحه ، اندازه و وزن آنها ، تنظیمات دما ، تا گزینه های خاموش و خودکار صحبت خواهیم کرد. برای سهولت و خردمندی خرید ، خط راهنمای ما را در مورد صاف کننده ها دنبال کنید.

 

مواردی که در هنگام خرید صاف کننده مو باید جستجو کنید

1. نوع مو خود را در نظر بگیرید

در حالی که بسیاری از ما این را کاملاً نادیده می گیریم اما فکر می کنیم مهمترین نکته ای است که باید قبل از خرید اتوی صحیح خود مورد توجه قرار دهید. بسیاری از محصولات با درجه حرارت بالا وجود دارد اما نوع و کیفیت موی شما ممکن است مناسب آن نباشد ، یا در صورت تماس با چنین گرمای قدرت بالایی آسیب ببیند.

 

موهای زیبا - اگر موهای ظریفی دارید به این معنی است که موهای شما از قبل ضعیف هستند. نیازی به سرمایه گذاری روی آهن آلات با دمای بالا ندارید زیرا صاف کردن موهای ریز نسبتاً آسان تر است.

موهای ضخیم - موهای ضخیم برای صاف شدن به دمای بالا احتیاج دارند زیرا ساقه مو در اینجا ضخیم تر است. صاف کننده خوبی را انتخاب کنید که حداقل دمای 220 درجه سانتیگراد را ارائه دهد و دارای صفحات پهن باشد. اگر می خواهید از صفحات کوچکتر با گرمای کم استفاده کنید ، مجبور خواهید شد از همان قسمت های مو استفاده کنید که می تواند به کوتیکول های مو آسیب برساند.

موهای تحت درمان شیمیایی - موهای تحت درمان شیمیایی همیشه نیاز به مراقبت بیشتری دارند زیرا حساس و ضعیف تر می شوند. بهتر است اگر از صاف کننده روی آنها استفاده نکنید اما اگر واقعاً می خواهید صاف کننده استفاده کنید ، به دنبال چیزی بروید که دارای تنظیمات گرمای کم و صفحات با کیفیت خوب باشد. توصیه می شود هرگز از صاف کننده 230 درجه سانتیگراد استفاده نکنید.

موهای فر- صاف ترین نوع موها برای صاف کردن هستند. زمان بیشتری می برد و به گرم شدن بهتری احتیاج دارند. برای سهولت کار ، روی یک صاف کننده با صفحات سرامیکی گسترده تر سرمایه گذاری کنید که به شما این امکان را می دهد که قسمتهای بیشتری از مو را مرتب کنید.

موهای آسیب دیده - در صورتی که به هیچ وجه از صاف کننده استفاده نکنید بهترین حالت را دارد. اما اگر این کار را می کنید ، گاهی اوقات این کار را انجام دهید و همیشه قبل از شروع به صاف کردن ، از یک محافظ گرما استفاده کنید. صاف کننده با لبه های گرد می تواند از گرفتگی و شکستگی جلوگیری کند.

2. صفحه های مناسب را با توجه به نوع مو انتخاب کنید

مواد مورد استفاده در صفحات گرمایشی اتو مو باید هدایت گرمای خوبی داشته باشد تا عملکرد صاف کننده را به خوبی تضمین کند. بشقاب انواع مختلفی دارد

موادی که در صاف کننده ها استفاده می شود. بیایید هر یک را با جزئیات بحث کنیم!

 

اتو موهای سرامیکی جامد توانایی حفظ دمای ثابت در تمام مدت استفاده را دارند و گرما را در سطح صفحه توزیع می کنند که یک پایان صاف و براق را برای مو ایجاد می کند و موها را به طور موقت صاف می کند. ایده آل برای کسانی که موهای مویی دارند

صاف کننده های موی سرامیکی با روکش پلاستیک به سرعت گرم می شوند و رساناهای گرمایشی عالی هستند که عملکرد خوبی دارند و اصطکاک بین صفحات و مو را کاهش می دهند در نتیجه آسیب را کاهش می دهند. با این وجود ، در نهایت پوشش در معرض قرار گرفتن ماده داخلی قرار می گیرد که به طور مساوی گرم نمی شود یا به طور کلی گرم نمی شود.

