سفارش تبلیغ
صبا ویژن

9 نکته برای تبدیل شدن به بهترین تولید کننده محتوا در کسب و کار خ

خواه "شما" که در مورد آن صحبت می کنیم شما به عنوان یک فرد یا "شما" بزرگتر هستید - به تولید محتوا عنوان یک سازمان - می توانید به عنوان ناشر برتر محتوای متناسب با صنعت خود تبدیل شوید.

اما این کار به زمان ، تلاش و انضباط نیاز دارد.

 

برای ایجاد محتوای عالی از دستورالعمل های زیر استفاده کنید ، تولید محتوا و به زودی به عنوان یک رهبر فکری شناخته می شوید ، و چشم اندازهای واجد شرایطی را که مشتاق حل چالش های خود هستند جذب می کند.

 

برای خلاصه بصری 9 نکته ، این اینفوگرافی مفید را بررسی کنید و سپس برای اطلاعات بیشتر به ادامه مطلب مراجعه کنید:

 

بهترین صنعت خلاقیت در صنعت خود شوید

 

طراحی اینفوگرافیک توسط آسان

 

1. فعلی باشید

در مورد تمام جنبه های صنعت خود به روز باشید و بسیار آگاه باشید ، نه فقط در مورد آنچه بلافاصله به شما مربوط می شود. برای مثال بگویید ، شما تولید کننده مجموعه مکانیکی برای وسایل نقلیه سنگین هستید. دانستن هرچه بیشتر در مورد این نوع وسایل نقلیه ، تولیدکنندگان و مشتریان آنها حیاتی است. این تولیدکنندگان را در شبکه های اجتماعی دنبال کنید ، نشریات تجاری را بخوانید و آخرین اخبار مربوطه را جستجو کنید.

 

همچنین می خواهید در مورد نوآوری های صنعت ، روندها ، مقررات ، فرصت ها و تهدیدات روزمره آگاهی داشته باشید. هرچه بیشتر بدانید ، بیشتر خود را جای جاهای احتمالی خود قرار می دهید. این کلید ایجاد محتوایی است که آنها برای یافتن راه حل برای مشکلات خود ارزشمند خواهند بود.

 

2. فعلی بمانید

تغییر در صنعت شما سریع اتفاق می افتد و آموزش مداوم مهم است. تولید محتوا این بدان معناست که شما نه تنها باید محتوای مورد علاقه مردم را ایجاد کنید ، بلکه باید مطالب دیگران را نیز بخوانید. بهترین تولیدکنندگان محتوا کنجکاو هستند و به دنبال موضوعاتی هستند که مخاطب هدف آنها احتمالاً به آن توجه دارد. از دیگران بیاموزید و نقاط را به هم متصل کنید تا بفهمید آنچه که شما می گیرید ممکن است بر آینده شما تأثیر بگذارد.

 

 3. مخاطبان خود را درک کنید

"واقعاً خود را به جای او بگذارید" این واقعاً کم است. شما باید به عنوان بهترین چشم انداز خود بخورید ، بخوابید و نفس بکشید ، با درک انگیزه های آنها ، گزارش روابط ، تحصیلات ، فعالیت های اجتماعی و موارد دیگر. این تنها راه پاسخگویی به نیازهای آنها با محتوای شماست. پیش فرض های گسترده ای ارائه ندهید ، در غیر این صورت مانند دیگران در صنعت خود به نظر خواهید رسید.

 

4- مهارت های خود را ارتقا دهید

اگر یک نویسنده حرفه ای نیستید ، باید کار را انجام دهید تا آنقدر به هم تولید محتوا نزدیک شوید که هیچ کس تفاوت را بداند. با جلوگیری از اشتباهات رایج در نوشتن مشاغل شروع کنید. همچنین برخی از کتابهای خوانده سریع برای کمک به شما در غلبه بر گامهای اشتباه رایج (مانند رونویسی ، عبارات ناجور ، پاراگرافهایی که جریان ندارند و غیره) در دسترس هستند. مورد علاقه من Strunk & White’s ، عناصر سبک است.

 

5- اغلب بنویسید

هرچه محتوای بیشتری در آنجا داشته باشید ، میزان بازدید شما به وب سایت شما بیشتر می شود - طبق گفته HubSpot ، شرکت هایی که هر ماه 16 بار وبلاگ می گیرند تقریبا 3.5 برابر بیشتر از شرکت هایی که 0-4 پست در ماه منتشر می کنند ، بازدید می کنند. و هرچه بیشتر بنویسید ، بهتر خواهید شد. کارشناسان از به اشتراک گذاشتن بینش خود خجالتی ندارند. اگر می خواهید ناشر برتر صنعت خود شوید ، باید متعهد شوید که مانند یک شرکت دیگر رفتار کنید. این کاری نیست که شما فقط وقتی "وقت داشته باشید" انجام دهید. ایجاد محتوای دیجیتال نیاز به تعهد دارد.

