سفارش تبلیغ
صبا ویژن

قیمت طراحی لوگو (تعرفه آپدیت شد)

هزینه های طراحی آرم بسیار متفاوت است و به چگونگی استفاده از آرم ، بودجه شما و اینکه آیا شما نیاز به ایجاد یک هویت منحصر به فرد برای یک کسب و کار دارید  قیمت طراحی لوگو یا فقط نیاز به چیزی سریع برای استفاده شخصی دارد ، بستگی دارد.

 

به نمودارهای زیر برای میانگین های صنعت برای هزینه طراحی آرم نگاهی بیندازید.

 

هزینه طراحی آرم چقدر است؟

گزینه های طراحی آرم رایگان

بهترین برای استفاده شخصی

 

رایگان

0 تا 50 دلار

گزینه های طراحی آرم ، خودتان سازنده لوگو خودکار را انجام می دهید

کیفیت و ارزش حرفه ای نیست ، عمومی نیست ، حرفه ای است ، عمومی است

چه کسی به آن نیاز دارد؟ فقط استفاده شخصی فقط استفاده شخصی

گزینه های طراحی لوگو با قیمت مناسب (بهترین ارزش!)

بهترین گزینه برای استارتاپ ها ، شرکت های در حال رشد ، آژانس ها ، بازاریاب ها

 

300 تا 900 دلار

900 - 2500 دلار

گزینه های طراحی لوگو طراح مستقل یا مسابقه طراحی طراح مستقل یا مسابقه طراحی

کیفیت و ارزش کیفیت بالا ، کیفیت نخبه اصلی ، اصلی

چه کسی به آن نیاز دارد؟ استارتاپ ها ، مشاغل در حال رشد ، مشاغل بازاریاب ، آژانس ها ، بازاریابان

بهترین ارزش!

تجارت خود را با طراحی زیبا رشد دهید.

بیشتر بدانید

100? تضمین شده

 

تصویر crowdspring که توسط abu_hilmi طراحی شده است

گزینه های گران قیمت طراحی آرم

بهترین کار برای شرکت های نوپا و شرکت های چند ملیتی با بودجه VC

 

2500 تا 10000 دلار

10،000 $ - 50،000 $ +

گزینه های طراحی آرم آژانس طراحی کوچک آژانس طراحی بزرگ

کیفیت و ارزش کیفیت بالا ، کیفیت نخبه اصلی ، اصلی

چه کسی به آن نیاز دارد؟ شرکت های چند ملیتی استارتاپ هایی که توسط VC تأمین می شوند

تصویر راهنمای هویت برند

راهنمای رایگان شناسه تجاری

رمز رشد سریع تجارت را باز کنید. راهنمای رایگان را هم اکنون دریافت کنید.

آدرس ایمیل

راهنما را دریافت کنید

ما به حریم خصوصی شما احترام می گذاریم

 

چگونه می توانید تعیین کنید که برای مبلغی که پرداخت می کنید ارزش خوبی دریافت می کنید؟

هویت نام تجاری شرکت شما (هر آنچه در مورد برند شما بصری است) یکی از ارزشمندترین دارایی های شماست. و ، مارک تجاری سازگار بهترین راه برای ایجاد روابط قوی با مشتریان است. بنابراین ، شما باید طرح های خود را در تمام رسانه ها به عنوان یک سرمایه گذاری بلند مدت مشاهده کنید.

 

 

اما ، شرکت ها و آژانس های طراحی معمولاً هزاران تا ده ها هزار دلار بابت خدمات خود دریافت می کنند. و ، شما به راحتی می توانید یک طراح آماتور پیدا کنید که فقط با قیمت 5 دلار یک طرح کلی از یک الگو ایجاد کند!

 

 

با وجود چنین دامنه وسیعی از قیمت ، شناسایی نقطه شیرینی که به شما یک لوگوی عالی ، سفارشی آرم یا نوع دیگری از طراحی را با قیمت مناسب ارائه می دهد ، دشوار خواهد بود.

