سفارش تبلیغ
صبا ویژن

7 کفش پیاده روی برای مردانه برای آنان که دوست دارند در آسایش قدم

این که آیا شما برای ورزش قدم می زنید ، تمام روز روی پاهای خود هستید یا دوست دارید ساعت ها در این مسیر بگذرید ، داشتن یک جفت کفش راحت ضروری است.

 

خبر خوب این است که بسیاری از مارک ها و طرح های کفش پیاده روی وجود دارد که از بین آنها باید انتخاب کنید. اما ، مثل همیشه ، ما می خواهیم به شما کمک کنیم و فکر می کنیم لیست بهترین کفش های پیاده روی ما نیز همین کار را انجام می دهد.

 

آنچه را که فکر می کنیم بهترین کفشهای موجود است - از جمله انتخاب برتر ما ، کفش پیاده روی مردان معتاد Brooks - لیست نکات خرید را ارائه می دهیم ، در مورد مراقبت صحیح کفش کفش پیاده روی ، و مقایسه کفش های پیاده روی با کفش های در حال اجرا را ذکر خواهیم کرد.

 

بیایید با بحث در مورد برخی از مواردی که باید در هنگام خرید کفش پیاده روی به خاطر بسپاریم شروع کنیم.

 

مطالب [پنهان

خلاصه سریع

قبل از خرید: 7 مورد در خرید کفش های پیاده روی در نظر بگیرید

7 بهترین کفش پیاده روی برای آقایان 2020

مراقبت صحیح از کفش های پیاده روی (و چه موقع تعویض آنها است) (یک راهنمای ساده و مصور)

کفش پیاده روی در مقابل کفش در حال اجرا: تفاوت چیست؟

چرا ما این کفش ها را برای لیست بهترین های سال 2020 خود انتخاب کردیم

نتیجه

خلاصه سریع

ریش Balding با پشتیبانی از خواننده است. وقتی از طریق لینک های خارجی خرید می کنید ، ممکن است یک کمیسیون وابسته کسب کنیم. بیشتر بدانید.

bb2-table__image

انتخاب شماره 1 ما

کفش اعتیاد مردانه بروکس

سبک وزن اما پایدار است

ایده آل برای افرادی که مشکلات پا و پا دارند

راحت پوشیدن برای مدت زمان طولانی

بررسی در AMAZON

bb2-table__image

کفش مردانه Skechers"s Afterburn Memory-Foam Sneaker

مش قابل تنفس فوقانی ، همچنین پشتیبان

یقه مچ پا خالی

لاستیک تنها ، کشش خوب

بررسی در AMAZON

bb2-table__image

کفش اسکی باز عملکرد مردانه Skechers

سبک وزن اما بادوام است

خاموش و روشن کردن آسان

تهویه مناسب

بررسی در AMAZON

bb2-table__image

مربی هوایی Monarch I

پشتیبانی عالی و ثبات

به خوبی در انواع زمین کار می کند

چرم قابل تنفس فوقانی

بررسی در AMAZON

bb2-table__image

جهانی تور کلاسیک مردان Rockport

ساخت و ساز چرم محکم

تنفس

مناسب برای انواع زمین

بررسی در AMAZON

bb2-table__image

کفش لغزنده کفش جنگل مردانه Merrell

بسیار راحت است

انتخاب گسترده ای از گزینه های رنگ

ویژگی جدید را انتخاب کنید

بررسی در AMAZON

bb2-table__image

New Balance Mx608V4 مردان

تمام اشکال و اندازه های پا را متناسب کنید

تعادل و کشش عالی

یک کفش با کیفیت با قیمت مناسب

بررسی در AMAZON

قبل از خریدن شما: 7 چیزهایی که می توانید هنگام خرید کفش های WALKING فکر کنید

کفش پیاده روی ، کفش دویدن ، صندل - به زودی متوجه خواهید شد که انتخاب شما در هنگام خرید زیاد است ، اما ما قصد داریم تمرکز خود را بر روی کفش های پیاده روی - نه انواع دیگر - هدایت کنیم زیرا آنها فقط برای همین ساخته شده اند: پیاده روی.

 

پیدا کردن یک جفت مناسب کفش پیاده روی که متناسب با نیاز شما باشد ، راحت باشد و با قیمت مناسب عرضه شود ، می تواند یک چالش باشد ، اما نکات زیر می تواند به شما کمک کند تا زمینه را محدودتر کنید.

1. فشار دادن

کوسنینگ به معنای راحتی است ، و هیچ کس صبر چندانی برای یک جفت کفش که ناراحت کننده است و به راحتی در لباس شخصی شما نیست ، ندارد. چرا زحمت کشیدن یک جفت که خیلی تنگ است یا احساس می کند تخته سه لا دارید به پایین کف پای خود وصل شده اید ، زحمت کشید؟

 

کوسن کردن کلی کفش های پیاده روی مردانه به شما کمک می کند تا هنگام قدم زدن یا ایستادن در آنها ، چقدر فشار روی پاهای خود احساس کنید.

