سفارش تبلیغ
صبا ویژن

15 بهترین برنامه برای طراحی پست اینستاگرام خلاقانه در سال 2021

آیا می خواهید داستانهای Insta خود را به سطح دیگری ببرید؟ به کلاژها ، جلوه های قدیمی ، انیمیشن ها ، فونت های جالب فکر کنید ... می توانید از بسیاری جهات در استوری های اینستاگرام خلاق باشید!

 

استوری های اینستاگرام امروزه ابزار بسیار مهمی هستند. این مکان برای نشان دادن شخصیت واقعی شما و مکانی برای افزایش تعامل شما است ، بنابراین بهتر است به آخرین روندهای استوری های اینستاگرام نیز توجه کنید!

 

به علاوه ، من اخیراً با استفاده از این برنامه ها به 100 هزار دنبال کننده در اینستاگرام رسیده ام ، آنها واقعاً به من کمک کردند تا مخاطبان بیشتری را جذب کنم. می توانید نحوه رشد در اینستاگرام را اینجا بخوانید.

برنامه های بسیار زیادی وجود دارد و من می خواهم با این انتخاب برنامه ها برای بهترین داستانهای اینستاگرام ، کار را برای شما آسان کنم. اینها برنامه های مورد علاقه من هستند که تقریباً هر روز در حساب اصلیمdianamiaus از آنها برای استوری های اینستاگرام استفاده می کنم. شاید قبلاً در مورد برخی از آنها شنیده باشید اما مطمئن هستم که موارد جدیدی را نیز خواهید یافت!

 

توجه: همه این برنامه ها برای iPhone در دسترس هستند اما همه آنها در Android موجود نیستند.

 

بیشتر بخوانید:

 

کلیدهای موفقیت اینستاگرام: داستان پشت 100 هزار دنبال کننده

 

بهترین برنامه ها برای عکس های کامل اینستاگرام

 

چگونه می توان زیبا ترین GIF ها را برای استوری های اینستاگرام پیدا کرد

 

تقویم اینستاگرام: در سال 2020 به کجا سفر کنیم

 

نحوه گرفتن عکس از سفر بدون حضور افراد دیگر در آنها

 

نحوه ژست گرفتن برای اینستاگرام: 10 ژست آسان

 

باز کردن: برنامه برای ایجاد کلاژهای حداقل و مرتب

برای iPhone و Android موجود است.

 

من تعداد دفعاتی که درباره این برنامه از من پرسیده اید را از دست داده ام. در اینجا ، بهترین راز در استوری های اینستاگرام Unfold نامیده می شود!

 

من این برنامه را دوست دارم زیرا باعث می شود Stories مرتب تر و ظریف تر به نظر برسد ، و همچنین جالب ترین کولاژها را ایجاد می کند و امکان اشتراک گذاری 2 یا بیشتر عکس و فیلم در یک Story را فراهم می کند.

 

Unfold یک برنامه رایگان است: برخی از طرح های کلاژ رایگان برای استفاده هستند در حالی که اگر می خواهید کل مجموعه را بدست آورید باید هزینه پرداخت کنید. مجموعه های مورد علاقه من پرداخت می شوند: FF1 و RP1. آنها هر چند وقت یکبار مجموعه های جدیدی (پولی و بدون پرداخت) منتشر می کنند و همچنین می توانید برای دریافت همه بسته ها عضویت پرداخت کنید - من مخصوصاً برچسب های تمبر را دوست دارم!

 

نمونه هایی را با استفاده از قالب های رایگان زیر مشاهده کنید:

 

بهترین برنامه ها برای استوری های اینستاگرام

بهترین برنامه ها برای استوری های اینستاگرام

بهترین برنامه ها برای استوری های اینستاگرام

 

Mojo Video: بهترین برنامه برای داستانهای متحرک اینستاگرام

ویدئوی Mojo فقط برای iPhone در دسترس است.

 

برنامه های زیادی مانند Unfold وجود دارد که سعی می کند بزرگترین چیز بعدی در اینستاگرام باشد ... و ویدیو Mojo موفق شده است!

 

ویدئوی Mojo دارای طرح های زیبایی مانند Unfold است ، با ویژه اضافه کردن جالب ترین انیمیشن ها برای بهترین داستانهای Instagram تا به حال. روز اول که از Mojo در Stories استفاده کردم ، صدها dm در اینستاگرام و بازدید از این وبلاگ به من دست داد ، بنابراین به شما توصیه می کنم که آن را در اسرع وقت بارگیری کنید - قبل از دیگران آن را دریافت کنید!

