سفارش تبلیغ
صبا ویژن

9 روش اثبات شده برای کسب درآمد از اینستاگرام (2021)

اینستاگرام به عنوان یکی از سریعترین شبکه های اجتماعی با رشد سریع ، بیش از یک میلیارد کاربر فعال به دست آورد.

 

در چند سال گذشته ، این برنامه از یک برنامه اشتراک گذاری عکس ساده به یک ابزار بازاریابی قدرتمند تبدیل شده است که افراد تأثیرگذار و مشاغل در هر اندازه ای برای دسترسی به مخاطبان مورد نظر خود از آن استفاده می کنند.

 

به گزارش اینستاگرام بیزینس ، 60 درصد مردم از این بستر برای کشف محصولات جدید استفاده می کنند ، 80 درصد آنها حداقل از یک مارک تجاری پیروی می کنند ، 200 میلیون حساب روزانه یک نمایه تجاری را بررسی می کنند و 66 درصد از بازدیدهای نمایه از افراد غیر دنبال کننده است.

 

اینستاگرام همانند گوگل و فیس بوک ، محلی است که هر روز مشتریان بالقوه در آن حضور دارند.

 

اگر می خواهید نحوه درآمدزایی در اینستاگرام را بیاموزید ، به مدل تجاری مناسب نیاز دارید.

 

از کجا شروع می کنید؟

 

در این مقاله ، ما استراتژی های برتر برای شروع کسب درآمد در اینستاگرام را امسال پوشش می دهیم.

 

بیایید شروع کنیم.

 

سلب مسئولیت: این مقاله شامل پیوندهای وابسته است که در صورت خرید طرح ، ممکن است کمیسیون کمی برای شما دریافت کنم. با این حال ، اینها ابزارهایی هستند که هنگام بررسی درآمد در اینستاگرام ، آنها را بررسی کرده و کاملاً توصیه می کنم. می توانید افشای کامل وابسته من را در خط مشی رازداری من بخوانید.

 

نحوه کسب درآمد در اینستاگرام

مردم می توانند در اینستاگرام درآمد زیادی داشته باشند: گزارش اخیر Hopper HQ ادعا می کند که کایلی جنر برای یک پست در اینستاگرام حدود 1.2 میلیون دلار حقوق می گیرد. بدیهی است ، اگر شما یکی از مشهورترین افراد مشهور جهان نیستید ، درآمد تخمینی شما ممکن است بسته به تعداد زیر ، نامزدی ، شهرت و غیره متفاوت باشد.

 

در اینجا سریعترین راه برای توسعه اینستاگرام خود آمده است:

 

برای یک سرویس کسب درآمد از اینستاگرام مانند Jumper Media ثبت نام کنید. آنها به طور خودکار حساب های اینستاگرام را دنبال و لغو می کنند و با کاربران درگیر می شوند تا تعداد دنبال کنندگان شما را منفعلانه افزایش دهند. من در حال حاضر از آنها استفاده می کنم و روزانه 10-20 دنبال کننده جدید بدون انجام هیچ کار اضافی دریافت می کنم.

 

برای شروع کار با Jumper Media ، با آنها جلسه بگذارید و از کد تخفیف ADAM استفاده کنید تا 100 دلار از قیمت ماهانه خود دریافت کنید.

 

هنگامی که تعداد زیادی فالوور دارید ، در اینجا بهترین روش های کسب درآمد در اینستاگرام آمده است:

فهرست مطالب

1. پیوندهای وابسته را تبلیغ کنید.

2. فروش محصولات فیزیکی و دیجیتال.

3. انتشار پست های حمایت شده.

4. سفیر برند شوید.

5. ایجاد محتوای بصری برای فروش.

6. ارائه خدمات بازاریابی رسانه های اجتماعی.

7. برای مشاغل زیرنویس بنویسید.

8. ماسک ها و فیلترها برای استوری های اینستاگرام بسازید.

9. مشتریان مستقل پیدا کنید.

1. پیوندهای وابسته را تبلیغ کنید.