 

کوسن های داخلی کفش خود را بررسی کنید. آیا این ماده از کف فوم یا پایه ماده دیگر ساخته شده است؟ در این صورت ، به زودی درد و رنج پاهای خود را تجربه خواهید کرد در حالی که آن کفش هایی که پول سخت خود را خرج کرده اید به احتمال زیاد سریعتر از مارک های با کیفیت بالاتر فرسوده می شوند.

 

2. متناسب

این نکته در جایی است که تلاش برای خرید کفش در فروشگاه ، به جای خرید آنلاین آنها ، یک مزیت دارد. مناسب = راحتی (دقیقاً مانند کوسن مناسب ، حمایت از مچ پا و پاشنه پا و غیره) و همانطور که گفته شد یک جفت کفش ناسازگار مناسب نیست.

 

بهترین فروشگاه های کفش به طور کلی شخصی را دارند که می تواند پاهای شما را برای طول و عرض مناسب اندازه گیری کند. در اینجا مواردی وجود دارد که باید در هنگام جابجایی مناسب در نظر بگیرید.

 

همیشه هنگام تعبیه کفش های خود جوراب بپوشید - یعنی ، مگر اینکه روزانه جوراب نپوشید ، اما فکر می کنیم بیشتر شما این کار را می کنید.

هر دو کفش را امتحان کنید ، زیرا ممکن است پاهای شما از اندازه کمی متفاوت باشد.

قبل از تصمیم گیری در مورد خرید آنها ، در کفش ها قدم بزنید. احتمالاً بیش از چند دقیقه پیاده روی نیاز ندارید تا بتوانید چگونگی مناسب بودن آنها را تعیین کنید ، اما عجله نکنید. همچنین ، به خاطر داشته باشید که ممکن است وقتی برای اولین بار آنها را پوشیدید ، کمی سفت باشند ، اما اگر آنها بیش از حد سفت هستند ، احتمالاً باید اندازه و مارک دیگری را امتحان کنید.

صبر کنید تا بعداً در روز به خرید کفش بپردازید ، زیرا احتمالاً بیشتر اوقات پاهای شما از وجود آنها متورم است. این کمک می کند تا تناسب "واقعی" پیدا کنید.

بخش مهم دیگری از مناسب بودن کفش ، فضای مناسب جعبه انگشت پا است. بسیاری از کفش های پیاده روی دارای جعبه های انگشتی گرد هستند که راحتی را در پیاده روی های طولانی فراهم می کنند و از جلوگیری از مشکلاتی مانند کالوس و تاول جلوگیری می کنند. از طرف دیگر ، فضای بیش از حد در جعبه انگشتان پا می تواند باعث شود تا پای شما بیش از حد حرکت کند و ممکن است منجر به مشکلات ثبات شود.

به طول و عرض کفش دقت کنید. هم

طول زیاد ممکن است باعث شود تا پای شما بیش از حد در کفش شما حرکت کند ، در حالی که کفش هایی که خیلی کوتاه هستند می توانند باعث ایجاد کالوس ، تاول و سایر موارد نه چندان سرگرم کننده مانند همسترو شوند. اگر کفشهایی بپوشید که به اندازه کافی گسترده نباشند ، ممکن است مشکلات مشابه ایجاد شود. حتی بدتر ، کفش های خیلی تنگ ممکن است مانع گردش خون مناسب و منجر به مشکلات جدی پا شود.

نکته دیگری که باید در نظر بگیرید این است که آیا این کفش دارای محافظ تاندون آشیل است یا خیر. همچنین به عنوان قفل تاندون شناخته می شود ، استرس را در آشیل شما کاهش می دهد و پاشنه شما را در جای خود نگه می دارد. در حالی که ما نمی گویم که شما هرگز نباید کفش پیاده روی را به صورت آنلاین بخرید ، فقط حتما ابعاد و مشخصات کفش را بررسی کنید. نظرات دیگران را بخوانید؛ مشتریان اغلب فاش می کنند که یک کفش بزرگ یا کوچک است.

3. شکل از پای شما

شکل پاهای شما عامل دیگری برای یافتن مناسب و راحت است. ممکن است اندازه شما به اندازه شخص دیگری پوشیده باشد اما از نظر عرض ، شکل قوس های پا و موارد دیگر شکل پا متفاوت باشد.

 

شکل قوس شما ممکن است صاف ، معمولی یا زیاد باشد و تأثیر بسزایی در تناسب و راحتی کفش های جدید راه رفتن شما دارد.

