سفارش تبلیغ
صبا ویژن

بهترین دوربین مدار بسته 2020 - خانه خود را رصد کنید

بهترین دوربین های امنیتی هوشمند ، حرکت و صدا را تشخیص می دهند ، فیلم ها را برای مشاهده از راه دور بلافاصله از ابر ضبط می کنند و به حفظ امنیت ملک شما در هر کجا که هستید کمک می کنند.

 

    در خبرنامه ما ثبت نام کنید

بهترین دوربین های امنیتی 2020

 

توسط DAVID NIELD

09 ژوئن ، 2020

اگر در جستجوی یکی از بهترین دوربین های امنیتی هوشمند 2020 هستید ، هیچ وقت زمان بهتری برای خرید وجود ندارد - دوربین های امنیتی هوشمند بی سیم با کیفیت بالاتر ، با رقابتی بالاتر از هر زمان دیگری وجود دارند و ما هستیم. در اینجا برای راهنمایی شما از طریق گزینه ها.

 

نصب فن آوری امنیتی منزل خود - دوربین های امنیتی بی سیم ، دوربین های IP ، ردیاب های حرکتی - ساده تر از همیشه است. برای ذخیره کلیه ویدیوها دیگر نیازی به ریش کابل ، یک صفحه نمایش ، یا یک هارد دیسک بزرگ ندارید ، زیرا همه چیز را می توان در چند دقیقه تنظیم کرد و از طریق تلفن خود مدیریت کرد.

 

حتی دوربین های هوشمند کاملاً بی سیم نیز وجود دارند که برای هفته ها باتری کار می کنند و بنابراین می توانند در هر مکانی نصب شوند بدون اینکه اصلاً نگران سوراخ های سوراخکاری برای سیم کشی باشید.

 

برای کمک به شما در انتخاب صحیح برای بهترین دوربین امنیتی یا دوربین امنیتی بی سیم 2020 ، ما بهترین مدلهای دوربین سیمی و بی سیم دوربین را در بازار آزمایش کرده ایم ، بنابراین شما فقط باید انتخاب های بسیار بالایی را انجام دهید.

 

ما مدل ها را با تمام قیمت ها در اینجا گنجانده ایم ، اما اگر به دنبال خرید بودجه با کیفیت هستید ، باید بهترین دوربین های امنیتی ارزان قیمت را نیز که زیر 50 پوند است ، بررسی کنید.

 

امنیت اضافی را با بهترین قفل های هوشمند اضافه کنید

اینها بهترین ترموستات هوشمند هستند

خانه هوشمند خود را با بهترین شاخه های هوشمند تنظیم کنید

فعالیت آنلاین خود را با راهنمای ما برای بهترین VPN ایمن کنید

بهترین دکمه های درب فیلم را فراموش نکنید

انتخاب بهترین دوربین ایمنی

در حالی که خرید خود را انجام می دهید ، به خاطر داشته باشید که می توانید یک قطعه سیستم امنیتی هوشمند را بصورت جداگانه بسازید: نصب شبکه ای از دوربین های بی سیم دیگر هزینه تعمیرات اساسی یک دست و کاری که قبلاً انجام می داد نیست. سیستمهای امروزی می توانند در صورت لزوم اصلاح و توسعه یابند.

 

این دوربین ها فراتر از امنیت منزل نیز هستند - یکی از این دستگاه های نصب شده در جلوی شما می تواند حتی هنگام دور بودن از خانه ، شما را به تحویل یا بازدید کننده هشدار دهد. در بعضی موارد حتی می توانید با شخصی که در در خانه شما است چت کنید یا از مزاحمان بترسید به کمک صدای دو طرفه.

 

هرچه به اطراف خود نگاه می کنید ، از نظر قیمت و قابلیت ها گزینه های زیادی را مشاهده خواهید کرد ، و ما باید چیزی را برای همه در بهترین لیست دوربین امنیتی خود داشته باشیم. امنیت خانه از اهمیت بسیار بالایی برخوردار است ، بنابراین هنگام انتخاب مدل وسوسه نشوید که از میانبرها استفاده کنید.

