سفارش تبلیغ
صبا ویژن

بهترین اتو مو در سال 2020 با قیمت مناسب برای خرید

انتخاب اتو مو خیلی ساده به نظر می رسند از آنجا که برای انجام کار خود فقط به چند پاس با دست ثابت احتیاج دارند ، اما موارد خاصی می توانند موارد خوبی را نسبت به بقیه تنظیم کنند: طیف وسیعی از تنظیمات گرما برای تنظیم سبک و بافت مو ، بدن سبک وزن ، و (اگر احساس طمع می کنید) انعطاف پذیری ولتاژ دوگانه برای سفر به خارج از کشور. برای یافتن بهترین ابزارهای شغلی ، ما برای مدلهایی که به آنها بستگی دارند ، تعداد موی آرایشگرها را مورد بررسی قرار دادیم تا بتوانند به مشتریان خود بهترین اتو مو  برگهای براق موهای منفی و استاتیک و گرما وارد کنند.

نکته جالب در مورد زیبایی این است که چیزی برای همه وجود دارد. حتی با این روند که این روزها به سمت بافت فراوان و یک ظاهر طراحی شده بدون حرارت می چرخد ??، flatiron مورد آزمایش و واقع هنوز جای خود را دارد. منظورم این است که با دیدن رسانه های اجتماعی از ظاهر بسیار براق موهای شیشه ای ، دیوانه می شود ، واضح است که موهای صاف هیچ جایی نمی روند.

 

از همه اینها ، بعضی از ما هر از گاهی فقط رشته های صاف را می خواهیم - یا بسته به اینکه شما چه کسی هستید ، بیشتر اوقات. اما فشردن موهای شما بین دو صفحه داغ ، می تواند نوعی فاجعه خشک ، لوزه دار و یخ زده باشد. یا حداقل می توانید در صورت استفاده از flatiron اشتباه باشد. از طرف تلنگر ، استفاده از یک چیز خوب می تواند همه دنیای تفاوت را ایجاد کند. و اینجاست که وارد می شویم.

 

ما دنیای فلترون ها را صاف کرده ایم تا با طیف وسیعی از قیمت ها بهترین ها را برای شما به ارمغان بیاوریم. بنابراین ، چه سکه هایی را برای کنر مقرون به صرفه بدست آورید و هم می توانید از پول های بزرگ برای هری جاش استفاده کنید ، این 21 عدد صاف به شما زیبایی ظاهری از سالن می دهد - منهای عقرب.

بهترین صاف کننده های مو در دهه گذشته بسیار طولانی بوده اند. کلمات صاف کننده مو به تنهایی برای بازگرداندن فلاش بک های موهای سرخ شده ، آسیب دیده ، رشته های ضرب شده و گوش های سوخته کافی است. در حالی که همه تختخوابها به طور برابر ایجاد نمی شوند ، فناوری جدید و پیشرفت ها ابزار موی فروتن را متحول کرده است. امروز بهترین صاف کننده های مو بدون آسیب و درام کار را انجام می دهند. در حقیقت ، آنها اغلب فراتر از آن فراتر رفته و فراتر از آن هستند ، و می توانند موهای شما را مجعد ، موی نرم و حتی موهای شما را حالت دهند. گزینه ای برای همه وجود دارد ، از تنگترین موها تا موهای ریز و صاف.

 

چند نکته قبل از خرید باید به آنها توجه کنید: اگر موهای شما به راحتی صاف یا رقیق می شوند ، می خواهید منظره های خود را روی صفحه های مو با صفحات سرامیکی تنظیم کنید. سرامیک کندتر گرم می شود ، اما گرما را به طور مساوی توزیع می کند ، به این معنی که آسیب کمتری به دنبال دارد. این غالباً با تورمالین ترکیب می شود ، بلوری که به سرامیک تزریق می شود تا به خنثی سازی یون های ایجاد کننده ایستا و یخ زدگی کمک کند. اگر موهای فرفری یا درشت داشته باشید ، احتمالاً می خواهید در انتخاب تخت سیری با صفحات تیتانیومی ، که سریعتر گرم می شوند و دمای بالاتر را حفظ کنید ، در نظر بگیرید. البته هرچه تنظیم گرمای شما بیشتر باشد احتمال آسیب دیدن موها بیشتر است ، بنابراین همیشه با اسپری محافظ گرما شروع کنید.

 

ما ویراستاران Glamour را با انواع مختلف مو و نگرانی در مورد بهترین صاف کننده های مویی که تاکنون استفاده کرده اید ، نظرسنجی کرده ایم. در اینجا بهترین فلاپیونون هایی که با بررسی های درخشان بازگردند ، آورده شده اند.

 

کلیه محصولات ارائه شده در Glamour بطور مستقل توسط ویراستاران ما انتخاب می شوند. با این حال ، وقتی شما چیزی را از طریق لینک های خرده فروشی ما خریداری می کنید ، ممکن است یک کمیسیون وابسته کسب کنیم.

https://www.gasiweb.com/best-hair-straightener/

https://www.glamour.com/gallery/best-hair-straighteners-flat-irons