 

4. پشتیبانی ANKLE و HEEL

قدم زدن روی سطوح ناهموار که ممکن است به طور ناگهانی پای خود را خم کرده و یا پیچ کنید ، می تواند باعث صدمه یا فشار بیش از حد شود. به همین دلیل است که پیدا کردن کفش با بهترین حمایت از مچ پا و پاشنه بسیار مهم است.

 

برخی کفش های پیاده روی مردان دارای جذب شوک اضافی هستند که اثرات ضربه سخت را محدود می کند و پیاده روی در انواع مختلف زمین را بدون فشار و کرنش آسان می کند.

 

5. بیرونی

قسمت بیرونی اغلب اولین چیزی است که می توانید روی یک جفت کفش لباس بپوشید. اگر یک بیرونی را که بسیار ضخیم است انتخاب کنید ، احتمال آن وجود دارد که کفش های شما سریعتر از آنچه انتظار می رفتید ، فرسوده شوند.

 

کفش های پیاده روی با ترکیبات لاستیک یا لاستیک مصنوعی دوام و راحتی را فراهم می کنند و بسته به اینکه چقدر روی کفش تان سخت است ، ممکن است به روکش سنگین تری نیاز داشته باشید.

 

با این حال ، به طور کلی ، اکثر مردان کفش پیاده روی سبک را ترجیح می دهند و شما می توانید کفش هایی پیدا کنید که سبک تر اما با دوام باشند.

 

6. ماده

هر تعداد ماده ممکن است قسمت بالایی کفش راه راه شامل چرم ، مصنوعی (مانند پلی استر) یا طیف گسترده ای از انواع مش را تشکیل دهد.

 

مواد مش و همچنین مواد ساخته شده با پنبه بهتر از مواد مصنوعی تنفس می کنند و معمولاً وزن کمتری دارند.

 

7. انعطاف پذیری

راحت ترین کفش های پیاده روی به راحتی خم می شوند و در هنگام راه رفتن انعطاف پذیری پاهای شما مطابقت دارند. برای محافظت از پاهایتان از فشار بیش از حد ، شما به مقاومت لازم دارید.

 

8. طراحی ARCH

هر کسی به کفش پیاده روی با پشتیبانی قوس گسترده احتیاج ندارد ، اگرچه ممکن است غیر از این فکر کنید. خرید کفش هایی که متناسب با شکل قوس شما باشد مهم است.

 

به عنوان مثال ، اگر قوس کم یا پای صاف دارید ، یک کفش با کنترل حرکت و تعادل به تثبیت پاهای شما کمک می کند.

 

اگر قوس های بلندی دارید ، احتمالاً به کفش های راه رفتن که دارای کفش های کوسن شده با جذب شوک و پایداری اضافی باشد ، احتیاج دارید.

 

 9. استایل

نحوه ظاهر کفش غالباً تأثیر می گذارد که صاحب آن از چه مواردی استفاده می کند. ایجاد انگیزه برای حفظ یک رژیم پیاده روی برای ورزش بسیار مهم است و داشتن یک جفت کفش که دوست دارید در آن نگاه کنید و دوست دارید آن را نشان دهید ، کمک می کند.

 

در مرحله بعد ، ما به بررسی بهترین کفش های پیاده روی برای مردان خواهیم پرداخت.

 

7 کفش برتر WALKING FOR MEN 2020

1. SHOOE WALKING SPIDTION OF MEN مردان

کفش پیاده روی اعتیاد مردانه بروکس

 

بررسی در AMAZON

بروکس شرکتی است که در درجه اول روی کفش دویدن و پیاده روی تمرکز دارد و میلیون ها مشتری در طی این سال ها می توانند به کیفیت محصولات خود گواهی دهند.

 

کفش اعتیاد آور مردانه مطابق اعتبار والا بروکس زندگی می کند و دارای ویژگی های بسیاری است که آن را به بهترین وجهی در بازار تبدیل می کند.

 

بروکس کفش Addict Walking خود را به عنوان داشتن مناسب و احساس یک کفش در حال اجرا تبلیغ می کند ، که ویژگی های خوبی برای داشتن آن در یک واکر معمولی است. برای افرادی که مشکل پا دارند یا از درد پا رنج می برند بسیار عالی است و محکم را با دوام ترکیب می کند.

 

کفش Addiction Walking شامل یک چرم کامل و دارای دانه کامل است که راحتی زیادی را فراهم می کند ، در حالی که فناوری HydroFlow با اختراع Brooks ، ایجاد کوسن عالی و جذب شوک را ایجاد می کند.

 

بالشتک زیادی در اطراف یقه وجود دارد که باعث می شود آنها لباس های طولانی را بپوشند. در واقع ، این باعث می شود آنها کفش مناسبی برای پیاده روی در تمام طول روز داشته باشند.