 

من هنوز صدها نظر و DM دارم که از کدام برنامه استفاده می کنم. خوب ، شما برو!

 

ویدئوی موجو برای داستان

بهترین برنامه ها برای استوری های اینستاگرام

 

Story Luxe: برای ایجاد کلاژهای زیبا و خلاق

Story Luxe فقط برای iPhone در دسترس است.

 

Story Luxe بسیار شبیه Unfold است ، اما به نوعی بهتر است.

 

بسیاری از اینستاگرامرها همیشه از Unfold استفاده می کنند ، بنابراین به این خوبی نیست. اگر می خواهید بیشتر پیش بروید ، StoryLuxe را بارگیری کنید. این طرح دارای تنوع بسیار زیادی است ، از فیلم گرفته تا فریم های نئونی یا سرد. این یک برنامه رایگان است اما بدون هزینه یک سنت گزینه های زیادی را در اختیار خواهید داشت.

 

به علاوه ، آنها مجموعه های خاصی را برای رویدادهای مهم مانند کریسمس ، روز سنت ولنتاین یا Coachella ایجاد می کنند.

 

StoryLuxe برای استوری های اینستاگرام

StoryLuxe برای استوری های اینستاگرام

 

نیچی: برای ایجاد استوری های صادقانه و زنانه در اینستاگرام

Nichi برای iPhone در دسترس است

 

نیچی وسواس فعلی من است.

 

با نیچی می توانید طرح های زیبایی برای استوری های اینستاگرام از جمله زنانه ترین برچسب ها ایجاد کنید. من واقعاً آن طراحی استوری اینستاگرام را دوست دارم.

 

من تازه آن را کشف کردم - قبل از دیگران مال خود را بگیرید!

 

برنامه نیچی برای داستانهای اینستاگرام

برنامه نیچی برای داستانهای اینستاگرام

 

StoryArt: یک قدم جلو بروید

StoryArt برای iPhone و Android در دسترس است.

 

جدیدترین کشف من StoryArt است: دارای الگوهای بسیار زیبا -از جمله انیمیشن ها -برای انتخاب مواردی که دنبال می کنید برای پیروان شما متفاوت و منحصر به فرد است. بهترین کار این است که می توانید هر الگو را به دلخواه خود سفارشی کنید. هر چند وقت یکبار مجموعه های جدیدی منتشر می کنند.

 

این برای من یک امر ضروری است و ایجاد راهنماهای بصری بسیار مناسب است. از خلق لذت ببرید!

 

بهترین برنامه ها برای استوری های اینستاگرام

بهترین برنامه ها برای داستانهای اینستاگرام

بهترین برنامه ها برای استوری های اینستاگرام

 

Kirakira+: برنامه ای برای افزودن جلوه براق!

Kirakira+ برای iPhone و Android در دسترس است.

 

با Kirakira+آن جلوه درخشان را روی فیلم ها و عکس های خود ایجاد کنید.

 

Kirakira+ دارای فیلترهای متفاوتی است که محتوای شما را درخشان تر و درخشان تر می کند - همچنین می توانید شدت باد زدن را تنظیم کنید!

 

در فصل جشن ضروری است.

 

بهترین برنامه های استوری اینستاگرام

بهترین برنامه های استوری اینستاگرام

 

Instasize: همه در یک

Instasize برای iPhone و Android در دسترس است.

 

در این مرحله ، شاید از این لیست خسته شده اید: بی پایان به نظر می رسد ، اینطور نیست؟ Instasize p است

اگر می خواهید فقط از یک برنامه استفاده کنید که همه را شامل می شود: ویرایش آسان ، الگوهای داستانهای اینستاگرام ، فونت ها ، کلاژها ، ویرایش ویدئو… Instasize همه چیز را دارد و استفاده از آن بسیار آسان است.

 

Instasize همچنین مجموعه های خاصی را برای رویدادهای مهم ایجاد می کند: من الگوهای Coachella را برای استوری های اینستاگرام دوست داشتم!

 

 

بهترین برنامه ها برای استوری های اینستاگرام

 

Huji Cam: برنامه ای برای ایجاد عکس های پرنعمت

Huji Cam برای iPhone و Android در دسترس است.

 

همه از Huji Cam استفاده می کنند. اگر هنوز دانلود نکرده اید ، باید آن را بارگیری کنید!

 

Huji Cam این برنامه رایگان رایگان است که عکس های شما را شبیه عکاسی فیلم قدیمی می کند. برخی از عکسها با شعله ور شدن لنز ظاهر می شوند ، برخی دیگر ممکن است کمی تحریف شده یا دارای نشت رنگ یا تاریخ 98 باشند.