 

مرتبط: چک لیست وبلاگ نویسی B2B: نحوه نوشتن پست وبلاگ

 

6. صدا پیدا کنید

اغلب اوقات ، نوشتن فقط برای پر کردن تقویم محتوایی یا انتشار سریع تولید محتوا چیزی منتشر می شود و خشک ، پرطرفدار و بی روح است. دریغ نکنید که شخصیت شرکت شما (یا شما) ظاهر شود! نوشتن به معنای دقیق ساختار جمله و بیرون کشیدن بزرگترین کلماتی نیست که می توانید پیدا کنید. نوشتن در مورد برقراری ارتباط ایده ای طبیعی و طبیعی است در حالی که هنوز به استراتژی بازاریابی محتوای خود پایبند هستید.

 

7. مثال بزنید

وقتی به مردم مثال می دهید که در مورد چه چیزی صحبت می کنید ، چیزها را واقعی تر و قابل بازی تر می کنید. به عنوان مثال (بدون استفاده از جناس) ، تصور کنید که شما در مورد تفاوت پروتئین آب پنیر کالا با پروتئین آب پنیر عملکردی می نوشتید و می خواستید بافت را توصیف کنید. فقط ننویسید ، "پروتئین آب پنیر عملکردی به شما امکان می دهد در حالی که همان بافت را حفظ می کنید ، کرم را در یک فرمول نانوایی جایگزین کنید."

 

در عوض ، چیزی مانند این بنویسید: "پروتئین آب پنیر عملکردی به شما امکان می دهد در حالی که همان بافت غنی ، احساس کرمی دهان و قوام نرم و نرم مخملی را دوست دارید ، کرم را در یک فرمول نانوایی جایگزین کنید."

 

8. در مورد خود صحبت نکنید

درباره مشتریان و چشم اندازهای خود صحبت کنید. وقتی در مورد خود صحبت می کنید ، این فرصت را از دست داده اید که نشان دهید نیازها و چالش های احتمالی خود را درک می کنید و می توانید آنها را برطرف کنید. به تفاوت این دو نسخه کپی نگاه کنید:

 

"Acme پیشرو در تولید شیرآلات است. ما از کیفیت بهتر ، خدمات بهتر مشتری برخوردار هستیم و از سال 1987 فعالیت خود را آغاز کرده ایم. "

"Acme به مشتریان خود اعتماد می کند که به دریچه های ما اعتماد می کنند تا 13? از زمان خرابی خود را نسبت به رقبا کاهش دهند. مشتریان همچنین قادر به از بین بردن مازاد و سهام اضافی هستند زیرا سیستم مدیریت زنجیره تأمین ما برای پاسخگویی به نیازهای آنها کاملاً بهینه شده است. "

9. تحقیقات کلمات کلیدی خود را انجام دهید

نوشتن هم به هنر نیاز دارد و هم به علم. البته ،

شما باید بدانید که چه نوع محتوایی را بنویسید و چگونه آن را در خوانندگان طنین انداز کنید. در چشم انداز بازاریابی امروز ، شما همچنین باید آن را برای موتورهای جستجو جذاب کنید. مهارت های نوشتاری خود را افزایش دهید ، اما همچنین از ابزارهای جستجوگرها برای کمک به شما در به حداکثر رساندن مطالب خود استفاده کنید. پس از همه ، قرار دادن قلب و روح خود را به یک پست وبلاگ و یا مطالب دیگر فقط به دلیل سقوط آن ناامید کننده است. درج کلمات کلیدی مرتبط یکی از عناصر مهم در هر استراتژی محتوایی است.

 

INFOGRAPHIC مرتبط: چرا SEO در استراتژی موثر بازاریابی داخلی نقش اساسی دارد

 

با دانستن اهمیت فوق العاده محتوای خوب ، سخت است که کمی در تولید محتوا ایجاد آن تحت فشار قرار بگیرید. هنگام صحبت با مشتریانی که تازه وارد این فرآیند شده اند ، بهترین توصیه ای که می توانیم به آنها کنیم این است که "مثل یک چشم انداز فکر کنید". با انجام این کار شما را در بهترین موقعیت برای ایجاد محتوایی قرار می دهد که افراد آینده نگر از تبادل اطلاعات تماس خود با آنها بیشتر خوشحال می شوند. این کلید درگیر کردن موفقیت آمیز بازدیدکنندگان ، تبدیل آنها به سرنخ و در نهایت تبدیل آنها به مشتریانی است که به آنها پرداخت می کنند.

 

برای کمک به شما در شروع کار ، چندین الگو و فهرست چک لیست تولید محتوا ایجاد کرده ایم. در زیر آنها را بررسی کنید.

منبع

آموزش تولید محتوا با گاسی وب