 

اگر در تعطیلات یا به طور مکرر در خارج از شهر هستید ، آنها را دوست خواهید داشت ، زیرا آنها راحت ترین کفش پیاده روی مردانه برای سفر هستند.

 

در حالی که این کفش ها به پایداری شما ، پاها و پاهای شما احتیاج دارند ، از نظر وزنی سبک تر از بسیاری از کفش های پیاده روی نیز هستند. پشتیبانی قوس زیادی وجود دارد ، و آنها یک طراحی کلاسیک ، براق دارند و با هر چیزی خوب به نظر می رسند.

 

طرفداران

سبک وزن اما پایدار است

ایده آل برای افرادی که مشکلات پا و پا دارند

راحت پوشیدن برای مدت زمان طولانی

CONS

قسمت بالای چرم ممکن است گرمتر از انواع دیگر مواد باشد

خط پایین

راحتی ، دوام ، محافظت - نمایشگاه اعتیاد بروکس همه اینها و موارد دیگر را ارائه می دهد. این شرکت می گوید که آنها مانند یک احساس می کنند

جفت کفش با کیفیت بالا ، که حرف های زیادی می زند ، و بحث و گفتگو با آنها دشوار است.

 

2. SKECHERS MENORY METORY-FOAM LACE-UNE SEMAKER MENORY-FOAM MEN

کفش مردانه Skechers"s Afterburn Memory-Foam Sneaker

 

بررسی در AMAZON

چه کسی دوست ندارد کفش راه رفتن را که ترکیبی از راحتی ، سبک و عملکرد است؟ اگر بررسی های آمازون نشانه ای داشته باشد ، هزاران مرد آن را با کفش ورزشی توری Skechers Afterburn دریافت می کنند.

 

مورد دوم همان چیزی است که شما از Skechers انتظار دارید ، و این یک چیز خوب است. Skechers یکی از رهبران جهانی کفش در سبک زندگی ، از بسیاری جهات ، از جمله هنگام صحبت از سبک ، یک گرایش گرایش به دنبال دارد. Afterburn از طرحی عالی برخوردار است که می توانید در رنگ های متنوعی خریداری کنید.

 

اما Afterburn بیشتر از ظاهر خوب آن است. این دستگاه دارای یک کامپوزیت چرمی و مصنوعی فوقانی است که به ایجاد راحتی مطلوب کمک می کند ، و شامل روکش مش ، و همچنین یک یقه خالی شده برای راحتی بیشتر در اطراف مچ پا است.

 

همچنین کفی مخصوص حافظه وجود دارد که راحتی را در هنگام پیاده روی طولانی یا وقتی ساعات طولانی را روی پاهای خود برای کار و فعالیت های دیگر می گذرانید ، تقویت می کند.

 

در واقع ، در حالی که Afterburn جزء بهترین کفش های پیاده روی برای آقایان است ، برای هر کسی که شغل آنها را ملزم به حضور روی پای خود برای هشت ساعت یا بیشتر می کند نیز ایده آل است.

 

Afterburn همچنین شامل یک لاستیک Articu-Lyte است که قابل انعطاف است و کشش مورد نیاز شما را در انواع سطوح و زمین ارائه می دهد.

 

طرفداران

قسمت بالایی مش قابل تنفس است و پشتیبانی زیادی را ارائه می دهد.

این زبان دارای یک مش مشبک و یقه مچ پا خالی است.

تنها لاستیک کشش زیادی را ارائه می دهد.

CONS

اندازه ممکن است باریک باشد.

خط پایین

Skechers Afterburn برای پیاده روی بسیار عالی است اما همچنین برای هر کسی که پا روی پای خود دارد بسیار عالی است. این یک طراحی شیک را با راحتی کلی عالی ترکیب می کند.

 

3. SKECHERS PERFORMANCE GO WALK SHOE WALKING SHOE

کفش اسکی باز عملکرد مردانه Go Walk 3 Slip-On Walking کفش

 

بررسی در AMAZON

به نظر می رسد این روزها هر کجا که وارد ایالات متحده شوید ، می بینید که فردی جفت اسکچر را پوشیده است.

 

با توجه به اینکه Skechers از بدو تأسیس در سال 1992 ، به سومین مارک کفش ورزشی در آمریکا ، پشت نایک و زیر آرمور تبدیل شده است ، چندان جای تعجب ندارد.

 

اسکچر شکافی را پر می کند که این دو تخته جلوی آنها عمدتا وجود ندارد ، یعنی یک کفش ساده و گاه به گاه و با کیفیت ارائه می دهند که کفش ورزشی با کارایی بالایی نیست.