 

چگونه از Huji Cam استفاده کنیم؟ پس از بارگیری این برنامه ، باید دوربین را نگه دارید که دوربین را نزدیک چشم خود نگه داشته و از منظره یاب آن به نظر می رسد که گویی یک دوربین یکبار مصرف 90 است. پس از عکاسی ، یک رول روی صفحه ظاهر می شود به این معنی که عکس در حال توسعه است. سپس می توانید بر روی Photo Lab ضربه بزنید تا نتیجه را بررسی کنید - اگر دوست داشتید ، می توانید آن را در رول دوربین خود ذخیره کنید.

 

8 میلی متر: برنامه ای برای ایجاد ویدئوهای پرنعمت

8 میلی متر فقط برای iPhone در دسترس است.

 

برای یک ویدیو به سبک قدیمی ، فوراً 8 میلی متر بارگیری کنید!

 

این برنامه 8 میلی متری دارای 10 جلوه مختلف برای ایجاد ویدئوهای سبک یکپارچهسازی با سیستمعامل از جمله نشت نور ، تکان های فریم ، فیلم صامت و سبک های شمارش معکوس است.

 

PicsArt: نمادها و ابله ها را به استوری های اینستاگرام خود اضافه کنید

PicsArt برای iPhone و Android در دسترس است.

PicsArt یک برنامه شگفت انگیز است که افزودن نمادهای زیبا و ابله را برای افزودن به طرح های عکس یا ویدیو آسان تر می کند - برای ایجاد کلاژ نیز عالی است!

 

این همچنین یک برنامه رایگان است ، اما چند طرح و سفارشی سازی موجود وجود دارد که می توانید به صورت رایگان از آنها استفاده کنید.

 

 

 

 

Story Swag: برای انیمیشن های خلاقانه

Story Swag فقط برای iPhone در دسترس است.

 

من سالهاست از Word Swag استفاده می کنم و اکنون آنها با این برنامه جدید بازی را ارتقا می دهند.

 

اگر عاشق فونت ، انیمیشن و طراحی هستید ، Story Swag را دوست خواهید داشت. بسیاری از قالب های متحرک برای انتخاب وجود دارد! علاوه بر این ، افزودن موسیقی رایگان به همه آثار خود بسیار آسان است.

 

 

 

 

Snapchat: برای بهترین فیلترهای چهره Stories در Instagram

Snapchat برای iPhone و Android در دسترس است.

 

استوری اینستاگرام و اسنپ چت بسیاری از موارد مشترک را به اشتراک می گذارند. اینستاگرام اساساً یک کپی است!

 

بنابراین چرا هنوز باید از Snapchat استفاده کنید؟ خوب ، زیرا فیلترهای چهره Snapchat همیشه بهترین خواهند بود! با تنوع بیشتر فیلترها و ویژگی های مختلف مانند تغییر دهنده صدا ، جلوه های زیبایی ، تعویض صورت ... سرگرم کننده تر است! هر روز فیلترهای جدیدی در دسترس است ، بنابراین هرگز خسته نخواهید شد. به علاوه ، می توانید برچسب های خود را بسازید و بسته به موقعیت مکانی خود از تمبرهای مقصد استفاده کنید.

 

من وقتی با دوربین صحبت می کنم از آن بسیار استفاده می کنم-این فیلترها در صورت داشتن چهره جت لگ ، یک نجات واقعی هستند! فیلتری که بیشتر از همه دوست دارم اثر پرنعمت است که تاریخ و زمان دقیق عکسبرداری را نشان می دهد.

 

بهترین برنامه ها برای استوری های اینستاگرام

 

Adobe Lightroom CC: بهترین ابزار ویرایش عکس

Lightroom برای iPhone و Android در دسترس است.

 

Lightroom یک MUST-HAVE مطلق است. این برنامه مورد علاقه من است و بیشتر ساعات روز را در آن می گذرانم (حتی بیشتر از Unum ، بله).

 

شما قبلاً می دانید که هر Instagrammer از Lightroom CC استفاده می کند و ایستگاه از پیش تنظیم Lightroom خود را توسعه می دهد (به زودی ، قول داده می شود!)

 

گاهی اوقات قبل از بارگذاری یک Story در اینستاگرام ، از Lightroom CC با یک پیش تنظیم سریع استفاده می کنم ، به ویژه هنگامی که نور آن خوب نیست و برای نشان دادن مکان با زیبایی واقعی آن نیاز به کمی افزایش دارد.