صاف کننده سرامیکی و تفلونی با روکش مو از صاف شدن مو در هنگام صاف شدن جلوگیری می کند. تفلون یک پوشش نچسب است که از تجمع محصولات یک ظاهر طراحی شده روی صفحات نیز جلوگیری می کند. برای افرادی که موهای فر و فر دارند خوب است.

صفحات سرامیک تورمالین با فناوری یونی و مادون قرمز ارائه می شوند که ضمن آرایش مو ، سلامت مو را حفظ می کنند. حتی در دماهای پایین نیز بسیار موثر هستند. این صفحات یونهای منفی تولید می کنند که رطوبت مو را قفل می کند و بار ساکن ایجاد کننده مو را از بین می برد. گرمای ملایم مادون قرمز ملایم تولید شده توسط صفحات به آن جلوه می بخشد. این بهترین انتخابی است که از موهای آسیب دیده کسل کننده رنج می برد یا موهای واقعا نازکی دارد.

صفحات الماس سرامیکی صافکاری کامل را در یک زمان فراهم می کنند. از گرم شدن بیش از حد بعضی نقاط که می تواند منجر به کدر و سوخته شدن مو شود جلوگیری می کند. صفحات الماس در مقایسه با صفحات دیگر بسیار نرم و نرم هستند که سر خوردن بدون درز را تضمین می کند.

صفحات تیتانیوم - به طور مساوی و خیلی سریعتر از صفحات سرامیکی گرم می شوند و از ایمن ترین فلزاتی است که می تواند در صاف کردن استفاده شود. تیتانیوم یک فلز سبک است که از درد بازو و شانه هنگام آرایش مو جلوگیری می کند. آنها گرانترین هستند و شما به صفحه تیتانیوم نیازی ندارید مگر اینکه موهای فوق العاده فر و درشتی داشته باشید.

2. عرض صفحات را در نظر بگیرید

هرچه صفحات گسترده تر باشند ، سریعتر می توانید کل کار صاف کردن را انجام دهید. صفحات نازک تر می توانند به پوست سر نزدیکتر شوند و برای موهای کوتاه و ظریف بهتر جواب می دهند زیرا حرارت کمتری از آنها می گذرد. زن و مردی که قصد سفر با کیت را دارند ، باید پلاک های باریک تری را انتخاب کنند تا در کیف مسافرت شما قرار بگیرند. در اینجا لیستی از عرض صفحات با ما کامل است

 

2 اینچ یا بیشتر - بهترین حالت برای صاف کردن موهای بلند و ضخیم

1 اینچ - بهترین حالت برای موهای فر و درشت

1 اینچ - با مدلهای مختلف مو - مانند فر ، موج و پرم تجربه کنید

برای آرایش موهای کوتاه ، موی چتری و سنبله از مینی بشقاب استفاده کنید

3. به دما نگاه کنید

اکثر صاف کننده ها در تنظیم حرارت بالا بهترین عملکرد را دارند ، اما گرمای زیاد ممکن است برای انواع مو مناسب نباشد. یک صاف کننده را انتخاب کنید که دارای تنظیمات دمای متغیر باشد و به کاربر امکان افزایش و کاهش گرما را می دهد.

 

کسانی که موهای نازک یا ظریف دارند و یا موهایی که آسیب دیده اند باید درجه حرارت کمتری را در حدود 180 درجه سانتیگراد انتخاب کنند تا از آسیب مو ناشی از گرما جلوگیری کند. کسانی که موهایشان ضخیم است می توانند از صاف کننده در دمای بالاتر از 190 تا 210 درجه سانتیگراد استفاده کنند.

 

گاهی اوقات صاف کننده های ارزان قیمت با صفحات بی کیفیت به صورت ناهموار و سریع گرم می شوند و قسمت های موی سوخته برای شما ایجاد می کنند.