 

بهترین دوربین های امنیتی 2020

 

اگر شما علاقه مند به پس انداز پول هستید (و چه کسی نیست؟) ، خوشحال می شوید که می توانید یکی از بهترین دوربینهای امنیتی هوشمند 2020 را حتی اگر بودجه خاصی به دست نیاورید ، پیدا کنید. در حقیقت ، اکنون می توانید یک دوربین امنیتی Wi-Fi را با پول بسیار زیاد در این بازار رقابتی شدید انتخاب کنید.

 

این که آیا شما می خواهید بالاترین کیفیت وضوح تصویری ممکن باشد ، ساده ترین دسترسی به فید دوربین شما ، پیشرفته ترین تشخیص حرکت یا بهترین ارزش برای پول در خارج وجود دارد ، ما می توانیم با هدایت شما به سمت مدل مناسب کمک کنیم. عکس های ما را برای بهترین دوربین های امنیتی سال 2020 در زیر بیابید.

 

بهترین دوربین امنیتی در سال 2020 چیست؟

سیستم دوربین ایمنی بدون سیم Arlo Ultra 4K UHD انتخاب برتر در انتخاب بهترین دوربین امنیتی سال 2019 است. در حال حاضر این کلمه نهایی در سیستم های دوربین امنیتی با ویژگی های ممتاز است و اگر توانایی آن را داشته باشید ، پس از آن واقعاً باید بالاترین ورودی در لیست خرید شما باشد.

 

Arlo Pro 3 در پشت Ultra 4K قرار دارد که بسته مشابهی را ارائه می دهد اما در عوض با فیلم 2K قرار دارد. این یک سیستم همه جانبه خارق العاده است (مخصوصاً با چندین دوربین) و قطعاً هنگام خرید یک سیستم دوربین امنیتی جدید باید در کنار اولترا وزن کنید.

 

تعدادی از گزینه های دوربین امنیتی هوشمند بسیار خوب نیز وجود دارد ، از جمله این موارد ، از جمله دوربین های کمکی از رینگ (اکنون متعلق به آمازون) ، Nest ، Canary ، Logitech ، Hive ، Swann ، Netatmo و موارد دیگر است ، بنابراین حتما بهترین دوربین امنیتی ما را کاملاً مورد بررسی قرار دهید. اگر به دنبال چیز خاصی هستید راهنمایی کنید.

 

KAMERA BEST SECURITY 2020: ویژگی های کلیدی

عکس های ما برای بهترین دوربین های امنیتی سال 2020 همه چیز را پوشش می دهد: از فیلمبرداری با مادون قرمز شب ، تا حرکتی خودکار که فوراً زنگ هشدار را به تلفن شما وارد می کند. دوربین های پیشرفته تر می توانند چهره ها را نیز تشخیص دهند ، و حتی می توانند تفاوت بین یک غریبه و بچه های خود را بیان کنند.

 

 

برای جامع ترین پوشش از اموال خود ، شما می خواهید چیزی که شامل دید در شب است و می تواند با کیفیت مناسب ضبط کند - و تقریباً تقریباً تمام دوربین های دارای حداقل وضوح HD (1080p) هستند. برخی ، مانند توصیه دوربین فعلی امنیتی برتر ما Arlo Ultra ، برای ارائه رزولوشن 4K از آن بالا می روند.

 

ما همچنین سعی کرده ایم این لیست را به دوربین هایی محدود کنیم که می توانند هشدارهای قابل اعتماد و در عین حال مفید را ارائه دهند - اگر دوربین شما هر بار برگهای شما در حال ضرب و شتم تلفن شما باشد ، به زودی می خواهید از بررسی آن خسته شوید. .

 

اگر شما

می خواهم با هر آنچه در آن طرف دوربین قرار دارد ارتباط برقرار کند (خواه آن حیوانات خانگی یا والدین شما باشد) ، حتماً یک مدل را با صدای دو طرفه تهیه کنید. اگر بخواهید متجاوزان را بترسانید و آنها را نیز ضبط کنید به یک زنگ هشدار نیز نیاز دارید ، اگرچه این ویژگی کمتری دارد.