 

به گفته این ، شما عملکردی را که از یک جفت Skechers به ??دست خواهید آورد ، به خصوص با محصولاتی مانند کفش کفش Walk Walk Slip-On که عملکرد آنها انجام می شود ، دوست خواهید داشت.

 

در حالی که هیچ چیز بیش از حد علاقه ای به لغزش Go Walk ندارد ، همه صندوق ها را برای عملکرد مداوم بررسی می کند و در بین راحت ترین کفش های پیاده روی برای مردان قرار می گیرد.

 

این پارچه از پارچه مش ساخته شده است و به راحتی می لغزد و خاموش می شود (در حالی که ظاهری زیبا تر از بسیاری از کفش های توری ارائه می دهد).

 

یکی از بهترین چیزها در مورد پارچه های مش این است که چقدر خوب نفس می کشند و تهویه عالی دارند. پای شما حتی در گرمترین روزها راحت باشد ، چه در طبیعت دنباله باشید و چه در زندگی روزمره خود از جایی به جای دیگر قدم بزنید.

 

Skechers دارای دو فناوری اختراع شده است که نقش مهمی در راحتی کلی کفش آنها دارند: یک تکی ستون Goga که قابلیت انعطاف پذیری عالی را برای ارتقاء تجربه راه رفتن شما فراهم می کند و یک کفی GOga Mat برای کوسن های برتر.

 

قسمت خارجی همچنین دارای کشش چند جهته است که به زیبایی در زمین تنظیم می شود.

 

پارچه مش به سبک وزن کفش کمک می کند ، که به کاهش بیشتر نوع کرنش که می تواند کف پای شما را خسته کند کمک می کند ، اما دوام کلی آن را کاهش نمی دهد.

 

چه چیز دیگری؟ خوب ، یک فنجان پاشنه بلند با فوم حافظه وجود دارد که به شما کمک می کند تا یک لباس عالی و یک میانی چسبان داشته باشید که دارای جذب عالی است.

 

طرفداران

سبک وزن اما بادوام است

خاموش و روشن کردن آسان

تهویه مناسب

CONS

دوام نگرانی برخی از مشتریان است

خط پایین

عملکرد برتر مردان Go Walk Slip-On یکی دیگر از موارد مورد نیاز یک شرکت کفش است که همچنان برندگان را معرفی می کند. برخی از بازرسان می گویند کفش مانند دمپایی در اتاق خواب است و ضرب و شتم چنین راحتی راحت است.

 

4. NIKE MEN AIR MONARCH IV TRROINER CROSS

 

 

مربی صلیب نایک مردان Air Monarch IV

 

بررسی در AMAZON

اگر روال تناسب اندام شما چند وجهی است گزینه های خوبی است. به همین دلیل فکر می کنیم شما یک مربی صلیب Nike Monarch IV را دوست دارید. همانطور که از نام آن پیداست ، می توانید آن را به عنوان کفش پیاده روی بلکه برای انواع دیگر تمرینات بپوشید.

 

یا اگر می خواهید یک کفش راحت گاه به گاه لذت ببرید که گشت و گذار در مسافرت را احساس کند که در حال راه رفتن در هوا هستید ، آنگاه Monarch IV Cross Trainer شما را پوشانده است.

 

همانطور که از خط Nike Air انتظار دارید ، Monarch IV پشتیبانی برتر را ارائه می دهد و دارای میانی تایلندی است. Air-Sole طول کفش را پوشانده و به راحتی کلی کفش کمک می کند.

 

قسمت بیرونی لاستیکی جامد دارای الگوهای کششی متنوعی است که پایداری لازم در انواع سطوح را به شما می دهد. ما همچنین از قسمت بالای چرمی آن که سوراخ هایی برای گردش بهتر هوا دارد ، و همچنین برای پشتیبانی بیشتر از پوشش استفاده می کنیم.

 

سلطنت چهارم نشان دهنده این است

فن آوری نایک و یک کفش پیاده روی عالی است. اما طراحی براق آن - که به بسیاری از کفشهای دویدن نایک شباهت دارد - برای موقعیت های گاه به گاه یا فعال بهترین است.

 

به عبارت دیگر ، شما نباید آن را به مناسبت رسمی تر بپوشید - اما ما فکر نمی کنیم که این برای اکثر مردان مشکل ایجاد کند.

 

طرفداران

پشتیبانی عالی و ثبات

به خوبی در انواع زمین کار می کند

چرم قابل تنفس فوقانی

CONS

تنها می تواند کمی سفت و سخت باشد ، به خصوص در ابتدا

خط پایین

کراس اوور Monarch IV یک کفش پیاده روی عالی است که یک پسر عموی نزدیک به خط کفش های نایک است. شما می توانید با انتظار راحتی ، ثبات و پشتیبانی از آن برای انواع فعالیت ها استفاده کنید.