 

4- وزن و گرفتن را در نظر بگیرید

در نظر گرفتن وزن صاف کننده قبل از خرید نیز مهم است. بعضی از اتوی موها سنگین تر از موهای دیگر هستند که استفاده از آنها را برای مدت طولانی دشوار می کند. از طرف دیگر صاف کننده موی سبک ، استفاده از آن آسان نیست ، بازوهای شما را تحت فشار قرار نمی دهد اما به راحتی خرد می شوند.

 

مورد دیگری که بسیاری از افراد فراموش می کنند متوجه آن شوند ، گرفتن آن است. این امر خصوصاً هنگامی که دستان کوچکی دارید مهم می شود. اگر نتوانید آن را به درستی نگه دارید ، درد شما را به درد می آورد و ممکن است مایل نباشید گاهی از آن استفاده کنید. برای دستهای کوچکتر یا صاف کننده کوچکتر را انتخاب کنید یا دسته ای را انتخاب کنید که کوچکتر از قسمت اصلی بدن باشد.

 

5- هر چیزی ارزان را مصرف نکنید

ما می دانیم که وقتی شما روی بودجه خود می چسبید و به دنبال یک صاف کننده مو مناسب در بازار هستید ، کار دشوار و زمان بری است. همیشه می توان چیزی را انتخاب کرد که کاملاً گرم شود و جیب آن سبک باشد. اما همیشه به یاد داشته باشید که موهای شما گرانبها است و نمی خواهید آن را بسوزانید یا به آن آسیب برسانید.

 

ارزان ترین مدل ها ممکن است در حال حاضر کار شما را انجام دهند اما از صفحات بی کیفیت استفاده می کنند که گرمای ناموزونی را پخش می کند که در نهایت به کوتیکول های مو آسیب می رساند و باعث شکستگی ، شکاف زدن و گاهی موهای سوخته می شود. در مقاله ما محصولات را پس از آزمایش لیست کرده ایم و بنابراین لازم نیست نگران ایمنی و مراقبت باشید ، فقط بسته به نیاز و نوع مو بهترین را انتخاب کنید.

 

6. اعتبار برند و ضمانت نامه

جدا از ویژگی ها و ویژگی های آن ، شهرت نام تجاری و اطلاعات مربوط به ضمانت نامه همان چیزی است که شما باید به موهای صاف آن نگاه کنید. مارک های معروف برای مدت طولانی عملکرد مطلوبی را ارائه می دهند و تحت پوشش خدمات گارانتی 1-2 ساله هستند. مزیت گرفتن حکم

کارت y این است که در صورت آسیب دیدن محصول ، هزینه های تعمیر را به حداقل می رساند.

 

ویژگی هایی که در صاف کننده مو پیدا می کنید

زمان را گرم کنید

مدت زمان گرم شدن صفحات تا دمای مطلوب است. اکثر صاف کننده های با کیفیت سریع گرم می شوند تا کاربر مجبور نباشد برای استفاده از صاف کننده مدت زیادی صبر کند.

 

بخار / مرطوب به راست

برخی از صاف کننده ها با این ویژگی ارائه می شوند که اجازه می دهد تا روی موهای خشک شده با حوله استفاده شود. صاف کننده رطوبت اضافی مو را با استفاده از بخار بخار می کند.

 

صاف کردن یونی

در صورت صاف کردن یونی ، صفحات یونهای منفی تولید می کنند که در رطوبت مو قفل می شوند و بار ساکن را که باعث ایجاد وز می شود ، از بین می برند.

 

گرمای مادون قرمز دور

این نوع صاف کننده ها موها را از داخل گرم می کنند و در نتیجه احتمال آسیب دیدن موها کاهش می یابد. همچنین نتایج سریعتری دارد زیرا گرما به طور مساوی توزیع می شود.

 

حالت گرمایش سریع فلاش

برخی از اتوی موهای پیشرفته دارای حالت گرم شدن سریع هستند که برای مدت زمان مشخصی باعث افزایش سریع گرم شدن می شوند.