 

با در نظر گرفتن همه این عوامل و ملاحظات ، در اینجا گزینه های ما برای بهترین دوربین امنیتی در سال 2020 است - شما باید چیزی را در اینجا پیدا کنید تا با نیازهای شما مطابقت داشته باشد ، مهم نیست که چه محدودیت های بودجه ای را برای شما کار می کند.

 

بهترین دوربین کاملاً ایمنی 2020: بهترین دوربین های امنیتی که می توانید امروز بخرید

جوایز Arlo Pro 3T3 2020

 

 

 

(اعتبار تصویر: Arlo)

1. ARLO PRO 3

در کل بهترین دوربین امنیتی هوشمند: تصویر کامل و هوشمند هوشمند در یک بسته مهندسی شده درخشان

مشخصات فنی

وضوح حداکثر: QHDWired / wireless: زاویه دید بی سیم: 160 درجه داخلی / خارجی: صدا در فضای باز از دو طرفه: YesStorage: Cloud / localSubscription: از 2.99 پوند در ماه

دلایل خرید

+ تصویر QHD HDR

+ دید در شب رنگ

+ نمای 160 درجه

+ نورافکن و آژیر

دلایل جلوگیری از جلوگیری

محل قرارگیری هاب می تواند یک مشکل باشد

-گران

بهترین معاملات امروز

459 دلار

مشاهده در AMAZON

649.99 دلار

نمایش در دل

902.20 دلار

نمایش در آمازون

مشاهده همه قیمت ها (4 یافت شده)

• بررسی کامل ما Arlo Pro 3 را بخوانید

 

اگرچه Arlo Ultra (نگاه کنید به پایین) از نظر فنی دارای تمام هوشمندی های یکسان و رزولوشن 4K دقیق تر است ، اما Arlo Pro 3 هنوز جایزه T3 Awards 2020 ما را برای بهترین امنیت هوشمند کسب کرده است ، زیرا کیفیت تصویر آن هنوز عالی است ، و ارزش آن کمی بهتر است - گرچه قیمت آن هنوز پاشنه آشیل آن است. با این وجود ، آنچه برای پول بدست می آورید ، کلیه صفات معمول Arlo از نظر کیفیت ساخت محکم ، فیلمبرداری با دوربین عالی ، انواع ویژگی های هوشمندانه و یک برنامه جلا دهنده است.

 

با تکیه بر آنچه که Arlo Pro 2 ارائه می دهد ، Arlo Pro 3 فیلم QHD HDR ، ضد آب بودن کامل (بنابراین می توانید آن را به بیرون بچسبانید) ، زاویه دید 160 درجه ای چشمگیر و حتی دید در شب رنگی را ارائه می دهد - بنابراین عکس های کم نور شما خواهد بود. در رنگ و نه دانه سیاه و سفید.

 

یکی از ویژگی های منظم ، نورافکن یکپارچه است که می تواند به صورت دستی روشن شود یا در هنگام تشخیص حرکت به صورت خودکار فعال شود. یک آژیر هوشمند یکپارچه نیز وجود دارد: اگر سارقین احتمالی برای پیاده شدن از اموال خود به کمی دلگرمی اضافی احتیاج دارند ، باید نورافکن و آژیر قادر به تهیه آن باشند.

 

تشخیص حرکت از سطح بالایی برخوردار است و همچنین برنامه استفاده از آن لذت بخش است (خیلی بهتر از برنامه هایی که با برخی دوربین های امنیتی بودجه می گیرید) ، اگرچه اگر می خواهید به هوشمندانه ترین تنظیمات آن بپردازید ، کمی مورد وجود دارد. منحنی یادگیری. برای همه هوشمندانه های اساسی تر ، بسیار عالی است. اگر در حال حاضر یک دوربین Arlo یا دو دستگاه در آن ندارید ، باید یک هاب اتصال داده شده به روتر خود را نصب کنید ، بنابراین این نکته را بخاطر بسپار - دوربین ها همه به هاب متصل می شوند (نه به وای فای شما). Fi) ، و این می تواند بدان معنی باشد که موضوعات دامنه وجود دارد.