 

5- CLASSIC WORLD TOUR MEN ROCKPORT MEN

 

 

جهانی تور کلاسیک مردان Rockport

 

بررسی در AMAZON

Rockport پیشگام در تولید کفش های گاه به گاه است که از فناوری کفش ورزشی استفاده می کند. آنها دارای یک خط طولانی از کفش های گاه به گاه و رسمی است که از راحتی و پایداری بالایی در راه رفتن برخوردار هستند و این خط شامل World Tour Classic آنها نیز می شود.

 

و چه چیزی راجع به یک کفش راحت ، بادوام و عالی برای افرادی که مشکل پا ندارند و به کفش کم تحرک نیاز دارند ، دوست ندارید؟

 

کفش جهانی خط تور از بسیاری جهات جزء بهترین های Rockport است.

 

این زبان با یقه ای و یقه ای همراه است که ساییدگی بیش از حد را محدود می کند (و از تاول های جلوگیری می کند) ، در حالی که دارای کوسن پلی اورتان قابل تنفس نیز هست که رطوبت را جذب می کند و همچنین مقاومت در برابر بو را ایجاد می کند.

 

قسمت بالایی کفش از چرم پر از دانه تشکیل شده است که به راحتی تمیز می شود و به راحتی با کف پا مطابقت دارد. همچنین دارای یک پایه میانی کف کف EVA و روکش بیرونی لاستیکی است که بسیار بادوام است.

 

طرفداران

ساخت و ساز چرم محکم

تنفس

مناسب برای انواع زمین

CONS

برخی از مشتریان می گویند جدیدترین نسخه World Tour باریک تر از گذشته است

خط پایین

Rockport یک شرکت خوب است که در خط مقدم فناوری مدرن کفش گاه به گاه است. خط جهانی تور آنها از کیفیت عالی و ایده آل برای انواع مختلف استفاده می باشد.

 

6. کفش ورزشی MERRELL MEN SLL-ON MUNRELL MEN

کفش لغزش مردانه Merrell"s Jungle Moc

 

بررسی در AMAZON

آیا کفش راه رفتن است؟ یک کفش گاه به گاه؟ در نگاه اول ، به نظر می رسد که کفش جنگل مردانه Merrell در رده دوم قرار می گیرد ، اما همچنین بیشتر مزایای کفش پیاده روی خوب را بدون آنکه لزوماً شبیه یک مدل باشد ، فراهم می کند.

 

ما آن را به عنوان یک کفش پیاده روی دوست داریم زیرا از دیگر دلایل ، راحتی استثنایی و مقاومت در برابر لغزش را در انواع زمین ها ، یعنی مرطوب ، خشک ، یکنواخت ، ناهموار و غیره فراهم می کند.

 

این یک کفش ایده آل برای پیاده روی دنباله است و طراحی شیکی دارد که باعث می شود تقریباً در هر مکان ، از جمله محیط های کاری گاه به گاه ، مناسب برای پوشیدن باشد.

 

کفش های Merrell با ویژگی M Select Fresh خود همراه هستند که به لطف داروهای ضد میکروبی که در تولید میکروب های بو ایجاد می کنند و باعث محدود شدن تولید میکروب های بو می شوند ، مانع از تأثیر عرق و رطوبت بر روی تازگی کفش شما می شوند.

 

مهمترین ویژگی Merrell Moc ، راحتی آن است. الاستیک در بالا در کف پای شما آسان است و راحت و خاموش کردن کفش را ساده می کند. علاوه بر این ، کفش راحت از بیرون است.

 

ما همچنین فکر می کنیم که شما دوست دارید روکش مش Merrell Moc ، که قابلیت تنفس و جریان هوا عالی را فراهم می کند.

 

طرفداران

بسیار راحت است

انتخاب گسترده ای از گزینه های رنگ

ویژگی جدید را انتخاب کنید

CONS

کفش تقریباً خیلی خوب است که پیاده روی کند

خط پایین

چه آن را برای پیاده روی بپوشید و چه از آن برای زندگی روزمره استفاده کنید ، Merrell Jungle Moc راحتی فوق العاده ای را ارائه می دهد. آنها پایدار ، مقاوم در برابر لغزش هستند و به نظر می رسد خوب هستند.

 

7. MAL608V4 MEN MAL608V4 برای مردان جدید تعادل

New Balance Mx608v4 مردانه

 

بررسی در AMAZON

هر مرد نمی خواهد 100 دلار یا بیشتر - برای یک جفت کفش پیاده روی بپردازد ، اما آنها یک گزینه با کیفیت بالا و قیمت مناسب می خواهند.