 

نشانگر LED و کلید برق

نشانگر LED روی صاف کننده هنگام گرم شدن صفحات سرامیک یا تورمالین به شما هشدار می دهد. و کلید روشن و خاموش روشن کننده مو را بزنید.

 

گزینه خاموش کردن خودکار

خاموش شدن خودکار یکی از ویژگی های ضروری در صاف کننده های مو است که پس از 1 ساعت فراموش کردن دستگاه به طور خودکار خاموش می شود. همچنین ، در مصرف برق صاف کننده صرفه جویی می شود.

 

قفل دکمه فشار دادن

یک دکمه قفل در انتهای بشقاب ها به هم چسبیدن آنها کمک می کند تا بتوانید آنها را به راحتی در کمد خود ذخیره کنید و یا هنگام سفر آنها را با خود ببرید.

 

س Stالات متداول مشتری صاف کننده مو

1) آیا صاف کننده های مو به موهای شما آسیب می رسانند؟

بله ، هنگام استفاده از صاف کننده به طور منظم ، احتمال آسیب رساندن به موهای شما بیشتر است. بعد از دوش گرفتن حمام ، اکثر خانم ها سعی می کنند موهای فر را صاف و صاف کنند که منجر به ریزش مو می شود. و همچنین توزیع گرما ممکن است به دلیل رطوبت موجود در مو یکسان نباشد.

 

2) صاف کننده مو چگونه کار می کند؟

اتو مو یا اتوی صاف با شکستن پیوندهای هیدروژنی موجود در کوتیکول مو کار می کند ، که به مو حالت اولیه ، خمیده ، موج دار و الاستیک می دهد. با استفاده از گرما پیوندها را می شکند ، یکبار شکسته می شود ، موها صاف می شوند. با این حال ، هر زمان که مو با رطوبت تماس پیدا می کند ، پیوندها دوباره شکل می گیرند. به همین دلیل است که اتوی تخت نمی تواند برای همیشه مدل موی صافی به شما بدهد ، بعد از دوش گرفتن یا بیرون رفتن در هوای بسیار مرطوب به شکل اصلی خود برمی گردد.

 

3) آیا صاف کردن مو منجر به عوارض جانبی می شود؟

استفاده از اتوی مو در طولانی مدت ممکن است عوارض جانبی مختلفی برای افرادی که حساسیت بیشتری به گرما دارند ایجاد کند. در زیر برخی از عوارض جانبی احتمالی استفاده از اتو مو در خانه آورده شده است. آن را بررسی کنید!

* موخوره

* تیرگی

* ریزش مو

* بثورات پوستی و

* تحریکات

 

4) هنگام خرید اتو مو چه عواملی را باید در نظر بگیرم؟

با در دسترس بودن مارک های متعدد در بازار ، ممکن است در انتخاب یک مورد مناسب با نوع مو با مشکل روبرو شوید. در زیر برخی از فاکتورهای مهمی ذکر شده است که همه باید هنگام خرید صاف کننده بدانند. نگاهی بیندازید!

* نوع اتو مو.

* اندازه و وزن صاف کننده مو.

* دمای قابل تنظیم

* مواد روکش شده صاف کننده مو.

* خاموش شدن خودکار ، نشانگر LED ، صفحه نمایش LCD.

* اطلاعات قیمت و ضمانت.

 

5) چند بار باید اتو مو را تعویض کنید؟

هنگامی که شروع به استفاده از صاف کننده می کنید ، احتمالاً بعد از 2 سال تعویض می کنید. زیرا ، عنصر یا صفحه گرمایشی ممکن است توانایی گرم شدن یکنواخت مو را از دست داده و در نتیجه عملکرد کلی را کاهش دهد.

 

6) محدوده دمایی مناسب برای انواع موهای ضخیم ، نازک ، وز و مو چیست؟

برای دستیابی به بهترین مدل مو ، باید درجه حرارت یا تنظیمات حرارتی اتو را برای انواع مختلف مو تنظیم کنید.