 

 

با کمک برنامه ای که شما را از طریق این فرآیند راهنمایی می کند ، راه اندازی واقعاً آسان است و به زودی می توانید باغ با پشتی یا هنرستان خود را با کیفیت عالی مشاهده کنید. صدای دو طرفه گنجانده شده است تا بتوانید با افراد تحویل یا فقط پرندگان در باغ خود گپ بزنید - این بستگی به شما دارد.

 

مانند همیشه با Arlo ، سابقه ضبط ویدیوی کامل ابر (و همچنین توانایی تشخیص اینکه حرکه حنا ، حیوان یا وسیله نقلیه است) هزینه بیشتری برای شما خواهد داشت ، اما شما یک آزمایش 3 ماهه دریافت می کنید تا بتوانید ببینید دوست دارید اولین.

 

بزرگترین مسئله آن این است که دوربین های هوشمند بسیار کم قیمت می شوند و سیستم Arlo بسیار پریمیوم باقی مانده است. اگر نمی خواهید به ویژگی های پیشرفته تر آن دسترسی پیدا کنید ، ممکن است زیاد نباشد - اگر نیازهای شما ساده تر است ، به سایر دوربین های موجود در این لیست نگاهی بیندازید.

 

بهترین دوربینهای امنیتی Ring Stick Up Cam

 

 

 

2. CAM RING STICK UP

یک دوربین امنیتی مقرون به صرفه و دارای لهستانی و قابلیت اطمینان زیادی

مشخصات فنی

وضوح حداکثر: 1080pWired / wireless: زاویه دید بی سیم: 115 درجه داخلی و خارجی: صدا در فضای باز از دو طرفه: YesStorage: CloudSubscription: از 2.50 پوند در ماه

دلایل خرید

+ بسیاری از ویژگی ها و تطبیق پذیری

+ تقریباً در هر کجا می رود

+ برنامه ویژگی ها و گزینه های زیادی دارد

بهترین معاملات امروز

105 یورو

مشاهده در CONRAD ELECTRONIC

210 یورو

مشاهده در Conrad Electronic

آمازون را بررسی کنید

مشاهده همه قیمت ها (3 یافت شده)

• نقد و بررسی کاملاً کامل Ring Stick-Up ما را بخوانید

 

رینگ (که در حال حاضر متعلق به آمازون است) ، حنجره های ویدیویی را ایجاد نمی کند ، بلکه باعث ایجاد دوربین های امنیتی نیز می شود: در اینجا ما مدل بی سیم و باتری را انتخاب کرده ایم ، اما اگر نمی خواهید نگران نباشید ، یک نسخه سیمی نیز وجود دارد. مجبور به شارژ باتری ها

 

تمام ویژگی هایی که می توانید از آنها بخواهید در اینجا آمده است ، مانند دید در شب ، هشدار تشخیص حرکت ، صدا دو طرفه و فیلمبرداری با کیفیت HD 1080. زمینه دید 115 درجه بهترین کار در تجارت نیست اما قطعاً به اندازه کافی خوب است.

 

این حلقه بودن ، اپلیکیشن نیز جلا و حرفه ای است ، و اگر می خواهید دوربین خود را در حال فیلمبرداری قرار دهید ، می توانید با یک دستور صوتی ساده الکسا فیلم را در Echo Show یا دستگاه TV TV Fire بگیرید.

 

در حالی که Ring Stick Up Cam ارزانترین قیمت بهترین ما نیست

دوربین های کنجکاو ، قطعاً قیمت بالاتر خود را کسب می کند. اگر می خواهید به جای اینکه هشدارهای زنده دریافت کنید ، ضبط ها را در ابر نگه دارید ، این هزینه برای شما 2.50 پوند در ماه است (با یک دوربین آزمایشی رایگان خدمات را دریافت می کنید).