 

مدل New Balance Mx608v4 از کیفیت و قیمت مناسب در یک کفش استفاده می کند که بسیاری از بسیاری از مردان (تقریباً 10،000 بررسی در آمازون دارند) و دوست دارند.

 

ما به دلایل زیادی Mx608v4 را دوست داریم و کمترین راحتی آن نیز نیست.

 

این کفش است که بسیاری از عناصر را برای ایجاد راحتی بالا ترکیب می کند - از جمله کف لاستیکی با کیفیت ، کف چگالی برای پشتیبانی عالی ، یک پایه پیاده روی و اندازه سخاوتمندانه که برای مردانی با پاهای پهن یا باریک کار می کند.

 

تنها لاستیک ضخیم کشش عالی را فراهم می کند ، که همیشه کار می کنید ، و همچنین تعادل خوب (عالی ، با این نام همراه است).

 

طراحی پیشرفته باعث افزایش انعطاف پذیری جلوی پا می شود ، در حالی که راحتی بیشتر از بالشتک های پاشنه بلند ناشی می شود.

 

می توانید Mx608v4 را به صورت جیر یا چرم تهیه کنید. در هر صورت ، قسمت فوقانی دارای تنفس خوبی است که مانع از گرمای بیش از حد پاهای شما می شود ، چه در ورزشگاه باشید و چه برای پیاده روی طولانی.

 

نه اینکه شما باید فقط از Mx608v4 برای ورزش و پیاده روی استفاده کنید. بسیاری از مردان از آنها برای پوشیدن گاه به گاه استفاده می کنند و جزء راحت ترین کفش ها برای ایستادن در تمام طول روز هستند.

 

New Balance گزینه های مختلف رنگی از جمله آبی ، سفید ، قرمز ، خاکستری ، قهوه ای ، مشکی و ... را ارائه می دهد. آنها ممکن است به اندازه شیک نباشند

کفش پیاده روی مردان برتر او ، اما هنوز هم برای پوشیدن گاه به گاه مناسب هستند ، و در بخش عملکرد عالی ارائه می دهند.

 

طرفداران

تمام اشکال و اندازه های پا را متناسب کنید

تعادل و کشش عالی

یک کفش با کیفیت با قیمت مناسب

CONS

به اندازه برخی کفش های پیاده روی شیک نیست ، بلکه زیبایی در بینای بیننده است

خط پایین

New Balance یک مارک بسیار شناخته شده است که دارای یک وفادار و هزاران مشتری (از هزاران نفر) مشتری راضی است. Mx608v4 یک کفش مناسب برای بودجه است که همه چیز راجع به راحتی شما به آن نیاز دارد.

 

 

با توجه به مراقبت از کفش های WALKING شما (و هنگامی که زمان برای جایگزینی آنها) (یک راهنمای ساده و ساده)

هیچ کس نمی خواهد پول خوبی را برای یک محصول خرج کند و سپس آن را خیلی زود از بین ببرد. این مطمئناً در مورد کفش های پیاده روی صادق است ، که باید استفاده زیادی را به شما ارائه دهد.

 

با این حال ، شما هم مسئولیت دارید - یعنی مراقبت از کفش - و این یک مؤلفه اصلی تأمین طول عمر کفش شماست. در اینجا چند مرحله وجود دارد که می توانید مطمئن شوید کفش های شما بهترین مراقبت را دارند.

 

1. استفاده از کفش های WALKING خود را برای WALKING

کفش-بهترین-کفش-برای-مرد-1

 

برخی از دوندگان و واکرها اشتباه می گیرند که از کفش های تمرینی خود برای سایر فعالیت ها استفاده کنند. نه اینکه آنها به پاهای شما آسیب می رسانند - اگرچه آنها برای فعالیت مورد نظرشان طراحی شده اند - بلکه استفاده از آنها فقط برای پیاده روی و دویدن به آنها در طولانی مدت بیشتر کمک می کند.

 

2. آنها را بیرون بیاورید

کفش-بهترین-کفش-برای-مرد-2

 

کفش های پیاده روی خود را در کیف سالن ورزشی خود یا مکان کمتر تهویه شده بین استفاده ها ذخیره نکنید. آنها باید بین استفاده ها نفس بکشند و کاملاً خشک شوند.

 

3. آنها را خشک کنید

کفش-مردانه-بهترین راه رفتن

 

مهم است که در صورت خیس ماندن کفش های خود بین خشک استفاده کنید. خشک کردن هوا بهترین روش - و ، واقعاً تنها روشی است که باید استفاده کنید - و حتماً بندها را شل کنید و ابتدا کفی ها را بیرون بکشید.

 

همچنین می توانید کاغذهای بسته بندی شده (مانند روزنامه) را درون آنها قرار دهید تا روند خشک شدن سریع شود.

