سفارش تبلیغ
صبا ویژن

ساعتهای مچی دیجیتال: تاریخچه و محبوبیت مداوم

یک نکته جالب در تاریخ ساعت دیجیتالی: اگرچه این همیلتون بود که اولین ساعت کوارتز دیجیتال را به جدول آورد ، اما اولین ساعت دیجیتالی مکانیکی بود و در دهه 1920 عرضه شد. از طریق یک فرآیند خودکار ، زمان را با چرخ ها نشان می داد ، با شماره هایی که از طریق دیافراگم ظاهر می شدند برای نمایش زمان ، رنگ آمیزی می شد. این ساعت مچی دیجیتال Cortebert بود که اعتقاد بر این است که اولین ساعت دیجیتالی که تاکنون به فروش می رسد.

 

 

 

مدیوین

شرکت های دیده بان خرید ساعت مچی دیجیتال را متناسب با نیازهای خاص مصرف کنندگان طراحی می کنند. انواع ساعتهای دیجیتالی در بازار وجود دارد. اشکال ، اندازه ها و سبک های مختلف و برخی نمایشگرهای آنالوگ دیجیتال ترکیبی برای کسانی که بهترین های هر دو جهان را می خواهند.

 

لیست ساعتهای دیجیتالی ما را بررسی کنید ، و ممکن است ساعت مناسبی را برای شما پیدا کنید.

 

ساعت دیجیتال G-Shock

ساعتهای دیجیتال G-Shock | اعتبار عکس: Alpesh Solanki

ساعتهای دیجیتال به غیر از گفتن زمان می توانند ما را از بسیاری جهات راحت کنند. با وجود پیشرفت های فن آوری های بسیار پیشرفته تر ، مانند تلفن های همراه و ساعتهای هوشمند که به شما امکان می دهند ایمیل و سایر اعلان ها را مستقیماً روی مچ دست خود دریافت کنید ، ساعتهای دیجیتال هنوز هم مورد علاقه اکثرین قرار گرفته اند. چرا؟

 

جدا از کاربرد آنها ، ساعت های دیجیتال لوازم جانبی شیک و متمایز را نیز ساخته اند. آنها به ما این امکان را می دهند که نگاهی به اطلاعات در مچ دست خود داشته باشیم ، که وقتی در وسط جلسه قرار گرفتیم و دردسر کمتری داشت ، وقتی دستمان را پر کردیم ، دردسر کمتری دارد. مهمتر از همه ، ما می توانیم از تمام مزایای آنها ، حتی فقط با قیمت مناسب لذت ببریم.

در سال 1972 ، همیلتون اولین ساعت مچی دیجیتال الکترونیکی تجاری جهان را معرفی کرد. این مبلغ ارزان قیمت 2100 دلار است که امروز بالغ بر 12،000 دلار است. با این حال ، تا پایان دهه 1970 ، ساعتهای دیجیتالی به طور مرتب خرده فروشی زیر 10 دلار از یک قطعه را خرد می کردند. در دهه 1980 ، آنها را می توان در جعبه های غلات به عنوان هدایای ارزان قیمت یافت ، و امروز ، آنها به وسیله ساعت های هوشمند جایگزین شده اند. چگونه از آنجا به اینجا رسیدیم؟ ما در حال پیدا کردن

 

ساعت مچی دیجیتالی الکترونیکی نه تنها دچار تحولات چشمگیر تحولات شده است ، بلکه ده ها تن از جابجایی های برش خورده نیز در اختیار شما قرار می دهد که هر نوع عملکردی را که می توانید تصور کنید در یک ساعت مچی فشرده می شود ، دارد. با این حال ، چشمگیرترین تغییر قیمت درگیر ، همانطور که در بالا دیدیم.

 

در زیر ، ما به اولین موارد قابل توجه در تکامل ساعت دیجیتالی الکترونیکی خواهیم پرداخت و یک پیش ساز مکانیکی شگفت آور را که امروزه کمتر کسی از آن می داند ، بررسی خواهیم کرد. این مجموعه به هیچ وجه جامع نیست ، بنابراین در صورت تمایل لحظه های تاریخ تماشای دیجیتال مورد علاقه خود را در نظرات به اشتراک بگذارید.

 

(این داستان در ابتدا در 15 آوریل 2012 منتشر شد.)

 

تبلیغات

 

 

ساعتهای دیجیتال مکانیکی

ساعتهای دیجیتال مکانیکی

در حالی که ساعت مچی دیجیتالی الکترونیکی برای اولین بار در دهه 70 ظاهر شد ، هیچ چیزی ارزش ندارد که اولین ساعت مچی دیجیتالی در دهه 1920 معرفی شود. چگونه می تواند این باشد؟ خوب ، آن ساعتهای اولیه از فرآیندهای مکانیکی استفاده می کردند تا زمان را با رقم های گسسته (از این رو ، "دیجیتال") در چهره ساعت نمایش دهند. آنها معمولاً از اشکال مختلف چرخ با شماره های رنگ شده روی آنها استفاده می کردند که در زمان مناسب برای مشاهده کلیک می کردند. در اینجا دیده می شود ساعت مچی دیجیتال Cortebert از دهه 1920 ، که بسیاری معتقدند اولین ساعت مچی دیجیتال که تا کنون فروخته شده است. البته هیچ باتری در اینجا وجود ندارد - شما مجبور بودید مانند هر ساعت دیگری از عصر آن را باد کنید. (عکس: راهنمای تماشای منحصر به فرد)

 

https://medium.com/@gasiweb/%D8%A8%D9%87%D8%AA%D8%B1%DB%8C%D9%86-%D8%B3%D8%A7%D8%B9%D8%AA-%D9%85%DA%86%DB%8C-%D8%AF%DB%8C%D8%AC%DB%8C%D8%AA%D8%A7%D9%84-2020-9707ae9aba55

https://www.pcmag.com/news/the-digital-watch-a-brief-history