 

بهترین دوربین امنیتی 2020 Neos SmartCam

 

(اعتبار تصویر: Neos)

3. NEOS SMARTCAM

بهترین دوربین امنیتی هوشمند ارزان قیمت امروز موجود است

مشخصات فنی

حداکثر وضوح تصویر: 1080pWired / wireless: زاویه دید سیم کشی: 110 درجه داخلی / خارجی: صدا داخلی دو طرفه: YesStorage: Cloud یا microSDS اشتراک: N / A (ذخیره سازی رایگان 14 روزه)

دلایل خرید

+ قیمت بسیار باورنکردنی

+ کیفیت تصویر خوب

+ ذخیره رایگان ابر

دلایل جلوگیری از جلوگیری

از ویژگی های پیشرفته تر استفاده می کند

بهترین معاملات امروز

پایین سهام

69.89 دلار

مشاهده در AMAZON

 

• بررسی کامل Neos SmartCam ما را بخوانید

 

Neos SmartCam 90? از آنچه شما از یک دوربین امنیتی برای محافظت در منزل خود در خانه احتیاج دارید ، ارائه می دهد اما با کمتر از یک چهارم قیمت دوربین های مشابه. به همین دلیل است که ما این دوربین امنیتی را در لیست خود بسیار بالا قرار داده ایم. اگر در مورد گرفتن یک دوربین هوشمند گرانقیمت هستید ، حداقل سعی در ایجاد این گزینه به عنوان گزینه سطح ورودی ، محرمانه است - برای 25 پوند ، چرا چنین چیزی را دریافت نمی کنید؟

 

در اینجا جزئیات وجود دارد: این دوربین فیلمبرداری با کیفیت 1080 پیکسل HD ، در روز یا تاریکی را به لطف دید در شب ، ضبط می کند و همگی در سطح کیفی که با بسیاری از رقبا مطابقت دارد. محدوده میدان دید 110 درجه ، کمتر از بهترین رقبا در آنجا است ، اما این به معنای فیلم واضح تر (با هر پیکسل کمتر نمای را پوشش می دهد).

 

از نظر تلفن های هوشمند ، شما تشخیص حرکت و نویز را دارید و برنامه در صورت بروز هرگونه هشدار به شما هشدار می دهد (می توانید حساسیت را مطابق نیاز تنظیم کنید). همچنین بر اساس موقعیت مکانی شما بطور خودکار اسلحه و خلع سلاح می شود ، بنابراین همیشه در خانه شما هشدار دریافت نمی کنید.

 

شما می توانید فید دوربین را از هر زمان به صورت زنده از برنامه مشاهده کنید ، و از چندین دوربین نیز پشتیبانی می کند ، بنابراین سیم کشی کل خانه برای کمتر از 100 پوند کاملاً امکان پذیر است. فیلمبرداری در هر دوربین می تواند به کارت حافظه microSD منتقل شود ، اما همچنین به مدت 14 روز در ابر به صورت رایگان ذخیره می شود ، که این یک لمس عالی است.

 

جای دوربین آسان است و می توان آن را به صورت دیواری نصب کرد. هیچ گزینه ای برای توان باتری وجود ندارد و به گونه ای طراحی نشده است که در عناصر نیز قرار بگیرد. در کل ، در حالی که Neos SmartCam به اندازه دوربینهای دیگر از لحاظ فنی پیشرفته‌ای ندارد ، از نظر قیمت بسیار مناسب است.

 

بهترین دوربین های امنیتی Arlo Ultra

 

بهترین سیستم دوربین ایمنی در بازار امروز سیستم دوربین امنیتی بدون سیم Arlo Ultra 4K UHD است.

 

4. ARLO ULTRA 4K UHD SYSTEM CAMERA Security Wireless

به پایان عالی خوش آمدید: تصویر کامل و هوشمندهای جدی در یک بسته مهندسی شده با درخشان.

مشخصات فنی

وضوح حداکثر: 4KWired / wireless: زاویه دید بی سیم: 180 درجه داخلی / خارجی: صدا در فضای باز از دو طرفه: YesStorage: Cloud یا microSDSubscription: از 1.99 پوند در ماه

دلایل خرید

+ تصویر 4K HDR

+ دید در شب پیشرفته

+ نمای 180 درجه

+ فناوری لغو نویز

بهترین معاملات امروز

359.99 دلار

مشاهده در AMAZON

در کنار رقبای خود ، شما را سخت می کوشید تا تفاوتهای خارجی را بیان کنید ، اما برنامه Arlo را آتش بزنید و واضح است که این تنها پیشرفته ترین بسته دوربین امنیتی هوشمند است که در دسترس است.