برای کسب درآمد از طریق بازاریابی وابسته ، باید به برنامه های وابسته با درآمد بالا بپیوندید تا بتوانید پیوندهای وابسته را به اینستاگرام خود اضافه کنید و از فروشهایی که ایجاد می کنید کمیسیون بگیرید.

 

برنامه های وابسته

وقتی پیوندهای وابسته به درستی انجام شوند ، می توانند پول هنگفتی به همراه داشته باشند.

 

همانطور که از گزارشات درآمد وبلاگ این سایت مشاهده می کنید ، من ماهیانه بیش از 80 هزار دلار درآمد دارم ، بیشتر از برنامه های وابسته.

 

برای انجام این کار ، به پیوستن به شبکه های وابسته مانند Shareasale ، Clickbank ، Awin و Impact نگاه کنید. همچنین می توانید از طریق وب سایت شرکت یا با جستجوی عبارت "COMPANY + program affiliate" به برنامه های وابسته فردی بپیوندید.

 

از آنجا که اینستاگرام دارای پایگاه کاربری قوی از افراد درگیر است ، مکانی مناسب برای تبلیغ پیوندهای وابسته است.

 

مهم نیست که چقدر دنبال کننده دارید ، می توانید پیوند قابل کلیک را در بیوگرافی اینستاگرام خود وارد کنید. به عنوان مثال ، یک وبلاگ نویس مد Sophie Shohet از این ویژگی برای تبلیغ پیوندهای وابسته استفاده می کند:

 

سوفی شوم اینستاگرام

از آنجا که سوفی بیش از 10 هزار دنبال کننده دارد ، می تواند استوری های اینستاگرام قابل کلیک نیز ایجاد کند. و در اینجا نحوه تبلیغ لینک های وابسته در پست های خود و نمایه خود را مشاهده می کنید:

 

سوفی شومات اینستاگرام 2

فالوورهای اینستاگرام توجه زیادی به پست های اینستاگرام دارند ، بنابراین استفاده از زیرنویس ها برای اطلاع از پیوندهای بازاریابی وابسته راهی عالی برای جلب توجه است.

 

با این حال ، همه پیوندهای پست های اینستاگرام قابل کلیک نیستند ، بنابراین افزودن URL بهترین ایده نیست زیرا خوانندگان باید پیوند را به صورت دستی از متن شما کپی کنند.

 

بنابراین ، بهتر است یک فراخوان برای اقدام بنویسید و خوانندگان خود را دعوت کنید تا روی پیوند موجود در بیوگرافی خود کلیک کنند. یک نکته این است که افشای پیوندهای وابسته مهم است زیرا در هر فروش کمیسیون دریافت می کنید.

 

2. فروش محصولات فیزیکی و دیجیتال.

در چند سال گذشته ، اینستاگرام به یک مولد فروش قوی برای مارک های تجارت الکترونیک تبدیل شده است.

 

از آنجا که مردم در واقع از اینستاگرام برای کشف و خرید محصولات استفاده می کنند ، ویژگی های حساب تجاری بیشتری مانند پرداخت درون برنامه ای ، دکمه فروشگاه ، برچسب های محصول و برچسب های قابل خرید را برای سهولت روند خرید ارائه کردند.

 

یکی از ابزارهای جدید که می توانید برای فروش محصولات اینستاگرام استفاده کنید ، Square Online است.

 

این ابزار پست های اینستاگرام را از فید شما می گیرد و در 3 مرحله ساده آنها را به یک وب سایت قابل خرید تبدیل می کند:

 

حساب اینستاگرام خود را به Square متصل کنید.

مواردی را در پست های اینستاگرام خود که می خواهید بفروشید برچسب گذاری کنید.

روی "انتشار" کلیک کنید و وب سایت خود را راه اندازی کنید.

میدان آنلاین اینستاگرام

از آنجا که فروش محصولات تنها از طریق اینستاگرام دشوار است ، داشتن یک وب سایت ایده خوبی است. و این ابزار جدید از Square Online این کار را بسیار آسان می کند.

 

فقط هزینه تراکنش را پرداخت کنید پس از آماده شدن برای ایجاد وب سایت با دامنه دلخواه خود ، می توانید به یک طرح پولی ارتقا دهید.

