سفارش تبلیغ
صبا ویژن

راهنمای خرید آقایان برای خرید یک ساعت (لیست نهایی)

1. سؤال هنگام خرید ساعت: چرا یکی را می خواهید؟

مانند هر خرید عمده ، باید تصمیم بگیرید که چه چیزی را از ساعت خود می خواهید. بدیهی است که شما می خواهید چیزی که به نظر خوب است ، اما آیا نگرانی اصلی شما است؟

شما ممکن است به دنبال ویژگی های عملی مانند دوام و دقت باشید ، به خصوص اگر قصد دارید از آن برای غواصی ، ورزش های مسابقه ای یا سایر فعالیتهایی استفاده کنید که یک ساعت ارزان کار نمی کند.

G-SHOCK GSTB100XA-1A

این زمانی است که به G-SHOCK احتیاج دارید ... برای بررسی آنها اینجا را کلیک کنید.

شاید بزرگترین دغدغه شما سرمایه گذاری شما باشد - همه ساعتها به مرور زمان ارزش یکسان را ندارند.

هنگامی که اولویت های خود را می دانید ، می توانید هنگام شروع خرید ، زمینه را به روش منطقی باریک کنید.

 

2. ساعت مچی آنالوگ یا دیجیتال؟

"آنالوگ" به معنای نوع قدیمی ساعت با دست و تیک است. این هنوز شیک ترین گزینه محسوب می شود ، و اگر می خواهید چیزی را به راحتی و به مناسبت های گاه به گاه بپوشید ، قطعاً دیجیتالی نمی خواهید.

با این حال ، برخی از ساعتها با نمایشگرهای آنالوگ و دیجیتال بهترین ها را در هر دو دنیا ارائه می دهند. برخی از این موارد به اندازه کافی تیز به نظر می رسند که با کت و شلوار پوشیده شوند.

 

3. نوع بند: فلز ، چرم ، یا لاستیک

تسمه های ساعت چرمی مانند کمربندهای چرمی هستند - باریک ، براق ، نوع ساده به همان اندازه که می توانید دریافت کنید ، رسمی است ، اما هر چیزی در قسمت مات و مبهم مات است گاه به گاه.

چرم در تابستان گرم است و در اثر عرق آسیب می بیند ، بنابراین اگر با بند چرمی بروید می خواهید آن را برای تابوت نایلون یا توری در تابستان تغییر دهید.

تسمه های ساخته شده از پیوندهای فلزی به عنوان "دستبند" شناخته می شوند.

یک ساعت با یک دستبند فلزی یک ظاهر مردانه همه کاره است که با هر چیزی کوتاه تر از رسمی ترین لباس تجاری کار می کند. همچنین برای پوشیدن در طول سال مناسب است. برای کیفیت خوب ، به دنبال یک دستبند با پیوندهای پیچ دار باشید.

GSHOCK با کت و شلوار

در اینجا ما یک بند رزین را مشاهده می کنیم که با لباس مناسب تیز است - برای بررسی دامنه G-STEEL اینجا را کلیک کنید.

سرانجام ، تسمه های ساعت مچی (همچنین به رزین معروف هستند) ظاهری گاه به گاه است ، اما اگر ساعت به اندازه کافی تیز به نظر برسد ، می توانید با کت و شلوار لباس بپوشید. بند رزین به این معنا نیست که یک ساعت مچی بی کیفیت باشد ، فقط برای عملکرد سخت طراحی شده است - این جواهرات نیست.