 

با اتصال شروع می شود. راه اندازی توپی Arlo و دوربین زوج آن بسیار سریع بود و ممکن است دیگران در آن جا منتظر بمانند که مدت زمان طولانی قبل از رسیدن به یک نمای زنده ، Arlo کالا را به سرعت واگذار کند (و هنگامی که شما در حال خاموش کردن آژیر هستید ، یا گپ می زنید با تماس گیرنده ، که بی فایده بی ارزش است).

 

در حالی که به وضوح تصویر رسیده است ، گمان می کنیم با توجه به اینکه ضبط های Arlo Ultra هنگام بزرگنمایی درست می توانند ضبط شده کمی در فیلم 4K داشته باشند ، اما این هنوز هم بسیار واضح ترین دوربین امنیتی است که در آن مشاهده کرده ایم. عمل ، بی سیم یا موارد دیگر.

 

شما می توانید آن را پیکربندی کنید تا هر چیزی را از یک منظره دید معقول و درست تا یک چشم ماهی با اندازه 180 درجه بکشید ، و این عکس HDR با عمق رنگی فوق العاده ای نیز به چشم می خورد. آرلو با تست شب گرگ و میش ، قبل از تغییر حالت دید در شب ، بیست دقیقه بیشتر از رقبای خود در نور کم مدیریت کرد و هنوز هم تصویری شفاف و رنگارنگ به خود جلب می کند.

 

در شب ، گرچه فاقد آرایه کامل IR برخی از رقبا است ، اما Arlo از نور کافی برای دیدن مسافت مناسب عکس می گیرد و در صورت قرار دادن آن در خارج از منزل ، یک نور قابل تنظیم قابل تنظیم است - که به طور مرتب ما را به سمت تشخیص حرکات خارق العاده سوق می دهد. Arlo نه تنها وسایل در حال حرکت را سریع انتخاب می کند ، بلکه به اندازه کافی مغز است که می تواند دقیقاً همان چیزی را که به دنبالش می آید ، ضربات مناسبی ایجاد کند.

 

اعلان فشار شما ممکن است بگوید "حرکت" ، ممکن است "شخص" باشد ، یا حتی می تواند "حیوان" بگوید. مطمئناً متوجه نشده ایم که در تلاش برای تعیین تفاوت بین یک انسان و گربه است. حتی یک الگوریتم تشخیص بسته وجود دارد ، که در آن آرولو با روبرو می تواند هنگامی که آخرین خرید آنلاین شما فرود آمده است را تشخیص دهد و به همان اندازه به شما هشدار می دهد. این خیلی جالب است

 

اگر Arlo را از طریق کابل مغناطیسی آن وصل کرده باشید ، می توانید مناطق داغ تشخیص را تنظیم کنید ، خارج از این قسمت آن را نادیده می گیرد

مثلاً اگر در نزدیکی یک جاده شلوغ زندگی می کنید ، مفید است ، اما نیاز به انرژی تا حدودی ماهیت آن را بی سیم می کند. این کوه فوق العاده قوی است ، به این معنی که می توانید Arlo Ultra را به هر کجا که نیاز دارید نشان دهید و سریع آن را برای شارژ حذف کنید.

 

تنها مسئله واقعی ما با هزینه است. در درجه اول این بسته به هیچ وجه ارزان نیست ، اما اگر می خواهید ضبط های 4K را در ابر ذخیره کنید ، به یک اشتراک اضافی رده بالاتر نیاز دارید. با این وجود ، دشوار است که استدلال کنید Arlo Ultra برچسب قیمت خود را کسب نمی کند - فقط به این دلیل است که به دلیل آن قیمت قیمتی ، یک محصول طاقچه است ، هنگامی که Arlo Pro 3 دارای همان هوشمندی های کمتری است.