سفارش تبلیغ
صبا ویژن

لیست قطعی از بهترین عطرهایی که تاکنون ساخته شده است

 

رایحه امضا باید بی زمان و پوشیدنی باشد ، در هر شرایط و در هر سنی. اما مطمئنا با وجود بسیاری از عطرهای موجود در بازار ، پیدا کردن عطر مناسب برای شما می تواند یک چالش باشد. پیشخوان های زیبایی و فروشگاه های آنلاین از مارک های عطر بی پایان با جدیدترین و بهترین فروشگاه ها تهیه شده اند ، اما چگونه می دانید رفتن جدید شما به کدام یک خواهد بود؟

 

یک مکان برای شروع: با عطرهای کلاسیک که نسل های زیادی در آن وجود داشته و در تست زمان ایستاده اند. عطرهای نمادین موجود در لیست بهترین عطرهای همه زمانها به دلایلی دارای فرقه دیگری هستند - عطرهای مقاومت ناپذیر آنها هرگز پیر نمی شوند. در اینجا ، متخصصان زیبایی ما بهترین عطرهای زنانه را به هر مناسبت ، ترجیح عطر و فصل ، از جمله عکسهای پرفروش ، عطرهای زنانه که مردها دوست دارند ، بهترین عطرهای مخصوص محل کار و… گرد هم آورده اند.

 

1

بهترین امتیاز عالی برای زنان

اسپری Flowerbomb Eau de Parfum

 

VIKTOR & ROLF

VIKTOR & ROLF

sephora.com

85.00 دلار

خرید کن

این عطر و ادکلن مورد علاقه Viktor & Rolf وضعیت "محبوب ترین" خود را به دست آورده است. این عطر به شکل نارنجک شکل گرفته و با رایحه ای فوق العاده زنانه و گرم از گل یاس ، فریزیا و گل سرخ در یک اسپریتز منفجر می شود.

 

2

بهترین امتیاز عالی برای زنان

اسپری اسپری Pleasures Eau de Parfum

 

استی لادر

استی لادر

nordstrom.com

32.00 دلار

خرید کن

آیا به دنبال یک عطر گل سبک با قیمت مناسب هستید؟ این یک برنده مشخص است. Evelyn Lauder این عطر محبوب را برای گرفتن شادابی گلها پس از باران بهاری ، با نت های بالای گل سوسن سفید ، برگ بنفشه و برگهای سبز طراحی کرد.

 

تبلیغات - ادامه مطلب را در زیر بخوانید

 

 

3

بهترین امتیاز برای کار

ادویه توالت سفید چای سفید

 

الیزابت آردن

الیزابت آردن

ulta.com

56.00 دلار

خرید کن

مانند یک لباس کار کلاسیک ، این عطر الیزابت آردن همیشه درجه یک است و هرگز از سبک نمی رود. مخلوط ظریف چای سفید ، مریم گلی ، عنبیه سفید و مشک بوی ملایمی را می دهد اما جذاب نیست.

 

4

بهترین کلاس کلاسیک برای زنان

اسپری Coco Mademoiselle ادو پارفوم

 

شانل

شانل

nordstrom.com

105.00 دلار

خرید کن

اگر بزرگ شدید که تحسین عطر مادر Chanel شماره 5 مادرتان شد ، این بطری به همان اندازه قابل حسادت را امتحان کنید. با نت های نارنجی ، یاس ، گل رز و وانیل ، Coco Mademoiselle یک کلاسیک مدرن است.

 

5

بهترین امتیاز برای زنانی که عاشق مردان هستند

Baccarat Rouge 540 Eau de Parfum

 

MAISON FRANCIS KURKDJIAN

MAISON FRANCIS KURKDJIAN

bloomingdales.com

180.00 دلار

خرید کن

این آفرینش Maison Francis Kurkdjian به سرعت به شهرت رایحه ای رسید (و به لطف عطر و طعم غیر قابل مقاومت و سرگردان بودن ، به زیبایی گریل رسید و به همراه مدیر زیبایی GH). این بی نظیر ترین ترکیب یاس ، سدر و کهربا است که گرم ، حسی و قوی است اما در عین حال نرم است - کاملاً اعتیاد آور و نوع عطر و بوی امضایی که مردم متوقف می شوند و از آنها سؤال می کنند.

 

مرتبط: 17 بهترین هدایای عطر

 

تبلیغات - ادامه مطلب را در زیر بخوانید

 

 

6

بهترین نسخه WOODSY برای زنان

Gypsy Water Eau de Parfum

 

BYREDO

net-a-porter.com

175.00 دلار

خرید کن

ماجراجویان خارج از منزل عطر و طعم عشایری این عطر را دوست دارند ، زیرا از توت های تازه انتخاب شده درخت چوبی به سوزن های کاج و بخور دادن قبل از رسیدن به عطر و بوی راحت وانیل و چوب صندل حرکت می کنند.

 

7

بهترین امتیاز سیتروسی برای زنان

ادو تویلت گریس شگفت انگیز

 

فلسفه

فلسفه

52.00 دلار

خرید کن

این که بینی شما به بوی قوی حساس باشد یا به دنبال چیزی لطیف برای پوشیدن روزمره هستید ، این عطر فلزی فلسفی شما را در یک cl0ud قریب به اتفاق نمی پوشاند. مرکبات ترد نارنج و گریپ فروت با گلهای سفید نرم برای رایحه ای لطیف ترکیب می شوند.