 

برای گزینه های دیگر ، می توانید به دنبال انتخاب یک پلت فرم تجارت الکترونیک یا سازنده وب سایت برای راه اندازی وب سایت تجارت الکترونیک باشید ، سپس از اینستاگرام به عنوان یک کانال بازاریابی دیگر استفاده کنید.

 

اگر مبتدی هستید ، می توانید یک کسب و کار dropshipping را نیز راه اندازی کنید تا مجبور نباشید محصولات خود را ارسال کنید یا بازده را مدیریت کنید.

 

گزینه دیگر این است که نحوه فروش در آمازون و تبلیغ محصولات خود در اینستاگرام را یاد بگیرید.

 

در هر صورت ، باید پیوندهایی را به محتوای خود در حساب اینستاگرام خود اضافه کنید.

 

فقط یک فراخوان برای اقدام بنویسید و پیوند وب سایت را درج کنید تا پیروان علاقه مند بتوانند در مورد پیشنهاد شما بیشتر بدانند.

 

و اگر به یک حساب سازنده Instagram تغییر کرده اید ، می توانید برای فروش محصولات فیزیکی درون برنامه ای ، پست های قابل خرید ایجاد کنید. نحوه عملکرد کتی استورینو را بررسی کنید:

 

اینستاگرام کتی استورینو

از لوازم آرایشی ارزان و لباس های دست دوم گرفته تا آپارتمان های مجلل و ماشین های گران قیمت ، مردم انواع محصولات را در اینستاگرام خریداری می کنند.

 

مهم نیست که چه چیزی می فروشید ، احتمالاً مشتری احتمالی شما آنجاست. با این حال ، مهم است که جایگاه خود را بیابید و با جستجوی هشتگ ها و کلمات کلیدی مورد نظر خود به رقابت نگاه کنید.

 

3. انتشار پست های حمایت شده.

طبق گفته Toaster Social ، بازاریابی تأثیرگذار در حال افزایش است: 92 individuals از افراد به توصیه های دهان به دهان اعتماد دارند ، 76 people از مردم معتقدند که به محتوای مشترک افراد معمولی بیشتر از مارک ها و 82 of از مشتریان اعتماد دارند. قبل از تصمیم گیری در مورد خرید ، می خواهید از دوستان ارجاع بگیرید.

 

به زبان ساده ، مردم به دنبال توصیه های همکاران خود هستند ، بنابراین تعجبی ندارد که هر روز مارک های بیشتری برای تأثیرگذاری بر مارک های خود از افراد تأثیرگذار استفاده می کنند.

 

طبق دستورالعمل های کمیسیون تجارت فدرال (FTC) برای تبلیغات آنلاین ، از آنجا که کاربران خواهان شفافیت در اینستاگرام هستند ، همه افراد تأثیرگذار باید پست های حمایت شده را فاش کنند. و در اینجا ممکن است یک پست حمایت شده در Instagram نمایش داده شود:

 

دافنه اوز اینستاگرام

دافنه نور اوز یک مجری تلویزیونی محبوب با بیش از 387 هزار دنبال کننده است ، بنابراین شگفت انگیز نیست که مارک های بزرگی مانند J.Crew برای شانس ورود به جامعه ای که از قبل در اینستاگرام Instagram مشغول شده است ، با او تماس می گیرند.

 

آیا می خواهید بهترین قسمت را بدانید؟ برای شروع کسب درآمد با پست های حمایت شده ، نیازی به طرفداران قوی نیست. هنگام انتخاب اینفلوئنسر مناسب ، اکثر مارک ها به میزان مشارکت توجه زیادی می کنند ، بنابراین حتی مارک های بزرگی مانند دانکین می خواهند با نانو و تأثیرگذارهای خرد کار کنند.

 

از آنجایی که این اینفلوئنسرها با اکثر مشترکان خود تعاملات حضوری دارند ، نتایج بهتری ارائه می دهند ، به این معنی که حتی اگر کمتر از 1000 دنبال کننده در اینستاگرام داشته باشید ، می توانید پیشنهاد دریافت کنید.

adamenfroy