 

 

در اینجا عناصر مهمی وجود دارد که هنگام خرید خدمات طراحی باید به دنبال آنها باشید:

 

 

 طراحی سفارشی ، با مارک تجاری. به دنبال طراحان یا بنگاه های طراحی بگردید که طرح های منحصر به فرد و متناسب با نام تجاری شما ایجاد کنند. این یکی از دلایلی است که باعث می شود ازدحام جمعیت کاملاً دامپزشک شود ، در هر دسته از طراحی ها ، هر طراح متقاضی کار در جمع آوری جمعیت و پذیرش تعداد کمی از متقاضیان است.

 

 فرآیند همکاری. طراحی یک فرایند مشترک است. اگر طراح مدرکی برای بررسی شما ارائه ندهد و مایل به ایجاد تغییر براساس بازخورد شما نباشد ، هر قیمتی بسیار زیاد است. به عنوان مثال ، در اینجا نحوه کار پروژه های طراحی بر روی جمعیت جمع شده است.

 

 حفاظت از IP همانطور که در بالا اشاره کردیم ، سهام و الگوهای سهام مشکلی در مارک تجاری و محافظت از طرح شما ایجاد می کنند. بدون داشتن یک مارک تجاری منحصر به فرد ، شما تجارت خود را در معرض دعاوی احتمالی آینده قرار می دهید. اگر طراح یا شرکت طراحی روش جلوگیری از مالکیت معنوی و انتقال مالکیت به شما را نداشته باشد ، هر قیمتی بسیار زیاد است.

 

 تحویل نهایی در دنیای طراحی ، به پرونده های طراحی که با آنها کنار می روید ، تحویل نهایی شما گفته می شود. برای هر نوع طراحی ، شما باید پرونده های با وضوح بالا و وضوح پایین ، مناسب برای استفاده آنلاین و چاپی دریافت کنید.

گزینه های طراحی و آرم رایگان و ارزان: 200 دلار یا کمتر

بدیهی است که مقرون به صرفه ترین گزینه ایجاد آرم خودتان است. با استفاده از برنامه های طراحی رایگان یا برنامه هایی که از قبل در اختیار دارید ، می توانید آرم خود را بر اساس چشم انداز خود بسازید.

 

 

اما ، هرکسی استعداد یا وقت لازم برای ساختن آرم DIY را ندارد. به علاوه ، انجام این کار نیاز به شما دارد که یک برنامه طراحی گرافیک مانند Adobe Illustrator (ماهانه 20.99 دلار) یا Affinity Designer (49.99 دلار) را بشناسید ، یا آن را یاد بگیرید.

 

 

در عوض ، برخی از افراد که بودجه یا بودجه کمی ندارند ، از سازندگان آنلاین ، خودکار یا مبتنی بر هوش مصنوعی استفاده می کنند. سازندگان آرم برای خرید طرح شما از 0 تا 50 دلار هزینه دریافت می کنند. برخی از افراد برای صدور مجوز و استفاده از آن طرح برای همیشه از شما ماهیانه هزینه می گیرند. خیلی مراقب باش!

https://www.crowdspring.com/cost-of-design/logo-design-cost/

چه زمانی باید از یک سازنده آرم آنلاین برای ایجاد آرم استفاده کنید؟

هرگز!

 

 

ما جدی هستیم بسیاری از گزینه های خودکار رایگان یا کم هزینه را پیدا خواهید کرد که می توانند یک آرم عمومی برای شما ایجاد کنند. اینها شامل سازندگان آرم ، تولیدکننده آرم ، آرم سازان و ابزارهای طراحی آرم هستند. اما ، سازندگان آرم آنلاین فقط طرح های عمومی و بدون انگیزه و الگوی ارائه می دهند که عشق به شرکت منحصر به فرد شما را برای مشتریان شما غیرممکن می کند. هیچ چیز برتر و حرفه ای در مورد طراحی آرم عمومی وجود ندارد.