 

هرگز کفش خود را روی منابع گرمای مستقیم مانند نزدیکی رادیاتور خشک نکنید زیرا گرما باعث خشک شدن چرم و همچنین چسب و سایر مواد می شود.

 

در صورت شستن آنها ، همیشه کفش های خود را خشک کنید. برای شستن آنها از آب سرد و صابون ملایم استفاده کنید و هرگز بعد از اتمام کار آنها را در خشک کن ریخته و نکنید.

 

4. جای داخلی را عوض کنید ، اما از این کار برای جلوگیری از تعویض کفش استفاده نکنید.

کفش-بهترین-کفش-برای-مرد-4

 

کفی های شما ممکن است خراب شود ، اما هرگز آنها را به عنوان گزینه ای برای خرید کفش هایی که فرسوده اند جایگزین نکنید.

 

کفش اکثر کوسن و پشتیبانی مورد نیاز شما را فراهم می کند ، و کفی های جدید کوسن و پشتیبانی از بین رفته در اثر ساییدگی و پیری منظم را تشکیل نمی دهند.

 

5. کفش های خود را بچرخانید

کفش-بهترین-کفش-برای-مرد -5

 

 

 

مدیوین

اگر فکر نمی کنید که هزینه های اضافی را خرج کنید ، می توانید یک جفت کفش کفش پیاده روی را در هر ماه خریداری کنید ، پس از اینکه اولین جفت خود را خریداری کردید و سپس هر تمرین دیگر را جایگزین آنها کنید.

 

بسیاری از فروشگاه ها و فروشگاه های آنلاین تخفیف ویژه ای برای خرید بیش از یک جفت از جمله ویژه "خرید یک ، یک رایگان" دریافت می کنند.

 

چگونه می دانم که کفش های کاری من نیاز به تعویض دارند؟

نکته پایانی این است که کفش های پیاده روی شما با هر قدم که انجام می دهید کمی کوسن و پشتیبانی را از دست می دهند. پوشیدن کفش هایی که فراتر از طول عمر آنها باشد ، می تواند منجر به انواع مشکلات پا و مچ پا شود ، مانند اسپلینت های ساق پا ، اسپرزهای پاشنه پا ، فاسیت پلانتار ، شکستگی های استرس و غیره.

 

در اینجا برخی از نشانه ها مبنی بر اینکه زمان "بازنشستگی" جفت کفش پیاده روی فعلی شماست:

 

الگوی آج روی کفپوش ها فرسوده است. بعضی از کفش ها الگوی رنگی دارند که هنگام پوشیدن کف پوش ، به شما هشدار می دهد.

پاشنه ، علائم سایش ، به ویژه در یک طرف آن را نشان می دهد. می تواند به جایی برسد که کفش به یک طرف خم شود.

قسمت بالایی قوزک پا شکسته می شود.

شما متوجه چین و چروک در قسمت پایین یا قسمت کف آن می شوید که نشان می دهد تکیه گاه و کوسن پوشیده است.

به عنوان یک قاعده کلی ، بیشتر کفش های ورزشی باید 350 تا 500 مایل دوام داشته باشند. در حالی که کفش های پیاده روی همان اندازه تپش کفش های دویدن را نمی گیرند ، احتمال اینکه هنوز هم پشتیبانی خوبی داشته باشید و 500 مایل گذشته را پشت سر بگذارید خوب نیست.

 

وزن شما نیز عاملی در سرعت فرسودگی کفش شما است.

 

همچنین به خاطر داشته باشید که کفش های پیاده روی شما قبل از اولین باری که شما آنها را برای چرخش بیرون می کشید پیر شده است. آنها در یک انبار و قفسه فروشگاه قرار داشته اند ، و چسب که آنها را در کنار هم نگه می دارد خشک می شود ، در حالی که جیب های هوای کوسنینگ در حال کاهش است.

 

برخی از کفش هایی که در حال فروش هستند مدل های قدیمی تر هستند یا به زودی از بین می روند و ممکن است یک سال یا بیشتر قدیمی باشد. در حالی که آنها اغلب با قیمت معامله می شوند ، احتمالاً تا زمانی که شما می خواهید ماندگار نخواهند ماند.

 

همیشه می توانید از کارمندان فروشگاه بپرسید که چه مدت یک کفش در قفسه بوده است ، یا آخرین مدل را خریداری کنید تا ایمن باشد.

 

کفش های WALKING در مقابل. RUNNING SHOES: تفاوت چیست؟

بسیاری از مردان ، همان سؤال را پرسیده اند: "چرا نمی توانم فقط کفش های دویدن خود را به عنوان کفش راه رفتن ام بپوشم؟" و بالعکس.

 

 

 

 

https://www.youtube.com/watch?v=Seihdet3Nec