 

8

بهترین نسخه برای گل سرخ

Miss Dior Blooming Bouquet ادو توالت

 

دیور

دیور

nordstrom.com

60.00 دلار

خرید کن

این را تصور کنید: شما در باغ فرانسوی در حال محاصره شدن با گل صد تومانی تازه و گل سرخ هستید. چند اسپریتز از این عطر گل Dior شما را به آنجا می برد.

 

ارتباط: 13 بهترین عطرهای خوشبو با گل رز

 

تبلیغات - ادامه مطلب را در زیر بخوانید

 

 

9

بهترین نسخه گل برای زنان

Bloom Gocce di Fiori ادو تویلت

 

GUCCI

GUCCI

nordstrom.com

112.00 دلار

خرید کن

آیا در اولین روز بهار در تمام طول سال خواب دارید؟ این دسته از بطری های توبروز و یاس را از گچی انتخاب کنید که عطر عالی شماست.

 

10

بهترین عطر و بوی تمیز برای زنان

Molecule 02 ادو توالت

 

مولکول های عالی

مولکول های عالی

bloomingdales.com

140.00 دلار

خرید کن

این عطر Molecules Escentric حداقلی مبتنی بر یک یادداشت واحد است: تفریحی از فرم طبیعی کهربا. برخلاف سایر عطرهای "تمیز" که می توانند پودری یا تقلبی باشند ، این بوی شیرین لطیف ، گرما و مشکی پوست تمیز را بو می دهد.

 

11

بهترین امتیاز تعطیلات برای زنان

ادوپرفیوم دریای مدیترانه ای Honeysuckle

 

AERIN

AERIN

nordstrom.com

130.00 دلار

خرید کن

تصور کنید که با لذت بردن از گریپ فروت صبحانه خود در یک بالکن مشرف به آبهای فیروزه دریای مدیترانه ، شهد شیرین عسل را بو کنید. اگر می توانستید آن صحنه را با رایحه ای ضبط کنید ، این غبار آیرین زیبا خواهد بود.

 

تبلیغات - ادامه مطلب را در زیر بخوانید

 

 

12

بهترین امتیاز برای لباس زنان در شب

Eau de Parfum Black Opium

 

YVES SAI

NT LAURENT

YVES SAUR LAURENT

nordstrom.com

29.00 دلار

خرید کن

این عطر مانند Yves Saint Laurent مانند فنجان روزانه شما ، اعتیاد آور است. قهوه و وانیل با رایحه نارنجی ، یاس و گلابی برای رایحه ای اغوا کننده که شما را از خواب بیدار می کند (فقط به موقع برای شب خرما) با هم مخلوط می شوند.

 

13

بهترین نتیجه برای زنان

Light Blue Sun Eau de توالت

 

دولچه گابانا

دولچه گابانا

macys.com

102.00 دلار

خرید کن

در خواب دیدن نوشیدنی یخ زده مورد علاقه خود در ساحل خواب دارید؟ اسپریتز را بر روی این کوکتل Dolce & Gabbana از آب لیمو و نارگیل برای برآورده کردن ولع تابستانی خود قرار داده است.

 

14

بهترین نسخه WOODSY برای زنان

Eau Parfumée Au Thé Rouge

 

BVLGARI

BVLGARI

bulgari.com

131.00 یورو

خرید کن

این عطر بولگاری مورد علاقه همیشگی مدیر زیبایی GH است. نت های چوبی ، کمی شیرین چای قرمز ، انجیر و مشک مانند دزدکی و گرمی یک ژاکت کشمیر لوکس ترمه ، بطری است.

 

تبلیغات - ادامه مطلب را در زیر بخوانید

15

بهترین مارپیچ روشن برای زنان

La Vie est Belle Eau De Parfum

 

LANCÔME

زبان

nordstrom.com

74.00 دلار

خرید کن

این عطر مخصوص زنی است که در زمان حال زندگی می کند. با رایحه های درخشان و بی نظیر عنبیه و نعناع ، این عطر بی خیال برای کسانی که معتقدند مانند اسم ، "زندگی زیباست" است.

 

16

بهترین نسخه زمستان برای زنان

ادویه مخصوص چرم Tuscan Intense Leather Eau de Parfum

 

تام فورد

تام فورد

nordstrom.com

335.00 دلار

خرید کن

اگر به بوی کتاب های قدیمی یا چرم ریز تمایل دارید ، این ممکن است عطر و طعم برای شما باشد. یکی از اسپریتزهای این عطر ثروتمند تام فورد شما را با یک شومینه خزنده و پر از چوب تیره و پیر و چرم مجلل به کتابخانه محقق منتقل می کند.

 

17

بهترین موسیقی برای زنان

For Her Eau de Parfum

 

NARCISO RODRIGUEZ

NARCISO RODRIGUEZ

nordstrom.com

128.00 دلار

خرید کن

همانند لباس های مشکی نارسیسو رودریگز ، عطر نماد او مترادف با سادگی شیک است. اسپریتز در مرکز مشک واقع شده و غنی از عنبر ، چوب و وانیل است.

 

تبلیغات - ادامه مطلب را در زیر بخوانید

18

بهترین پیشنهاد برای زنان

اسپری دیزی ادو توالت

 

MARC JACOBS

MARC JACOBS

nordstrom.com

$ 86.00

خرید کن

این عطر هرگز "Daisies را فشار نخواهد داد." از سال 2007 ، عطر و بوی جوان مارک جیکوبز از توت فرنگی وحشی ، دسته گل یاس و وانیل با توجه به استقبال ، یادداشت های تازه و کلاه گل های بازیگوش خود را شیفته بسیاری کرده است.

goodhousekeeping