* برای موهای نازک ، ریز یا آسیب دیده - 300 درجه فارنهایت

* موهای نرمال ، متوسط ??و مواج - 310-390 درجه فارنهایت

* موهای ضخیم ، درشت و مجعد - 390-450 درجه فارنهایت

 

7) چگونه از صاف کننده مو در خانه استفاده کنیم؟

استفاده از صاف کننده مو در خانه کار چندان سختی نیست. در اینجا مراحل ساده ای وجود دارد که شما را برای صاف کردن مو راهنمایی می کند.

* اولا ، برای یک حالت دادن آسان موها را به چند قسمت تقسیم کنید. و با استفاده از انگشتان ، بخشی را که می خواهید حالت دهید ، بلند کنید.

* حالا موها را بین صفحات صاف کننده فیلیپس قرار دهید.

* دستگاه را به سمت پایین فشار داده و از بین موها سر بزنید.

* روند را تکرار کنید و نتیجه آن موهای صاف ، صاف و براق خواهد بود

 

8) چگونه موها را مانند سالن صاف کنیم؟

در بیشتر سالن ها و سالن ها از اتو های حرفه ای استفاده می کنند که بسیار گران هستند و دارای تنظیمات حرارت در دمای بالا هستند که برای دست زدن به دستان حرفه ای نیاز دارند. اگر در خانه امتحان کنید ممکن است در نهایت موهای خود را بسوزانید. اگرچه با برخی تمرینات غیرممکن است اما بهتر است در خانه امتحان نکنید. برخی از محصولات معتبر اگر با حوصله و دقت انجام شوند ، حتی در دمای پایین نیز می توانند همان نتایج را برای شما به همراه داشته باشند.

 

9) چگونه موها را با استفاده از اتو مو فر کنیم؟

برای فر دادن مو با صاف

انر را انتخاب کنید که دارای لبه های گرد باشد تا موهای خود را به دور تیغه بشکه یا دور بپیچید (همان کاری که با بیگودی انجام می دهید) بسته به دما و قسمت مو ، آنها را برای چند ثانیه نگه دارید و سپس بگذارید.

 

10) آیا لازم است از محافظ گرما استفاده کنم؟

اگر مرتباً موهای خود را حالت می دهید ، همیشه توصیه می شود از محافظ گرما استفاده کنید. این یک اسپری غیر آئروسل است که یک لایه بر روی کوتیکول مو اضافه می کند ، سپس از آن محافظت می کند و رطوبت را قفل نگه می دارد. شما همچنین می توانید از محافظ های طبیعی حرارتی مانند روغن آرگان ، روغن نارگیل ، روغن بادام و غیره استفاده کنید.

 

نتیجه:-

این ما را به پایان بهترین صاف کننده های مو در هند می رساند. فرقی نمی کند ، گرما به موهای شما آسیب می رساند ، اما این باعث نمی شود که موهای خود را حالت دهیم. اگر از صاف کننده خوبی استفاده می کنید ، احتمال آسیب رساندن به موهای شما کمتر می شود.

 

بهترین انتخاب ما فیلیپس HP8302 Essential Selfie Straightener است. ما آن را دوست داشتیم زیرا دارای صفحات سرامیکی کامل است ، موها را با احتیاط صاف می کند ، هرگز بیش از حد گرم نمی شود تا به موهای شما آسیب برساند. مقرون به صرفه است و می توان از آن به عنوان بیگودی نیز استفاده کرد. مهمتر از همه ، این با 2 سال ضمانت از طرف فیلیپس پشتیبانی می شود تا در صورت خراب شدن یا توقف کار ، تعمیر رایگان را به شما ارائه دهد.

 

صاف کننده موی کدام مارک قصد خرید دارید؟ آیا شما از هر یک از مدل های فوق استفاده می کنید؟ شک و تجربیات خود را در بخش نظرات با ما در میان بگذارید. ما در اسرع وقت آنها را روشن خواهیم کرد.

homezene